Sugakook - Koncertjegyek tizennyolcas tartalommal pt. 1

1.4K 114 29
                                    

Sziasztok!  Íme az első Sugakookienk!^^ Reméljük, tetszeni fog!:3
Tartalom: Ez a történet egy különállő, hosszabb történetből (Vmin) fakad. Ez egyfajta betekintés a másik oldalra. Jungkook egy hatalmas Big Bang fan (VIP). Szereti az összes bandatagot, de legeslegjobban G-Dragont: mindenféle tárgyat gyűjt vele kapcsolatba. Az iskolába az a hír járja, hogy Baekhyun jegyeket tud szerezni a közelgő koncertre, csakhogy ezeknek bizonyos ára van.
Figyelmeztetések: trágár beszéd, yaoi, erotikus tartalomra utaló jelek
Hossz: 1/7
Szerepek: Yoongi - Aoi
Jungkook - Kuti

Yoongi

Éppen azon agyalok, hogyan is kéne szekálnom a többieket, amikor Jungkook visszatér Baekhyuntól, attól a szexéhes ficsúrtól. Ha annyira Big Bang koncertre akar menni, akkor spóroljon vagy valami, de ne ilyen emberektől szerezzen jegyet.

- Baekhyun egy éjszakát kér tőlem - jön vissza majdhogynem pityeregve, Taehyung nyakába ugorva. Érdekesen méregetni kezdem, és rá kell jöjjek, hogy szánalmas. Már ezerszer mondtam Taenek hogy koptassa le a kölyköt, de ő csak azért is vele lóg. Állítása szerint túl aranyos ahhoz, hogy csak úgy elküldje. Aha, persze. Szerintem meg bírja a fejét is, hiába mondja, hogy nem.

- Megyek, beszélek vele - forgatom meg a szememet, majd egy hirtelen ötlettől vezérelve megindulok Baekhyun felé. Nekem csak nem adja olyan "drágán". Mert ha igen, megölöm, a puszta kezemmel.

- Hé, Baek! - kiáltok utána, mielőtt lelépne a folyosóról. Érdekesen felvonva a szemöldökét fordul vissza felém, majd amint meglátja, hogy én vagyok, elmosolyodik. - Kéne valami - mondom ezt már akkor, amikor odaérek hozzá.

- Micsoda? - néz fel rám a törpe, azokkal a szép szemeivel. Ilyenkor olyan, mint Taehyung, nagyon is.

- Big bang jegy - válaszolom, mire széles mosolyra húzódik a szája.

- Hm... Az nem olcsó múlatság. Ugye tudod?

- Igen-igen - forgatom meg a szememet, és közelebb araszolok hozzá. - Hét kellene. Mennyi lesz?

- Óóóó! Hát tőled egy éjszakányi kemény szex - mondja, miközben jó alaposan végig mér, egy-egy tagomon kicsit elidőzve. Bassza meg már! Biztos, hogy nem fogok egy sráccal dugni a kis Kookie miatt, arról ne is álmodjon.

- És Taehyungtól? - veszem lejebb a hangerőmet, egészen suttogóra, hogy ne hallja meg az említett.

- Tőle is. Akárhonnan nézem, mindannyiótok rohadt szexi - harapja be az alsó ajkát.

- Na, idefigyelj, te kis buzi - ragadom meg a gallérjánál fogva. - Nem fogok alád feküdni!

- Akkor nincs jegy! - keményíti meg a tekintetét ő is, azonban érzem, ahogyan a kezemben megremeg. Bazdmeg...

Jungkook:

Türelmetlenül várom Yoongit, hogy térjen már vissza. Egy ideje beszélgetnek Baekkel és ez egyre kíváncsibbá tesz. Vajon tud vele egyezkedni? Taehyung szerint hyung majd megoldja. Kell nekem az a jegy. Mindenképp, csakhogy én nem akarok lefeküdni vele, főleg hogy eleve csókkal kezdődik az egész. És hát ebbe az iskolában mindenki tudja, engem egyedül GD csókolhat meg. Csak ő!

- Jön már! - bök a fejével Hoseok a közeledő felé. - Kíváncsi vagyok!

Nagy szemekkel figyelem, ahogy közeledik, egyre közelebb van... Istenem, már a kezemben érzem, azokat a jegyeket.

- Yoongi! - sietek elé, mikorra már csak egy méterre van tőlünk. - Mit mondott? Kapok jegyeket?

- Kapsz! - masszírozza meg az orrnyergét. Fájna a feje? Szegény! - Tőlem is ugyan azt kérte.

SzerepezésekTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang