Yoonmin - Just do it! (+18) pt.2

1.2K 119 35
                                    

Sziasztok!
Beillesztettem újra, ha valakinek még mindig nem töltené be, az írjon nyugodtan, átküldöm neki privátba. ^^

Tartalom: Min Yoongi és Park Jimin már fél éve remek párkapcsolatban élnek, mindenféle testi kontaktus nélkül - a csókot kivéve. Ez mind egyiküket sem zavarta addig, amíg nem lettek egy idióta játéknak az áldozatai, aminek hatására talán megváltozik a kapcsolatukról kialakult érték-rendszerük.
Figyelmeztetések: 18+(!), yaoi, erotikus tartalom, trágár beszéd
Hossz: 2/10
Szerepek:
Kuti - Jimin
Yoongi - Aoi

Yoongi:

Másnap reggel boldogabban kelek, mint valaha. A tegnapi napon kétszer is kielégültem - igaz, az egyik a saját kezem által, de az lényegtelen. Valójában eszméletlenül röstellem magamat amiatt, hogy ezt mind Jiminie jelenlétében kellett elintéznem, de nem tehettem mást. Még mindig ki voltam éhezve az érintésekre, amikor Jimin beleült az ölembe, ezzel ismét izgalmi állapotba hozva engemet. És ez is mind kinek a hibája? Hát, nem Hoseoké?! A fene enné már meg azt a gyereket! Elegem van belőle - mondjuk, ez mind nem lenne, hogyha nem hagytam volna magamat neki. De késő bánat: megtettem, ráadásul élveztem is, nagyon-nagyon, eszméletlenül, elmondhatatlanul, és... Úristen, Yoongi! Miket gondolsz te?! Normálatlan!

- Jó reggelt! - bújik hozzám a kis, forró test. Mellkasomba furcsa, szúró érzés keletkezik, ami nagyon meglep engem. Mi baj van velem?

- Jó reggelt, Chim! - tolom el magamtól, szokásos, Yoongis hangomon, hogy felkelve az ágyból öltözni kezdjek. - Gyerünk, baba, öltözz, menjünk suliba - intek felé utasítón, felvéve a diákelnöki hangomat. Chimchim dünnyög valamit macska-szerűen, fejét a párnába temeti, de amikor egy gyilkos pillantást küldök felé, azonnal felkel. Utálom, ha hisztiznek!

***

Amint beérünk az iskolába leszakadok barátomról, és egyenesen bemegyek a kis irodámba. Ő ilyenkor mindig a deviáns haverjaival lóg, nekem pedig arra egyáltalán nincsen szükségem.
Mielőtt belépnék a terembe meglátom Hopit, aki szintén megpillant engem, elmosolyodik, és közeledni kezd felém. Én kuncogva szaladok be a helyiségbe, ő pedig fut utánam. Macska-egér játszma.

- Mit akarsz? - nevetek fel, amikor végül beszorít maga és az asztalom közé.

- Hmmm - harap bele az alsó ajkába, államat megfogva. - Téged! - vigyorog kajánul.

- Hát - játszom túl a szerepemet -, ma nem hiszem, hogy elérhető szolgáltatás vagyok - öltök rá nyelvet végül. Felnevet viccemen, majd ráhajol az ajkaimra, amibe újra sikerül bele bolondulnom. Mit tesz velem...?

Jimin:

A haverjaimhoz odalépve nagy nevetésbe törnek ki. Nocsak, mitől van ilyen jókedvük? Kíváncsian nézek végig rajtuk, majd NamJoon, a főkolompos megszólal.

- Az előbb húztunk! - vigyorodik el gonoszul. Hát persze, nekem is a legjobb barátaim vannak, akiket csak találhattam. Sejtelmem sincs, miért nem akar velünk lógni Yoongi... Ha már nála tartunk, a következő szünetben megint együtt leszünk, enni fogunk.

- Ki kit húzott? - eresztek meg egy unott, fáradt sóhajt. Ezzel is érzékeltetni próbálom, hogy nem érdekel a téma, ámde a barátaim nem az eszükért híresek. Kivéve NamJoon. Ő tényleg azért népszerű. Részben.

- MinAh-t! - vigyorodik el az említett, majd Jin és Kookie is megmutatják a saját cetlijüket. Nem tetszik nekik az eredmény. Nekem se tetszene, nagy ribiket sikerült kifogniuk. Majd közvetlenül ezután Taehyungra nézve egy sokatmondó mosolyra húzza a száját.

SzerepezésekTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang