Taegi - A lába, a szeme, a segge... na meg a bugyija! pt.6

1.3K 116 13
                                    


Tartalma: Kim Taehyung egy kém ügynökségnél dolgozik, és éppen egy megbízatást hajt végre az iskolájában. Azt állítják, az egyik osztálytársa, Minho, a maffia fia, akire már évek óta vadásznak. De egyedül valahogy nem képes egyről a kettőre jutni, főleg úgy, hogy a közeledő iskolabálra nem mehet be kísérő nélkül. Őt pedig valamiért elkerülik a nők, ezért kérvényez egy női bajtársat, akit meg is kap YoonJi formájában.
Figyelmeztetés: Idegen nyelvi elemek, yaoi, trágár beszéd, erotikus tartalom
Hossz: 6/9
Szerepek: Taehyung - Aoi, Yoongi - Kuti

Yoongi:

- Köszönöm! - mosolyodom el, kivéve kezéből a cipellőt. Szép kis darab és ami a legfontosabb, hogy lapos! Magam elé rakva a földre lépek bele a topánkába. Jól áll, ahhoz képest, hogy mindig is utáltam a nőies lábaim, ez a darab kifejezetten előnyös számomra. És direkt a kedvemért hozta ezt. Néha komolyan megpuszilnám, de nem tudom. Azt csak lányok szokták és Hoseok. De valahogy a tudtára kéne adnom, hogy tetszik nekem, mégha neki csak nőként is jövök be. Legalább kiadnám magamból. Hogy hogyan az kérdéses.

Felé fordulva várom a reakcióját, de csak nem mond semmit. Csak less. Talán tetszem neki. Lehetséges, hogy most nekem kéne kezdeményeznem, ne csak ő. Mindig ő perverzkedik. Én miért ne tehetném? Magamban eldöntve, hogy bizony most eljött az én időm, karon ragadom és behúzom a fülkébe. Meglepett, amit nem is csodállok, amit egy cinkos mosollyal ajándékozom. Közelebb húzva magamhoz karolom át a nyakát. Ha nemrégiben ő szórakozhatott velem, akkor én is vele.

- Mondták már, hogy milyen aranyos tudsz lenni? - döntöm fejemet nyakhajlatába. Érzem, ahogyan szaporábban kezdi venni a levegőt, amitől csak nő a már így is nagy egom. Rápuszilok bőrére, végig a kulcscsontján, direkt gyengéden, hogy élvezze, majd elválva tőle rákacsintok és kitolom a nyelvem. Haha.

Taehyung:

Amikor ajkaival cirógatni kezdi a kulcscsontomat, azt hiszem, hogy meg akar csókolni. Vagy minimum letapizni, de nem. Semmi. Egyszerűen kilők, kacsintva, amolyan ezt visszakaptad stílussal. A kis szemétláda! - esik le a tantusz, miszerint ő most ugyanúgy szórakozott velem, mint én legutóbb a wc-ben. Kis rohadék. Oké, megérdemeltem, de ha így akar játszani, akkor játszunk így. Már csak azért is megveszem neki azt a bugyit, és kényszeríteni fogom a hordására - ha csak maga, önszántából nem teszi. Hehehe.
Amikor ő visszalép, hogy levegye magáról a női ruhákat, én azonnal szaladok is ahhoz a bugyihoz, majd a pénztárhoz, hogy kifizessem. Pfff, ilyen olcsó egy darabot. Igaz, drágább volt, mint a többi mocskos feliratú, de nem annyi, mint a normális. Pont elfogadható.

- Kész vagy? - rejtem el a pulcsim belső zsebébe dugva, megállva a próbafülke előtt.

- Aham - lép ki most már férfiként, ugyanolyan menőn, mint amilyen eddig is volt. Skizófrén, komolyan mondom.

Yoongi:

Másnap reggelre sikeresen a kezeim közé kerül ismét YoonJi öltözéke és haja. Azt felvéve indulunk meg a suliba, ahol aztán megérkezve Minho azonnal felénk igyekszik. Azt hiszem, az anyukája beárult. Hülye tyúk. Dühösnek látszik. Ki ne lenne az? Nem elég, hogy megtudta, hogy egy férfiba zúgott bele, de még az a férfi át is verte, csakhogy elkaphassa az apját. Igen, én is dühös lennék. A helyébe meg is verném magam. Csakhogy Taehyung azt nem fogja megengedni, attól eltekintve, hogy egy mozdulattal le tudnám nyomni a földre. Jobb vagyok a harcművészetben, mint bárki más.

- Beszélhetnénk? - kérdezi ingerülten előttem. Bólintok, majd követem őt egy eldugott kis helyre - természetesen Tae nem tud leszállni rólam -, nem fedeztem még fel ezt a helyet, de nem rossz. Senki nem fog itt megzavarni minket. - Figyelj - sóhajt gondterhelten -, engem nem érdekel, hogy kihasználtál, csupán azt akarom, hogy megmond, hol van az apám!

SzerepezésekWhere stories live. Discover now