Jikook - Csak te pt. 4

92 9 2
                                    

Cím: Csak te
Páros: Jimin x Jungkook
Ismertető: Jeon Jungkook introvertált személyiség, nem szeret a korosztályával beszélgetni, sem barátkozni. Legtöbb idejét csak a szobájában tölti videójátékozással, vagy képregények olvasásával, de minden egyes pillanatban csak arra vár, hogy újra együtt lehessen egyetlen barátjával, Park Jiminnel.
Park Jimin egy igazi extrovertált egyéniség. Nagyon népszerű az iskolában, mindenki imádja, ő pedig szinte úszik a szórakozásban, élvezve a mások által nyújtott társaságot. Mindennek ellenére ott van neki Jungkook, akiért bármit képes lenne feláldozni, csakhogy ő boldog legyen.
De vajon mi lesz akkor, ha egy iskolába kerülnek, ahol egyre jobban felszínre törnek a bennük felmerülő kérdések, és az eddig elfojtott problémák?
Figyelmeztetések: trágár szavak, idegen nyelvű elemek
Hossz: 4 /6
Szerepek:
Jimin -
Kuti (én)
Jungkook - Suzuki Aoi 





Jimin

Kérdését hallva egy pillanatra megnémulok. Hirtelen azt sem tudom, hogyan kellene reagálnom? Tetszett-e már valaha valaki? Igen, tetszett. Hogy ki? Hát, Jungkook. Rajta kívül talán... Talán nem is tetszett senki más. Vagy várj! – jut eszembe a tökéletes válasz. Két évvel ezelőtt, mikor ebbe a középiskolába kerültem volt egy felsőbb éves srác, aki nagyon tetszett nekem. Tae-vel minden szünetben elmentünk a terme mellett, még akkor is, ha éppen nem arra volt óránk, abban reménykedtünk, hogy valami csoda folytán észrevesz minket. De aztán kiderült, hogy a suli legszebb lánya a barátnője, ezért többször nem lógtunk arra annyiszor.
Nem baj, ez az én formám, ha valaha megtetszik valaki, annak én sehogynem tetszem meg.

És mindennek már két teljes éve, azóta is, akárhányszor meglátom őt, nem bírom levenni róla a szemem. Tudta kívül sokat segített nekem, ha ő nem jelent volna meg kettő éve az életembe, akkor talán még mindig egy idióta után bánkódnék, aki azt sem tudja, mi fán terem a vonzódás.

– Igen, éppen most is tetszik valaki – ülök fel, magam mellé ejtve a telefonom.

– És ki az? – erőltet magára egy mosolyt. Úgy tűnik, tényleg szeretne ilyenekről beszélni, ha még erre is képes.

– Nem ismered – ingatom meg a fejem. Felesleges lenne neki nevet mondanom, úgysem tudná, hogy ki az.  – Egy végzős! – vigyorodom el szélesen, mintha olyan nagyon nagy dolog lenne ez.

– Egyszer majd megmutatod nekem, ki ő?

– Persze – kezdek el az ujjaimmal dobolni a saját combomon zavaromban –, ha látom a suliba, mindenképp megmutatom.

– Mellesleg, hyung.

– Hm? – harapom el az alsó ajkam, úgy pillantok fel rá érdeklődve.

 – Öhm... Ez a valaki, aki tetszik neked, az is fiú?

Lesütöm a szemem, tudom jól, mire akar kilyukadni.

– Igen.

– Ó! – lepődik meg, mintha nem is erre a válaszra számított volna. – Akkor te meleg vagy?

Megingatva a fejem állok fel az ágyról. Úgy érzem, hogy ez a beszélgetés már kezd túlontúl személyessé válni annyira, hogy kínosan éreztem magam.

– Tetszenek nekem a lányok is.

Végülis nem hazudtam annyira nagyot. Tényleg igaz, van pár színésznő, akit nagyon szépnek tartok, egyszerűen csak a férfiakhoz jobban vonzódom a kelleténél... Ennyi.

SzerepezésekDonde viven las historias. Descúbrelo ahora