Tartalom: Ez a történet egy különállő, hosszabb történetből (Vmin) fakad. Ez egyfajta betekintés a másik oldalra. Jungkook egy hatalmas Big Bang fan (VIP). Szereti az összes bandatagot, de legeslegjobban G-Dragont: mindenféle tárgyat gyűjt vele kapcsolatba. Az iskolába az a hír járja, hogy Baekhyun jegyeket tud szerezni a közelgő koncertre, csakhogy ezeknek bizonyos ára van.
Figyelmeztetések: trágár beszéd, yaoi, erotikus tartalomra utaló jelek
Hossz: 2/7
Szerepek: Yoongi - Aoi
Jungkook - KutiJungkook:
Letörölve kezeimmel a könnyeim állok fel, el akarok tűnni. Nem akarok ilyen állapotban előttük lenni, főleg nem Ő előtte. Az kéne már... Mától azt hiszem, hogy az ellenségem lesz, vagyis valami olyasmi. Haragszom rá és amíg nem kér bocsánatot, addig nem is fogom barátomnak tekinteni. Még utoljára ránézek, de ő továbbra is azzal a közömbös, érzelemmentes arcával tekint rám. Utálom, ha így néz, fogadni merek, hogy Baekhyun nem kapja ezt meg. Nem, ő biztos szerelmes tekintetemet és szavakat kap. Chh! Nem érdekel, megingatom a fejem és lelépek tőlük. Azt hiszem inkább vissza megyek az osztályomba. Legfeljebb rajzolok, míg elkezdődik az óra. Elindulok a matek terem felé és mielőtt valaki beszólna, miért nem köszönök, levágodok az első padba. Elő veszem a felszerelésem és olvasgatni kezdem. A házit sem írtam meg, egész nap a koncerten járt az eszem. Amire már biztos, hogy nem fogok kijutni, ugyanis száz, hogy nem fog nekem adni egyet sem. De sebaj, majd elmegyek dolgozni, legfeljebb eljátszom, hogy szegény vagyok és kéregetek. Vagy hitelt veszek fel. Igen. Mi kellhet egy hitelfelvételhez? Remélem, hogy tizenhat éves kortól lehet már olyat kapni. Nem kell nekem olyan sok. De nem tudok ezen sokáig gondolkodni, a tanár belép. Már most várom, hogy szünet legyen és hogy Taet megölelgethessem.
Yoongi:
Egész órán azon gondolkodom, hogyan is kérjek Jungkooktól bocsánatot, hiszen akárhonnan is nézem, meg kéne tennem. Nagyon bunkó voltam vele, nem vette figyelembe a kis érzékeny lelkét. Tudom, hogy miattam sírt akkor. Ezzel a gondolattal pedig soha nem fogok kibékülni. Mind megígértük Taenek, hogy nem fogjuk bántani, erre én lazán megtettem. Istenem! - temetem az arcomat a tenyerembe, amikor végre-valahára megszólal az a hülye csengő. Azonnal besöpröm a táskámba a cuccaimat, felpattanok, és odaszaladok Jungkookék terme elé. Pont időben érkezem, mert akkor nyitódik ki a terem ajtaja. Szokás szerint ő jön ki utoljára, de amint megpillant, összébb húzza magát és Taehyungék terméhez siet. Nem hiszem már el! - rúgok bele a nagy semmibe. Odaadom neki azokat a rohadt jegyeket.
- Jungkook! - kiáltok utána, menve arra amerre ő. Tudom, hogyha ezt megteszem nem fog haragudni rám, és akkor minden rendben lesz. A pici Kookie újra szeretni fogja a hyungját, újra megölel, ismét megpuszil és azt mondja, hogy én vagyok a kedvenc hyungja. Igen, ez így lesz. Ennek így kell lennie. Az embereket kerülgetve kiáltok utána ismét mire megtorpan és nagy szemekkel néz vissza rám. Istenem, meghalok. Hogy lehet valaki ilyen... édes?
- Tessék - adom oda neki a jegyeket tartalmazó borítékot.
Jungkook:
Meglepődve figyelem a kezembe nyomott fehér borítékot. Miért adja oda nekem a jegyeket? Nem úgy volt, hogy úgyis elveszteném és akkor kárba menne az a kibaszott nagy erőfeszítése? Miért? Ránézek és látom, tanácstalan, a reakcióm várja. Talán ezzel akarna bocsánatot kérni? Egyszer hallanám tőle szavakban, hogy sajnálja. Szeretem a Big Banget, de nem annyira, hogy a becsületem eltörpüljön mellette. Nem vagyok hisztis, nem is akarom hogy feleslegesen könyörögjön, csupán hogy őszintén bánja. Nem esett jól amit mondott, főleg ahogy mondta, nem vártam volna tőle ezt. Igazából magában a tény zavar, hogy Baeket jobban kedveli nálam. Hát tudja mit? Adja neki.
ESTÁS LEYENDO
Szerepezések
FanficSziasztok! *-* Itt BTS ff-ek lesznek olvashatóak szerepezés formájában. Reméljük tetszeni fog nektek! 。^‿^。