Tartalom: Taehyungot az éjféli misén elbűvöli az egyik iskolás társa; Jungkook. Egy igazi angyalnak tartja, akit minden áron meg szeretne védeni mindentől, persze csak gondolatban. Ugyanis beszélni már nem mer vele. És persze ne is feledkezzünk meg arról a tényről, hogyha valaki angyali külsővel rendelkezik, nem biztos, hogy az is valójában. Ki tudja mi rejtőzik a külső mögött?
Nyerte: Szonjaca
Hossz: 3/?
Figyelmeztetések: trágár beszéd, yaoi, Isten káromlás
Szerepek:
Aoi - Jungkook
Kuti - TaehyungTaehyung:
Jeon Jeong Guk, az én egyetlen angyalom, az égből pottyant emberkém, aki mellesleg nem messze tőlem szívja a cigit a haverjaival, miközben a mellettük elhaladó nőket figyelgetik. Néha, néha még rájuk is füttyent, amin persze a többiek készségesen nevetnek. Egy bohóc, fenegyerek, aki azt nézi, mitől lesz menőbb. Vagy egy angyal, akit bele kényszerítenek ebbe az egészbe, nem tudom. De meg akarom tudni, meg akarom ismerni. Tudni akarok róla mindent, a-tól z-ig.
- Taehyung, figyelsz te rám - böki meg a vállam Xiao.
- Persze, ne haragudj csak elbambultam, miről is volt szó?
- Olvastam egy könyvet, aminek a lényege a Damaszkuszi rózsa, meg a... - Valójában nem nagyon érdekel, ugyanis minden áldott nap elmondja ezt a bevezetőt, majd csak azután kezdi el mesélni, amit pontosan tegnap olvasott. Figyelmemet ismét ő kapja meg, és olyan dolog történik, amit nem hittem volna. Ő is engem néz, megdöbbent arcomat látva elmosolyodik, olyan kacéran és amolyan szívdobogást keltően, mint ahogyan az a könyv a regényeiben lenni szokott. Alsó ajkamba harapva várok türelmesen, mi lesz pontosan, majd másodpercekkel később kacsint egyet. Nekem is reagálnom kéne valahogy. Itt az esély a nonverbális kommunikációra. De hogyan? Nem jut eszembe semmi, pedig meg akarom dobogtatni a szívét. Ha mást nem is, legalábbis megmozgatni.
- Taehyung - böki meg ismét a vállam barátom -, miért nem hívod el egy randira?
Tudom, hogy Jungkookra gondol. Talán tényleg el kéne hívnom randizni, a szemébe vágnom az igazságot. Két dolgot válaszolhat, vagy bejövök neki, vagy sem. Próba szerencse.
Jungkook:
Látom, ahogyan a kis szemezgetésünkre Taehyung valami újult erőre kap, és megindul felénk. Pontosabban felém. Na, mi az, haver, most hogy szép a szemem már ismerkednél velem? Haha, Jimin, nem csak neked előnyöd a külsőd. Elnyomva a cigimet zsebre dugom a kezemet, és a falnak vetve a hátamat megvárom, amíg a kis drága szent fazekam ideérkezik hozzánk. Ez persze a többieknek fel sem tűnik, beszélgetnek tovább, már nem is tudom, hogy miről.
- Sziasztok! - érkezik meg társaságunkhoz, fülig érő mosollyal az arcán. Erre mindenki felé kapja a tekintetét, ő pedig máris teljesen megdermed, ezzel el is tüntetve az eddigi magabiztosságát.
- Helló - köszönünk szinte kórusban. Nyel egy nagyot, ezzel érdekesen megmozgatva az ádámcsutkáját. Uh, hogy én mennyire imádom ezt... Szinte napokig el tudnám nézni, ahogy egy férfinek az ádámcsutkája mozog. Olyan megigéző. Egyszer ezt elmondtam Jiminnek is, azóta ezzel szekált, bármikor hozott hozzánk a pasijai közül. "Szexi a csutkája, mi, Kookie?" Baszki! Mindenkinek lehetnek fétisei!
- Hiányoztam? - akaszkodik Jimin hyung azonnal a nyakába, még jobban zavarba hozva őt.
- Öhm, izé... Valójában most Jungkookhoz jöttem - motyogja, de a végére megereszt egy szelíd mosolyt szőke hyungom felé, hogy ne haragudjon rá. De ő persze nem hajlandó elviselni, ha valami nem körülötte forog, ezért oda is áll Hoseok mellé duzzogva, hogy őt senki sem szereti. Kis szegény. Majd mindjárt megsajnálom. Vagy nem - még eldöntöm.
VOUS LISEZ
Szerepezések
FanfictionSziasztok! *-* Itt BTS ff-ek lesznek olvashatóak szerepezés formájában. Reméljük tetszeni fog nektek! 。^‿^。