Taegi - Éjjeli chatelések pt. 1

1.6K 132 16
                                    

Sziasztok! Csak szerintem volt régen Taegi? Szegényeket nem szabad elhanyagolni! :( Ezért is írtunk egyet!^^ Ez a történet Aoi egyik önálló
történetének az előzménye (amit nem hajlandó folytatni, mert lusta! ) reméljük, tetszeni fog nektek, és bíztassátok a folytatásra! :D
Tartalom: Kim Taehyung már gyakornoki évek alatt elkövette talán élete legnagyobb hibáját: érzelmeket kezdett táplálni az egyik leendő bandatársa iránt. Azóta már eltelt három év, de még nem tudott túl tenni ezeken a gondolatain, mitöbb: csak gyarapodtak, míg nem egy éjszaka megelégelte, és ráírt az éppen elérhető Yoongira.
Figyelmeztetés: trágár szavak, yaoi
Hossz: 4/1
Szerepek:
Aoi - Taehyung
Kuti - Yoongi

Taehyung:

A szobában sötét van, nincs semmi fényforrás a telefonom kívül. Bal oldalról hallom, ahogyan Hoseok és Jiminie hyung szuszognak, már egy ideje alszanak. A telefonomra pillantok, hogy megnézzem, mennyi az idő: hajnali kettő. Nem tudok aludni, egyszerűen nem jön álom a szememre, pedig aztán rohadt fáradt vagyok. De amint lehunyom a szemem, az agyam kattogni kezd, szágolduznak a gondolataim, össze-vissza, nem is összefüggően, ám a végére mindig Yoongin állapodok meg. Ő a világ leglustább embere, ráadásul még mogorva is, csak akkor kedves, ha akar. Velem pedig sose akar. Pontosabban eddig. Tudom-tudom, itt szidom meg minden, de valahogy már gyakornoki évek óta érzek iránta valamit, az pedig mostanra már szerelemmé nőtte ki magát. Borzalmasan fájdalmas szerelemmé. Mindig messziről figyelem, ha közelebb is akarok hozzá kerülni, elküld a búsba. Ahj, az egész reménytelen - lépek fel KakaoTalkra, hogy megnézzem, kivel tudnék beszélgetni, elütni az időt, nem rajta gondolkodni. De a szerencse nem áll az oldalamra, csak az ő neve villog az elérhetőségek között. Rányomok, visszaolvasom az eddigi beszélgetéseinket. Nem nagy durranások, csupán annyik, hogy mikor lesz próba, mi kell a boltból, stb... Innen is látszik, micsoda jó kapcsolatunk is van nekünk. De ezek szerint ő sem tud aludni, és valakit keres, akivel beszélhetne. Vagy elfelejtett kijelentkezni.

"Alszol?" - írok rá egy elég hülye kérdéssel.

Yoongi:

Órák óta forgolódok, nem tudok aludni, és most kivételesen nem azért mert ihletem támadt volna, hanem mert Jin hyung nem hagy. Persze ő már réges rég álomország tengerpartján süteti a hasát, engem kínozva. Horkol. Eddig nem tette, de valahogy nem vigyázott és megfázott. A francba is! Hiába fúrom fejem a párnába, szorítom kezem a fülemre, dobtam meg valamivel, nem hat. Mindenhogy hallom. Ahj már!

Elég, most fel fogom ébreszteni és elküldeni máshoz! Felkelek az ágyból, mikor a telefonom megvillan a mellettem lévő kis éjjeli szekrényen. Elveszem, majd vissza ülök fekhelyemre. Taehyung írt, azt kérdi alszom e. Hát persze, azért olvasom az üzenetét. Néha olyan sötét ez a gyerek, simán átnézhetne és látná, de nem. Az túl egyszerű és normális lenne.

"Igen, már három teljes órája."- válaszolom rögvest.

Mosolyogva takaróm alá bújok és várom a reakcióját. Remélem ezzel felidegesítettem, vicces lenne. Ritkán látom őt annak.

"Röhög a vak belem... Akkor mégis hogy írsz vissza? Csak nem alva író vagy? 😱"

" Az."

Akaratomon kívül felkuncogok, nem tudom mi van velem, jó kedvem lett. Ha nem tudok aludni egyesek miatt, akkor legalább legyen valaki, aki fent van velem. Ettől a gondolattól vezérelve kapcsolom be chaten keresztül a kamerát hyung felé tartva. Levideózom ennek az idiótának.

" Miért nem alszol? Én ezért. "

Taehyung;

Boldogan konstálom, hogy most nem küldött el a fenébe, hogy aludni akar vagy hasonló, hanem itt van és beszélget velem. Gyorsan bedugom a fülesemet, hogy megtudjam nézni a videót, amiért nem tud aludni. Valójában nem látszik sok minden, csak hogy valaki fekszik, minden bizonnyal Jin hyung, és elviselhetetlen hangosan horkol. Szegény Yoongi... Én már betömtem volna a száját egy zoknival.

SzerepezésekWhere stories live. Discover now