Taegi - A dal pt. 4

2K 183 26
                                    

Yoongi;

- Szóval azt állítod, hogy ezt mondta neked tegnap? De biztos, hogy jól emlékszel? - kérdezem meg már vagy ötödszörre Jimint, aki mint eddig is, bólint. - Ez hülyeség, mi nem is járunk, és nem úgy szeretlek!

- Tudom, ne légy ideges, biztos a pia mondatta vele!

- Mondatok én vele pár dolgot! - indulok meg az alvó Taehyung felé, annyira részeg volt, hogy a nappaliban, a földön elaludt. Istenem, lehajolok hozzá, orromat azonnal megcsapja a bűz. Ha ezt egy A.R.M.Y látná... Nos, talán örökre csalódna az oppájába. Vállát megragadva ébresztgetni kezdem. Nem értem, mért nem akarta, hogy járjunk? Mi köze lenne hozzá, ha netalántán igaz lenne - de nem az -, miért érdekli annyira? Na , és az, hogy Jimint szeretem? Honnan a jó büdösből gondolta?

- Mmm... - rebegnek meg pillái, majd megpillant engem. - Mit akarsz, hyung? Álmos vagyok!

- Először is, miért zavarna az, hogyha járnék Jiminnel? Másodszor nem járok vele és nem szeretem őt! - térek azonnal a lényegre.

- Dehogynem! - ül fel hevesen, egyenesen a szemembe intézve szavait. - Írtál neki egy dalt!

- Igen, hogy felénekelje!

- Nem igaz!

- De igen - emelem meg egy kicsit hangom -, neki írtam, hogy énekelje el, de nem hozzá! Nem róla szól. Van köztük különbség.

Taehyung;

Amint meghallom, hogy miről akar beszélni azonnal kiszáll az álmosság a szememből. Sőt csak felidegesít, és nem elég az, hogy szét robban a fejem, még ez is.

- De igen, ne is tagadd le, hyung! Megkérdeztem tőled, te pedig azon nyomban őt mondtad. Ne tagadd! - emelem meg én is a hangom. Ne kiabáljon ő itt velem kora reggel egy ilyen piti dolog miatt, mert én is meg tudom emelni a hangomat.

- Azt kérdezted, kinek írom, nem azt, hogy kihez. Az pedig teljesen más. De mindegy, ha hozzá írtam volna se lenne hozzá semmi közöd - vágja a fejemhez. Pontosabban a szívemhez. Szóval rohadtul semmi közöm hozzá és ahhoz, hogy kivel van. Értem.

- Értem... - motyogom lesütve a szemem. Szégyellem magam, hogy kora reggel így jelenetet rendeztem, de ezek szerint muszáj volt. Így legalább most megtudtam, hogy hyung nem gondol többnek csak a bandatársánák.

Yoongi;

- Értem...- motyogja a nem létező bajsza alatt lejebb véve hangerejéből.

Ebben a pillanatban torpanok meg, én csak meg akartam neki magyarázni, hogy már nagyon elegem van belőle, nem megbántani. Testem megremeg, szemét vagyok. Nem kellett volna kiabálnom, lehet ő is olyan, aki nem bírja azt. Meg akarom ölelni és megvigasztalni, de nem tudom, hogy szabad-e. Itt guggolok még mindig előtte figyelve majdnem összetört arcát. A francba. Kezem kinyújtva felé magamhoz húzom, nem akarom, hogy sírjon.

- Ne haragudj TaeTae, elkapott a hév - karolom mostmár mindkét kezemmel. - Én lennék a legboldogabb, ha lenne hozzá közöd - suttogom magam előtt és csak remélni tudom, hogy nem hall belőle egy árva szót sem.

Taehyung;

A pulzusom az egekbe szőkik a hirtelen rám zúduló inger hatásoktól. Először megölel, szorosan magához von, majd ilyeneket mond nekem. Mégis mi a terve, hogy szívrohamot kapjak?!

- Te-tessék? - pislogok magam elé, és bátortalanul ugyan, de én is átkarolom a vékony, kis testet.

- Semmi - válaszolja, majd elenged a világ legédesebb mosolyával az arcán. - Ne törődj vele - borzolja meg a hajamat, amitől elég zabos leszek. Hallottam, amit mondott, és ha már volt mersze ilyet tenni, legyen mersze meg is magyarázni, hogy mit akar ez mind jelenti.

SzerepezésekOnde histórias criam vida. Descubra agora