Sziasztok! :) Ismételten egy TaeGi-t hoztunk nektek, ami reméljük, tetszeni fog. Jó olvasást!:) hibákat később javítjuk
Tartalma: Kim Taehyung egy kém ügynökségnél dolgozik, és éppen egy megbízatást hajt végre az iskolájában. Azt állítják, az egyik osztálytársa, Minho a maffia fia, akire már évek óta vadásznak. De egyedül valahogy nem képes egyről a kettőre jutni, főleg úgy, hogy a közeledő iskolabálra nem mehet be kísérő nélkül. Őt pedig valamiért elkerülik a nők, ezért kérvényez egy női bajtársat, akit meg is kap YoonJi formájában.
Figyelmeztetés: Idegen nyelvi elemek, yaoi, trágár beszéd, erotikus tartalom
Hossz: 1/?
Szerepek: Taehyung - Aoi, Yoongi - KutiYoongi:
- Nem, ezt nem fogadom el! - ellenkezek a főnököm kérésére. Sajnos, ahol dolgozom nem fogadják el a nemleges választ, pontosabban igen, de már annyiszor mondtam ezt, hogy már nem lehet. Ez egy titkos ügynökség, ahol a fiatal, életerős tinédzsereket képeznek ki. Ez nem is lenne olyan rossz, ha Taehyungot nem küldték volna el egy iskolába valami maffiaügy miatt, na, és hát tegnap benyújtott egyfajta kérést: "szükségem van egy női társra." Állítása szerint a két hét múlvai sulibálra nem engedik be kísérő nélkül, és akkor nem tud tovább nyomozni. Nagy sajnálatomra az összes női ügynökünk bevetésen van, és mivel a főnökúr azt mondja, én nézek ki egyedül nőiesnek a fiúk közül, én leszek az.
- Muszáj lesz elfogadnod! - válaszolja kimérten, majd int egyet. - Menj, szólok pár embernek, hogy csináljanak meg nőnek!
Sóhajtva egyezek bele, nem lehet ellent mondani neki. Nos, mostantól két héten keresztül Min YoonJi leszek.
Taehyung:
Alig várom, hogy meg tudjam, ki is az a szerencsés hölgyemény, aki megkapott engem, mint bajtársat, teljes két hétre! Izgatottan figyelem a telefonom, hogy mikor jön már a válasz, majd amikor nem is gondolok rá, megrezzen. Azonnal előkapom - matek óra kellős közepén - és megnézem az üzenetet: Taehyung, mivel minden női kémünk bevetésen van, ezért Min Yoongit küldjük, nőnek varázsolva. Kérlek, vigyázzatok egymásra. A maffia nem gyerekjáték.
Nem. Én ezt nem hiszem el. A-a! Én egy nőt kértem, az Isten szerelmére, nem a világ legarrogánsabb emberét! Min Yoongival eddigi életem során nem is beszéltem, de utálom - ahogy ő is engem, látom rajta. Utálatos, apátiában szenved, amiből soha nem fog kigyógyulni, és nem is akar. Na, meg nem is lehet.
- Hallottad, hogy következő órára jön egy új osztálytársunk? Egy lány - fordul hátra hozzám az egyik osztálytársam, perverz vigyorral az arcán. Igen, egy "lány". De talán mindenben az a legjobb, hogy láthatom női ruhában, és kinevethetem. Csípőből! Pffff.
A következő óra hamar eljön, én pedig már kifolyó szemekkel figyelem, hogy mikor jön már. Éppen feladnám az egészet, amikor kinyílik az ajtó. Az ofő vén feje bukkan fel, mögötte... Úristen - esik le teljesen az állam. Nyelve egy hatalmasat realizálom magamban hogy az ofő mellett jövő bombázó gyönyörűség az Yoongi. Női egyenruhában van: térd felett lévő kis szoknyában, amely eszméletlenül kiemeli a lábait (ami olyan szép, hogy csak na), egy kis kockás ing, ami... itt nem bírom, fel kell nevetnem. Nincs kitömve!
Yoongi:
- Sziasztok! Min YoonJinak hívnak, de hívjatok csak Yoonie-nak - biccentek édesen egy picit oldalra döntve fejem - Remélem jóba leszünk! - hajolok meg egy kicsit, majd elindulva Taehyung mögötti üres padhoz ülök.
Furcsa, eddig sose bámultak meg ennyire. Szinte mindenki tátott szájjal figyel. Azért ennyire nem vagyok jó nő. Egy ideig még kényelmetlen ez a helyzet, aztán a tanárnő menti meg a helyzetem, neki áll órát tartani. Én meg abban a pillanatban bököm meg az előttem ülőt, hogy hátra nézzen. Meg is teszi, érdeklődve kissé gúnyos mosollyal az arcán fordul meg.
VOUS LISEZ
Szerepezések
FanfictionSziasztok! *-* Itt BTS ff-ek lesznek olvashatóak szerepezés formájában. Reméljük tetszeni fog nektek! 。^‿^。