Tartalom: A Bangtant egy különleges showba hívták, aminek az eheti témája a szerelem, emiatt csak két taguk szerepelhet a műsorba, ahol aztán át kell esniük egy szerelmi kísérleten.
Hossz:1/1Nyerte:
Hoseok:
A mai nap különleges dolgot talált ki nekünk a cég, egy tévé műsorba vagyunk hivatalosak. A gond csupán, hogy a show eheti témája a szerelem. És hogy még cukibb legyen az egész egy kísérletet fognak végezni rajtunk. Pontosabban két tagunkon. Nem szeretnék én lenni az a bizonyos egyik, aki elmegy oda, így magamba imádkozva nyúlok a menedzser kezében lévő pálcikákért. Egyszerre húzunk mind a héten.
- Egy, kettő, három! - kiáltja Namjoon és ebben a pillanatban húzza ki mindenki a maga kis pálcáját, személy szerint a legmagasabbért nyúlok. Ám miután már a tenyerem közé kerül nem örülök: én vagyok az egyik.
- Ne már! - vetem hátra a fejem, míg a Yoongi körbeugrálva nevet rajtam, Namjoon örömébe beszélni kezd a kamerának a három maknae meg a szokásos kis dalocskájukat éneklik. "Addig jó, ameddig nem én vagyok." Egyedül Jin hyung guggolt le lehajtva a fejét. Van egy tippem, ki lesz a párom.
Jin:
Nem hiszem el. Nem... Ez nem lehet igaz! Ez valami olcsó vicc, amit a fiúk játszanak velem! Semmi kedvem ehhez az egészhez!
- Ki a párom? - nézek fel félve, amikor is meglátom, hogy Hoseokie ugyanolyan sápadtan bámul rám, ahogyan én rá.
- Hopi! - nevet jóízűen Yoongi. - Pedig százszázalékig biztos voltam benne, hogy én leszek az egyik! De neeeem! Hahahaa! A balszerencse végre leszállt rólam! - kezd el ugrálni Jungkookékkal, amin akaratlanul is elmosolyodom. Talán érte megtehetem: mindig mindenben ő szívja meg, kicsit átvehetem tőle ezt a feladatot.
- Ahj, rendben - állok fel, leporolva a nadrágomat, majd elszántan vigyorogva Napsugaramra nézek. - Bizonyítsuk be, hogy akkora kamu az egész teszt, ahogyan van!
Hoseok:
A műsorba érve gyorsan megkapjuk a sminkünket és megigazítják a hajunkat, majd kezdődik is az adás.
- Sziasztok! J-Hope vagyok a BTS-ből! - hajolok meg.
- Sziasztok! Jin vagyok a BTS-ből - hajol meg ő is.
A két műsorvezető egy ideig elbeszélget velük több dologról, amit mostanában hallani a bandáról, a közelgő CameBackről meg persze a nemrég kiadott mixtape-ről. Végül aztán elmagyarázták, miről is fog szólni ez a kísérlet. Ennél hülyébb dolgot nem is hallhattam volna, de azért bele megyek. Egyrészt nincs más választásom, másrészt kíváncsi vagyok, mi fog történni.
Leülünk a stúdió közepén lévő kanapéra, míg az MC-k elénk ülnek, egy-egy fotelbe.
- És most ez hogyan is lesz? - vakargatom meg a tarkóm mosolyogva.
- Várunk egy picikét! - dől hátra Hiyori Noona kuncogva.
Megkérdezném, hogy mégis mire, de nem teszem, mert lekapcsolódik a villany, és azzal egyidőben kapcsolódik fel felettünk egyfajta hangulat lámpa, pirosos-rózsaszínos árnyalatot vetve ránk. Hangulatos, ha nem egy műsorban lennénk, még romantikusnak is gondolnám.- Akkor az első kérdés - hallom meg Noona hangját, nem kicsit ijedek meg, még egy apró kislányos sikolyban is részesítem a rajongókat. - Minden renden van?
- Igen... - engedem el Jinie vállait. - Khmm... Akkor kezdjük is el.
Minél előbb válaszolunk a kérdésekre, annál előbb végzünk.
KAMU SEDANG MEMBACA
Szerepezések
Fiksi PenggemarSziasztok! *-* Itt BTS ff-ek lesznek olvashatóak szerepezés formájában. Reméljük tetszeni fog nektek! 。^‿^。