Jikook - Nem értelek pt.2

1.5K 125 49
                                    

Sziasztok! :) Itt is a folytatás! Reméljük, tetszeni fog nektek :* <3 jó olvasást! :3

Tartalom: Jimin és Jungkook titkon vonzódnak egymáshoz, ám egy ideje mégsem beszélgetnek annyit, mint azelőtt. Jungkook legjobb barátjával, Taehyunggal, míg Jimin Hoseokkal tölti szabadidejét. Ám, J-hope, mindenki őrangyala kitervel valamit, amivel közelebb hozhassa a két kis szerelmest.
Figyelmeztetés: slash (fiú - fiú)
Hossz: 3/2
Szerepek:
Jungkook: Aoi
Jimin: Kuti

Jungkook; 

Teljesen leesik az állam, ahogy látom rajta, mennyire vágyik arra, hogy azzal a hülyegyerekkel legyen egy szobába. Ch, hát legyen! De akkor már remélem, Yoongi egy percig sem fogja hagyni, hogy dugjanak. Lepettségemet hamar atveszi a düh. Inkább J-hope-pal lenne egy szobába, mint velem. Hát nem nevetséges?! Minden adandó alkalmat kihasznál, hogy a szerelmével legyen. Undorító! De ami legjobban idegesít, hogy el sem mondja, pedig állítólag legjobb barátok vagyunk. Mi így hárman; ő, én és Taehyung.
De nem, amióta ő összejött Hobi hyunggal azóta csak kettesben maradtam Taehyunggal.

– Azt teszel, amit akarsz, nem érdekel. De ha már ideküldöd az űrlényt, akkor hozzass vele valami kaját – mondom, rá se nézve, tovább pakolva ki a cuccom.

Jimin

– Rendben van! - lépek ki a szobából.

Csalódott vagyok. Nem tudom, talán titkon azt reméltem, hogy visszafog vagy valami. Sóhajtva megkeresem a lakosztályunkat, hamar meg is találom. Kopogok és megvárom, míg meghallom a "jöhet" szót.

- Csak én vagyok!  - lépek be hozzájuk.
Yoongi és Tae egy ágyon ülve tévézgetnek, míg J-hope pakolászik. A kis tisztaság-mániás. Még egy hotelben is talál kivetni valót.

- Minden oké?  - kérdez rá Yoongi hyung, miközben egyik kezével a tévé készüléket kapcsolgassa.

- Aha!  Csak azért jöttem, mert Kook szeretne Taevel egy szobába lenni. Szóval, cserélhetünk? - fordulok felé.

- Sajnálom, de nem!  - ingassa meg fejét. - Itt maradok, mondd meg neki, hogy tudod!

- Hogy tudom? - értetlenkedem.

- Nem - nevet fel rögvest -, azt mondd meg neki, hogy tudod.

Bólintok és el is hagyom a szobát. Boldognak kéne lennem, de nem megy, olyan mintha vesztettem volna. Visszamegyek a szobánkba, ahol a kis Maknae az ágyon ülve a telefonját nyomkodja.

- Tae üzeni, hogy nem cserél, és hogy tudod! - forgatom meg szemem, a hülye titkolózásukon.

Jungkook;

Jaj, Istenem, el is felejtettem! Hogy lehetek ekkora barom? Hát, persze! Fel sem fogtam, hogy Yoongi és Taehyung is egy szobába vannak. Bazdmeg, mekkora egy gyökér vagyok. Tudni illik, Tae és Suga már hónapok óta kavarnak, amiről csak én tudok. Pontosabban az a lustaság fűzőgeti az én legjobb barátomat, ő pedig mint egy szűz kis puli kutya, liheg utána és minden szavára aláfekszik. Nem látok Yoongi fejébe, de annyi szent, ha csak szexre kell neki Taehyung akkor a puszta kezemmel fojtom meg!

– Sajnálom, el is felejtettem – mosolygok rá, de azért rosszul esik, hogy ennyire letörten tért vissza. Ilyen rossz volna velem kettesben lennie...? – Ez van, el kell viselned engem – vonok végül vállat. Fáj, hogy így viselkedik velem. Oké, hogy bántja, de nem kéne ennyire nyilvánvalóvá tennie számomra.

Jimin:

– Aha - válaszolok cinikusan. Veletlenül nem fordítva értette ezt? Na jó,  akkor ha már ezt adta a gép, akkor használjuk ki. Nagy döbbenetére leülök mellé, de abban a pillanatban el is veszek. Mit kéne csinálnunk? Nekünk kettőnknek? Hiszen Isten tudja mióta nincs közös témánk. Kezem gondterhelten belevezetem sötét hajamba, és felé fordulok, de már csak egy ajtócsapásra leszek figyelmes. Itthagyott. Hát ennyire nem akar látni?

SzerepezésekWhere stories live. Discover now