Karanlık adamımın evini beyazlara bürümüştüm. Yaptığım hazırlıklar falan derken saç baş almış başını gidiyordu.
Biricik'i götürdüğümüz kuaförde uzayıp omuzlarıma gelen saçlarıma güzel bir şekil verdirdim.
Erkek tıraşı olduğum zamanlar aklıma gelince gülmeden edemedim.
Nerden nereye be Deniz...
Eve gelip Biricik'i hazırladıktan sonra ben de elbisemi giyip hazır olmuştum.
İlk defa elbise giydiğim için ellerim sürekli eteklerime gidiyordu. Beni gören Arat'ın ağzı beş karış açık kalırken ona uzaktan öpücük atıp bir haftadır yaptığımı yaparak ondan kaçtım.
Önemli işlerin kadını olmuştum resmen, çok meşguldüm. Arat ise buna bininci küfürünü savurmuştu arkamdan.
Kazasız belasız denilen evetlerin ardından ortama bomba gibi düşen yaşlı teyze Biricik'in üzerine atılırken beynimden bir sürü soru geçmişti.
Olaya müdahale etmek istesem de Arat'ın uyarıcı bir şekilde bana bakarak kaşlarını çatmasıyla bu girişimimi rafa kaldırdım.
Biricik'i tek yakalayıp sorgu memuru gibi başına dikildim ve başladım konuşmaya.
"Biricik, kimdi o kadın?"
Sabırsız şekilde onuncu kere sorduğum soruya ağzını açıp cevap verebildi sonunda.
"Hangi kadın?"
"Sana, kızım, diye sarılan kadın. Hatta az önce arkasına bakmadan çekip giden kadın. Hatta..."
"Deniz, tamam sus. Anladım."
Hele şükür! Meraktan öleceğim burada ama kızın rahatlık diz boyu.
"Evet, seni dinliyorum."
"Yakın bir aile dostumuz, Hakkı bulmuş. Bana sürpriz yapmış."
Shrek ne düşünceli bir âşık çıkmıştı. Güvenli ellere vermiştim arkadaşımı, bunu şimdi daha iyi anlıyordum.
"Keşke daha önce deseydin. Ayıp oldu, öylece gittiler."
"Gerek yoktu, Deniz. Sadece tebrik için geldiler."
Onaylarca başımı sallayıp önümüzde duran atıştırmalıklardan aldım ve burnunun dibine uzattım.
"Ham yap bakalım."
Bembeyaz yüzüne renk gelirken gülümseyip çiğnemeye başladı.
Bu sırada aklıma gelen soruyu sormaktan çekinmedim.
En yakın arkadaşımdı ve biz birbirimizin her şeyini bilirdik.
"Korkuyor musun?"
Gözleri kocaman açılırken bir öksürük dalgası onu vurup boğmaya başladı. Elime aldığım masadaki içeceği hemen ona uzattım.
Aldığı bir yudumla nefesi düzene girmişti.
"İyi misin?"
"Evet."
"Soruma cevap ver o zaman."
Merak ediyordum nasıl hissettiğini. Ne var yani? Hem bunlar ön hazırlık aşamaları.
"Neyden korkacağım?"
Hınzırca gülümseyerek lafı hemen yapıştırdım.
"Mesela Shrek gibi bir devin altında kalmaktan korkabilirsin. Tabii, bu bir seçenek sadece. Başka seçenekler de var."
Kızaran yüzüyle bana şaşkınca bakan arkadaşıma sırnaşıp yanaklarını sıktım. Hiçbir zaman sevmezdi sevgi gösterilerini ve onu gıcık etmek adına inadıma yapardım ben de.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA KORUMASI
ChickLitRingin bir tarafında ünlü iş adamı karanlıkların kralı Arat, Diğer tarafında intikam almak için erkek kılığına girmek zorunda kalmış ve erkek kılığında mafyanın yakın koruması olmuş Deniz, Peki ikisi ringde karşı karşıya gelirse... Bir de bu ikiliye...