Vkook - Az ördög angyali kara pt.1

1.2K 114 26
                                    

Tartalom:Taehyungot az éjféli misén elbűvöli az egyik iskolás társa; Jungkook. Egy igazi angyalnak tartja, akit minden áron meg szeretne védeni mindentől, persze csak gondolatban. Ugyanis beszélni már nem mer vele. És persze ne is feledkezzünk meg arról a tényről, hogyha valaki angyali külsővel rendelkezik, nem biztos, hogy az is valójában. Ki tudja mi rejtőzik a külső mögött?
Nyerte: Szonjaca
Hossz: 1/?
Figyelmeztetések: trágár beszéd, yaoi, Isten káromlás
Szerepek:
Aoi - Jungkook
Kuti - Taehyung

Taehyung:

Egy és fél perc. Mindössze eddig tartott, míg a templomi kórus egyik tagja - nevezetes néven Jeon Jeong Guk - szólózott. És ennyi ideig maradt tátva a szám. A Halaluja közben hirtelen elcsendesedett minden, majd másodpercekkel később Jungkook előrébb lépett, vagy feljebb egy lépcsőfokkal. Teljesen mindegy. Ugyanis a teremben lévő összes szem rászegeződött, köztük az enyém is. Kíváncsivá tett. Nagyon meglepődtem, ahogy az első, második, majd a többi hangot kiadta a száján. Az állam a padlót súrolta, nem bírtam levenni róla a tekintetem, annyira gyönyörű, kellemes hangja van, hogy az szinte már felkavaró volt. Mintha csak egy angyal szállt volna le közénk. Főleg, miután szemhéját lehunyva a többi tag is folytatta vele együtt a dalt. Csodálatos volt. A többi kórustag között kiemelkedett, pont úgy, ahogy a szívem is megemelkedett, vagy a vérnyomásom. Egy valamiben biztos lettem aznap, mégpedig hogy ez a fiú maga az angyal.

Azóta is ő jár az eszembe, mindez az éjféli misén történt. Az a fiú. Jungkook. Nem sok mindent tudok róla, csupán amiket hallottam. Egy iskolába járok vele. Nem szereti, ha valaki az eredeti nevén szólítja. A Jungkookot preferelja. Jungkookiet sem fogadja el. Azt tudom, hogy a barátai Kookie-nak hívják. Elég sokan csodálják. Ő egy igazi angyal. Az egyetlen baj a baráti társasága. Miattuk mindig rosszba keveredik. Nem szeretem, mikor velük tölti az idejét. Bár, még soha nem váltottunk egymással egy szót sem, aggódom miatta. Azóta a ominózus előadás óta különleges kötődést érzek iránta. Lehet, hogy nem normális dolog, de figyelni szoktam. Miközben a fiúk beszélnek hozzám én őt nézem. Már jó ideje.

- Miért nem mész oda hozzá? - leszek figyelmes Sehun kuncogására, majd miután ráemelem tekintetem, bök fejével Jungkook felé.

- Ne hülyéskedj! - ingatom meg fejem lemondóan. - Ő túl ártatlan ahhoz, hogy meg merjem szólítani.

- Ártatlan? - kacag fel vele együtt Kai jóízűen. - Haha, na, ez jó volt!

- Igenis az! - dobbantok lábammal erőteljesen. - Csupán azért kerül mindig bajba, mert a barátai bele viszik.

- Hát persze-persze! - intenek le továbbra is nevetve, amin azért egy aprót el kell mosolyodnom. Olyan hülyék!

Jungkook:

- Hé, Jungkook! - karolja át a vállamat Yoongi hyung. - Kijössz? Szívunk egyet - veszi elő a szabad kezével a farzsebéből a cigaretta dobozát. A kérdésére azonnal széles vigyor jelenik meg az arcomon: ez milyen kérdés? Naná! Azt hittem, már meg sem akarja kérdezni...

- Nem láttad, ahogyan a tüdőm kiszaladt már a suli mögé, téged várva? - vigyorgok le rá. Igaz, hogy sokkal idősebb nálam, de alacsonyabb is. Törpe hyung!

- Akkor ne várassuk meg - nevet fel, kifelé húzva. Készségesen követem ki az épület mögé, ahol a többi barátunk már ott vár minket. Amint odaérek le is pacsizok Hoseokkal, aki már a cigijének a végén jár.

- Hellobello, fiúkák - köszönök, majd automatikusan rá is gyújtok. Imádok reggelente egyet-egyet elszívni: igaz, nem vagyok dohányos, de amikor a többiek megkínálnak valahogy muszáj elfogadnom.

SzerepezésekWhere stories live. Discover now