Tartalom: Min Yoongi és Park Jimin már fél éve remek párkapcsolatban élnek, mindenféle testi kontaktus nélkül - a csókot kivéve. Ez mind egyiküket sem zavarta addig, amíg nem lettek egy idióta játéknak az áldozatai, aminek hatására talán megváltozik a kapcsolatukról kialakult érték-rendszerük.
Figyelmeztetések: 18+(!), yaoi, erotikus tartalom, trágár beszéd
Hossz: 10/10✔
Szerepek:
Kuti - Jimin
Yoongi - AoiJimin:
Miután kimennek az irodából sem hiszem el, mi történt az előbb. Össze vagyok zavarodva, minden bizonnyal Yoongi szeretne újra velem lenni... De akkor miért Hoseokot választotta anno? Mellkasomhoz érintve tenyerem próbálom magam megnyugtatni. Annyira ver a szívem, szinte már a torkomba lüktet. Szeretem Yoongit, kétség ne múljék. Mégis, félek, mi van ha ez nála megint csak olyan, mint ezelőtt? Hogyha elkezdek vele járni, akkor ismét megcsal...? Tudnék benne bízni? De mindez teljesen mindegy, ugyanis, Hoseokkal van. És mindaddig míg ez így van, addig hagyjon engem békén. Utána talán beszélek erről a dologról... Talán. De előtte még egy kicsit bánnia kell.
Megingatva fejem sétálok vissza Tonyékhoz. Még mindig kosaraznak, meglátva engem azonban igencsak megörülnek.
- Chim - kapja el a labdát Dominic, majd a hóna alá csapva felém fordul -, nem is mondtad, hogy van valakid!
- Mert nincs, ő a volt barátom.
- És öhm... - szólal meg Tony -, hogy is mondják azt, mikor egy ember nem hagyja békén a másikat, követi mindenhová meg ilyenek?
- Zaklatja? - fonja fel a szemöldökét Domi.
- Igen. Zaklat téged? - néz rám a másik. - Megverjem neked?
- Nem kell - rázom meg hevesen a fejem. - Nem zaklat, sőt, valójában szeretem őt.
-Akkor miért nem jártok? - értetlenkedik.
- Mert mással jár - szorítom össze az ajkaim -, de azt mondja, hogy hiányzom neki.
- Akkor meg? - nevet fel nekem dobva a labdát. - Szerezd meg magadnak, ChimChim!
- Nem akarom - kezdem el pattogtatni a kosárlabdát, azt hiszem, játszom egy kicsit -, azért szakítottunk, mert megcsalt.
- Az a múlt volt - küld felém egy biztató mosolyt, majd hirtelen egy teljesen más témába kezd. - Gyerünk, passzolj, vagy dobj kosarat.
Yoongi:
Egy hónap elteltével hála istennek az amcsi ikrek visszatérnek hazájukba, oda, ahová valóak. Már eszméletlen undorítóak voltak: egy másodpercre nem szálltak le exemről, sőt! Több erotikus helyzetben is találtam őket, amit nekem kellett megszakítanom. De persze Pinkie élvezte. Azóta nem nagyon beszéltem Hoseokkal: igaz, ha találkoztunk a folyosón, akkor köszönt, órákon mellém ült, de semmi extra. És nem is bántam nagyon. Rájöttem, hogy nem az a pozitív ember, akibe azt hittem, szerelmes vagyok. Az az ember Jimin, és elhatároztam, hogy igenis újra az enyém lesz. Azóta többet lógunk együtt, olyan minden, mint mielőtt összejöttünk volna. Azonban... múltkor nyíltan a szemembe mondta, hogy nem akarja velem újra kezdeni. Most is, itt ülök a folyosón egy padon, és figyelem, ahogyan a haverjaival beszélget, nevetgél, stb. Hm... - túrok zöld színű hajamba, amit egy hete festettem ilyenre. Kaptam is érte egy beírást, amiért napokig sokkban voltam. De akkor Jimin jött és azt mondta, nagyon jól áll nekem. Akkor pedig megérte.
- Szia, hyung! - ül le mellém Taehyung. - Tessék, ez a tiéd! - ad a kezembe egy nyalókát, amit kibontva azonnal a számba veszek.
- Mit akarsz? - kérdem. Még mindig nem bírom a kis deviánst, de az édesség kedves volt tőle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Szerepezések
Hayran KurguSziasztok! *-* Itt BTS ff-ek lesznek olvashatóak szerepezés formájában. Reméljük tetszeni fog nektek! 。^‿^。