Taegi - Cserkészés (Other Side Story - OS)

1.3K 122 10
                                    

Sziasztok! :) Íme egy one shot a Cserkészés c. Namjinhoz ^^ ez amolyan "történet a másik oldalról"😄😄 reméljük, tetszeni fog^^

Yoongi:

- Ne csorgasd már a nyálad! - lököm meg nevetve Namjoont, miközben az osztály előtt elhaladó nőre kacsintok.

- Nem tudom, miről beszélsz! - játssza nekem a hülyét.

- Ja, persze - forgatom meg a szemem tehetetlenségén. - Hívd el magadhoz, dugd meg, utána meg már jobb lesz, higyj nekem - állok fel a padról. - Elmegyek a büfébe, kell valami?

Megvárom, míg megingatja fejét, és már távozom is. Nem nagyon szokott érdekelni más magánélete, de most a legjobb barátomról van szó. Annyira idióta, hogy nem bírja derékra vágni már. Hisz, messziről látszik, a mi kis Princessünk nem a gyengéd,nem iránt érdeklődik. Sóhajtva a hajamba túrok, miközben várok a soromra a bűfénél.
Nincs sok ember előttem, csupán kettő, egy kicsi lány és Taehyung. Ha már nála tartunk... Ha jól tudom, ő Jin öccse, igaz? Talán segítene is. Elvégre jóba vagyunk, sokszor húztam már ki a bajból. Jön nekem egy szívességgel!

- Ráérsz ma délután? - pöcögtetem meg vállát. Megfordul, és gondolkodni kezd, majd lassan, vontatottan bólint.
- Igen, miért? Randira hívsz?

- Ne is álmodj - legyintem le nevetve -, Namjoonnal átnézünk hozzátok akkor délután, és hogy csak tud, a hercegnő a fő célpontunk.

Meg sem várom válaszát, inkább mégse kell kaja, minél előbb el kell újságolnom a hírt.

Taehyung:

Felvont szemöldökkel nézek a távolodó, vékony alak után. Kis naiv, ha azt hiszi, el tudja csábítani a bátyámat. Tudom, hogy Jin nem az ilyenekre hajt. Igaz, csak pár éve ismerem, de már rájöttem, hogy nem a Yoongi félék az esetei. Szóval jobban tenné, ha meghúzná magát. De egye fene, jöjjön át, csak nehogy rosszul süljön el a terve. Nem is tudom elképzelni, mi lenne ha a drága belém habarodna Jinie helyett. Heheee...

***

Nem hazudtolva meg ígéretét délután tényleg átjönnek. Azon nyomban a kanapéra veti magát, szekálná a haverját de ő nem hagyja magát, és inkább elhúz boldogítani a tesómat. Én leülök közvetlenül mellé, hogy a lábaink összérjenek. Ó, most kéne elolvadnia közelségemtől. Meg mi az, hogy nem randizni hív egy olyan fiút, mint én? Még Zeus is értem esdekel!

- Mújság, cukika? - vigyorgok rá, játszva a nagy menőt. Én nem játszom, az is vagyok.

- Temetés, ha még egyszer így hívsz - néz rám vészjóslóan, mire védekezőn felemelem a kezemet. Ezek szerint nem az a poénos fajta a kis csibe.

- Jó-jó, nem tudtam hogy nem szereted ha becéznek. Legközelebb ügyelek rá. Hyung megfelel?

- A Yoongi is - forgatja meg a szemét,hiszen eddig ennek nem fordítottam nagy feneket. - Mit akarsz? Furcsa vagy - kezd méregetni. Kikérem magamnak, nem csak akkor viselkedem így. Legtöbbször igen, de nem mindig.

- Miért lenne hátsó szándékom? - pislogok ártatlanul.

Yoongi:

- Egy szóval nem mondtam, hogy hátsó szándékod lenne - nevetek fel - , csak furcsa vagy. Minden oké? - teszem tenyerem homlokára, de semmi. Nem lázas, akkor meg? Olyan furán viselkedik... Döbbenten néz szemeimbe, majd hogy abba hagyja eltávolodom bizsergő bőrétől. Hideg, de bizsereg, biztos, hogy nem egy űrlény?

- Minden rendben van! - húzódik még közelebb, mint volt. Alig van már helyem, teste majdnem minden porcikája hozzám ér, ami elég furcsa reakciót vált ki belőlem. Mintha zavarban lennék, ez az egész tényleg olyan, mint mikor én szoktam csajozni. A tekintete is ilyesmire hajaz. Nyelnem kell, mikor közelebb hajol arcomhoz. Annak ellenére, hogy én vagyok Min Yoongi a nagy csajozógép, azt akarom, hogy az a jóképű arca közelebb kerüljön hozzám, hogy megérezhessem szempillái mozgását, orra hegyét és ajkai perzselő tapintását. Nem tesz semmit, míg én az alsó ajkamba harapva várakozom. Miért akarok tőle csókot? A nők jönnek be, nem? Ha nem is a válasz, miért pont ő? És miért ilyen hirtelen?!
Nem érdekel, akarom azt a csókot. Bent tartott levegőt kieresztve hunyom le lassan szemeim, jelezve neki, megteheti, amire készül.

SzerepezésekTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang