Cím: Csak te
Páros: Jimin x Jungkook
Ismertető: Jeon Jungkook introvertált személyiség, nem szeret a korosztályával beszélgetni, sem barátkozni. Legtöbb idejét csak a szobájában tölti videójátékozással, vagy képregények olvasásával, de minden egyes pillanatban csak arra vár, hogy újra együtt lehessen egyetlen barátjával, Park Jiminnel.
Park Jimin egy igazi extrovertált egyéniség. Nagyon népszerű az iskolában, mindenki imádja, ő pedig szinte úszik a szórakozásban, élvezve a mások által nyújtott társaságot. Mindennek ellenére ott van neki Jungkook, akiért bármit képes lenne feláldozni, csakhogy ő boldog legyen.
De vajon mi lesz akkor, ha egy iskolába kerülnek, ahol egyre jobban felszínre törnek a bennük felmerülő kérdések, és az eddig elfojtott problémák?
Figyelmeztetések: trágár szavak, idegen nyelvű elemek
Hossz: 2 /?
Szerepek:
Jimin - Kuti (én)
Jungkook - Suzuki Aoi
Jimin
Az óra végeztével már indulnék is a büfébe, amikor az ajtóban meglátom a régi barátaimat, akiket egész nyáron nem is láttam, úgy eltűntek.
– Mi szél hozott erre titeket? – játszom a sértődöttet. Egész nyáron megvoltak nélkülem, most meg, hogy elkezdődött az iskola jó lennék, hogy ne unatkozzanak?
– Nézzenek oda, valaki még kisebb lett egy nyár alatt – lép mellém Yoongi hyung mutogatva a kezével a magasságomat. Folyton ezt csinálja, egy magasak vagyunk, mi több. Talán még egy iciripicirit nagyobb is vagyok nála.
– Az a valaki csak nem te vagy, hyung? – lépek hozzá még közelebb, ezzel is megmutatva neki, hogy igenis magas vagyok.
– Álmaidban! – kerül ki, és indul meg Taehyung felé, aki még mindig a padunknál ücsörög.
Megrázom a fejem, amíg itt elbeszélgetnek Tae-vel, addig ránézek a bébimre.
– Hová mész? – kérdez rá Jin, mikorra már az ajtóhoz érek.
– A büfébe, majd következő szünetben beszélünk.
Ezzel lezártnak minősítem a beszélgetést, ám ők nem így gondolják. Hoseok a derekamnál fogva húz oda magához, és kényszerít, hogy menjünk oda Yoongihoz.
Na jó, Jungkook talán kibír egy szünetet, nem?– Mellesleg mi volt olyan fontos a nyáron, hogy szartatok a fejemre? – ülök le kérdezés nélkül Yoongi ölébe. Pont olyan helyen ül, ahol mindenkire jó rálátása van, ezért én is oda ülök.
– Barátnőm lett! – húzza ki magát Hoseok. Igen. Tudom, láttam a Facebook státuszát, amikor bejelentették.
– Azt kérdeztem, mi volt olyan fontos! – mutatok a testemen végig. – Vagy jobb, mint ez?
Kijelentésemen csak felnevetnek, és mivel nem akarok tovább durcáskodni velük, ezért nevetek velük, miközben a hátamat Yoongi mellkasának vetem.
Ahogy ezt megtettem, úgy pillantom meg az ajtóban Jungkookot. Meglepő, hogy képes volt magától idejönni hozzám! Szélesen elmosolyodom, és integetni kezdek felé.
– Jungkookie! – kiáltok oda neki, mintha olyan messze lenne. – Gyere ide!
Kérésemre felém veszi az irányt, láthatóan Taehyungon kívül senki nem érti, ki is ő pontosan, de most legalább megtudják.
STAI LEGGENDO
Szerepezések
FanfictionSziasztok! *-* Itt BTS ff-ek lesznek olvashatóak szerepezés formájában. Reméljük tetszeni fog nektek! 。^‿^。