Tartalom: Ez a történet egy különállő, hosszabb történetből (Vmin) fakad. Ez egyfajta betekintés a másik oldalra. Jungkook egy hatalmas Big Bang fan (VIP). Szereti az összes bandatagot, de legeslegjobban G-Dragont: mindenféle tárgyat gyűjt vele kapcsolatba. Az iskolába az a hír járja, hogy Baekhyun jegyeket tud szerezni a közelgő koncertre, csakhogy ezeknek bizonyos ára van.
Figyelmeztetések: trágár beszéd, yaoi, erotikus tartalomra utaló jelek
Hossz: 6/7
Szerepek: Yoongi - Aoi
Jungkook - KutiYoongi:
Amikor Jungkook lazán kiszalad a szobából már köpni-nyelni sincs erőm. Itt hagytak, mind a ketten. Tanácstalanul pillantok a már felébredt fiúkra, akik csak vállat vonva mennek le kajálni. Nagyszerű, akkor takarítok össze itt én. Remélem, nem lesz hányás vagy ilyesmi. Vagy ondó. Fúj!
Sóhajtva nekilátok összeszedni a paplanokat, össze is hajtogatom őket, amíg még mindig azon agyalok, hogy hogyan jutottam el idáig. Nem elég, hogy a dugipajtim is itthagyott, de még Kookie is. Mintha tettem volna ellene valamit is. Inkább itt kellett volna maradnia, hogy kiengeszteljen a puszijaival vagy tudom is én. Mondjuk nem tudom, mit vagyok úgy oda, hiszen én akartam így. Egész héten arra hajtottam, hogy féltékenységi rohamot kapjon, nekem meg nőljön a mellem ezáltal. Köcsög vagyok, ennyi.– Segítsek? – hallom meg Jin hyung hangját a hátam mögül.
– Aha! – engedek el mindent, ami eddig a kezemben tartottam, és elvetem magam az ágyamon. – Köszi, imádlak.
– Nem így értettem, te lustaság – nevet fel, de azért folytatja azt, amit én félbe hagytam. – Mit tettél, hogy itthagytak a fiúk téged?
– Nem t'om – fordulok az oldalamra, hogy úgy figyeljem tevékenységét. Erre nem mond semmit, amiért hálás is vagyok. Nem szeretek sokat beszélni csak ha hülyéskedésről van szó. Ez pedig már régen nem az, pontosan tudom.
Jungkook:
– Me...Mert csak – köhintek zavaromba egy kicsit –, tudod, az a helyzet,hogy szerintem is az.
– Mi?
– Cuki, Yoongi szerintem is édes. Azt hiszem, érzek iránta valamit — vallom be, rosszallón megingatva fejem. Nekem is a legjobb emberbe kellett beleszeretnem, Taehyung jobb kezébe. Mondd GD, miért nem jelensz már meg?
– Értem – bólint megértően –, akkor nem nyúlok hozzá.
– Tényleg? – lepődök meg kedvességén. – Hogyhogy? A kedvemért? – mosolyodom el tenyerembe támasztva állam.
– Nem, ő úgy sem szeret, akkor meg teljesen mindegy.
Sajnálatra méltó, amit mond, most mégis a jókedvem győzedelmeskedik, és nem bírok nem nevetni. Nem hittem volna, hogy ilyen könnyen feladja, kedvesebb, mint gondoltam. Sőt, ezután egy kicsit elterelődik a téma és mivel már nem vagyunk egymás ellenségei, ezért felszabadultan tudunk beszélgetni. A flörtölésről, az ex barátjairól - pontosan három volt neki – és úgy magába Yoongiról. Így rá kell jönnöm, nem is őt kellett volna eddig utálnom, a bűnbak nem más volt, mint hyung. Baekhyun is teljesen más, mint a képzeletemben, kedves, aranyos és még megértő is.
Kicsivel később az is szóba jön, hogy felhagy a "kereskedéssel". Szerinte emiatt kezelik őt sokan rossz ribancnak. Khmm. Ezt nem firtatom, majd úgy hirtelen a semmiből olyat mond, amitől leesik az állam. Nekem adja a megmaradt Big Banges cuccait. Ahogy ezt meghallom felpattanva örömömben öltözni kezdek, azt mondja, a házába vannak, akkor oda is mejünk.
– Biztos ingyen akarod ezt nekem adni, mármint száz százalék, hogy nem kell érte semmi? – kérdezem vonakodva a kis szatyrát tartva kezembe, amibe tárolta ezeket a dolgokat. Hihetetlen. És én egy ilyen embert utáltam; aki szereti a zöld teát, az attack on titant, kedves, megdícsérte az új hajam - szerinte szörnyen jól nézek ki –, végül pedig ilyet cselekszik.
KAMU SEDANG MEMBACA
Szerepezések
Fiksi PenggemarSziasztok! *-* Itt BTS ff-ek lesznek olvashatóak szerepezés formájában. Reméljük tetszeni fog nektek! 。^‿^。