Tartalma: Kim Taehyung egy kém ügynökségnél dolgozik, és éppen egy megbízatást hajt végre az iskolájában. Azt állítják, az egyik osztálytársa, Minho a maffia fia, akire már évek óta vadásznak. De egyedül valahogy nem képes egyről a kettőre jutni, főleg úgy, hogy a közeledő iskolabálra nem mehet be kísérő nélkül. Őt pedig valamiért elkerülik a nők, ezért kérvényez egy női bajtársat, akit meg is kap YoonJi formájában.
Figyelmeztetés: Idegen nyelvi elemek, yaoi, trágár beszéd, erotikus tartalom
Hossz: 2/?
Szerepek: Taehyung - Aoi, Yoongi - KutiYoongi:
Nyelnem kell mondandóján, azonnal megfordulva nézek vele farkasszemet. Nem, én ezt nem akartam, nem direkt volt!
- Nem néztem a feliratokat! Csak lekaptam pár bugyit és fizettem!
- Hiszi a piszi! - harapja be alsó ajkát. Hülye perverz, nem akarom tudni, mire gondol, annyira, de annyira idióta!
- Tényleg!- csapom meg mellkasát, jelezve, hogy álljon le. - A legolcsóbbakból vettem, le voltak árazva, gondoltam, ehhez az akcióra nem költök sokat. Főleg nem bugyikra, amit csak most fogok használni.
Át kell néznem az összeset, és ha netán tényleg mind ilyen lenne, újakat venni. Én meg a hülye sporolásom! Na tessék, meg lett az eredménye! Leégtem az egyik kollégám előtt.
- Szóval az olcsók a ribanc alsók? - vonja fel kételkedve szemöldökét.
- Nem tudom - ingatom meg fejem. - Lehet ezért hívják őket olcsó ribinek, vagy mi.
Bólint, végre megértett. Ám, ki kéne menni innen, nem érünk rá egész nap a bugyimon lovagolni. Küldetést kell teljesítenünk! Otthagyva őt sietek vissza az osztályterembe, ahol meg is találom Minho-t, aki szintúgy észrevéve engem, közelít meg.
- Van kedved délután lógni egy kicsit? - teszi fel a kérdést a padomon támaszkodva. Ki mondana nemet? Itt a lehetőség, hogy a bizalmába férkőzzek!
Taehyung:
Miután ő kimegy, rendezgetem magam egy kicsit, hogy ne látszódjon annyira, mennyire fel vagyok izgulva; majd én is kilépek. A farkam oldja meg egyedül a problémáit, nekem küldetést kell végbe vinnem. Amint odaérek a teremhez látom, ahogyan Yoongi és Minho bájosan beszélgetnek. Milyen kis aranyos, mindjárt elolvadok.
- Nézzenek oda - megyek oda a fiúkhoz nevetve -, Minho becsajozik.
- Ja - ért egyet velem az az idióta haverom. - Még féltékeny is vagyok. YoonJi olyan szép, nekem kell!
- Nekem kell! - szól egy másik.
- Nem, mert nekem! - szólal meg a harmadik.
- Höhöhö, fiúkák! - állítom le őket mielőtt itt egymásnak esnek. Úristen. Ha tudnák, hogy igazábók egy swag boy, aki csöpög a gúnytól, akkor szerintem nem így reagálnák le. - Nem tudom, tudjátok- e, de Yoonji az én szomszédom, én sokkal régebb óta ismerem. Szóval lestoppolom.
- De akkor Minho miért fűzőgetheti? - értetlenkednek.
- Hadd legyen egy jó napja, hahaha - nevetek fel gonoszan.
- Már ne is haragudj, de szerintem Minho sokkal jobban néz ki nálad - mondja a mellettem ülő. Szúrós pillantást lövelek felé, majd megütöm. Ez nem igaz.
Yoongi:
Az iskola végeztével az épület mögött kapok Taehyungtól egy felvevő készüléket, hogy vissza tudja majd hallgatni a beszélgetésünk. Mintha szükségem lenne ilyesmire, enélkül is jól elboldogultam eddigi munkáim miatt. Kész computer az agyam. De mivel nem akarom veszekedéssel hátráltatni a küldetést, elfogadom tőle, és már megyek is Minho-hoz. Egy ideje a főbejáratnál vár. Aranyos, hogy képes várni rám, talán ha nem kéne most dolgoznom, el is gondolkodnék rajt, hogy tetszen-e. De nem teszem. Helyette neki állunk sétálni. Szerinte a park lenne a legjobb hely, ha mennénk, ilyenkor sokan szoktak ott lenni. Beleegyezve direkt egy kicsit nyomulva rá, csipaszkodok karjába. Mint egy idióta kis csaj. Láthatóan neki tetszik, ezért bele is kezdek a kutatásba.
KAMU SEDANG MEMBACA
Szerepezések
Fiksi PenggemarSziasztok! *-* Itt BTS ff-ek lesznek olvashatóak szerepezés formájában. Reméljük tetszeni fog nektek! 。^‿^。