Sziasztok!
Személyes kedvenc párosom osztom meg nektek; Namjin.Tartalma: Namjoon egy ideje figyeli az ő hercegnőjét, mi több vágyik rá. De ő még csak tudomást sem akar róla venni, senkiről. De egy nap, mikor fejébe ötli, hogy meghívassa magát a másik lakására, rájön, nem csak testileg kell neki SeokJin, hanem kedveli is.
Figyelmeztetés: trágár szavak, Yaoi (férfiak közti szerelem)
Hossz: 2/1
Szerepek:
NamJoon: Aoi
SeokJin: KutiNamjoon:
Ahogy belép az iskola kapuján minden szem rászegeződik, és elkocsonyásodik, érte vágyakozva. Ahogy köszönnek neki, ő szép mosolyával visszaköszön, ezzel szebbé téve az ember napját. Egy igazi szépfiú, de a sikátorokban csak az iskola hercegének nevezik. Ő egy igazi Pink Princess.
- A kis bájgunár - nézek rá elhúzva a számat. Mindig ezt mondom rá, akárhányszor meglátom, közben minden éjszaka és reggel ráverem a farkamat. Arra a szép arcára.
- Megint kezdi - forgatja meg a szemét Yoongi, közben újabb csajnak füttyent oda. Ő egy igazi csajozógép, soha nem hagyja abba, és nincs is olyan nő, aki nemet mondana neki. Sőt szerintem néha még ők könyörögnek egy jó kemény digi-dugiért.
- Te is megint kezded...
Jin;
Zavarban esve haladok végig az iskola folyosón. Sajnos minden szem rám szegeződik, pásztáznak, méregetnek. Zavar, mert ilyenkor ideges leszek, tudom, hogy külsőm miatt teszik, amit, szerintük átlag feletti kinézetem van. Nem is tagadom, tudom magamról, hogy jóképű vagyok, de mikor ez történik, úgy érzem, azért lesnek, mert látni akarnak bennem valamit, meg akarják találni a gyengepontom. És mint a kiéhezett híénák arra várnak, hogy elrontsak valamit, hogy aztán egy nagy hangos kacagásba törhessenek. Utálom ezt.
Magamra erőltetve egy halvány mosolyt térek be a tanterembe, ahol tudom, órám lesz. Leülök, előveszem az órához kellékes dolgokat, majd kezembe megtámasztva fejem nézem az ablakon keresztül a kinti világot. Megtehetném, hogy beszélgetésbe elegyedek, de nem teszem. Nem megy. Kilencedik óta próbálkozom osztálytársaimmal társalogni. Mind hiába, ahogy arra kerül a sor, megnémulok. Épp ezért is gondolják rólam; egoista, pökhendi ficsur. Pedig aztán ha tudnák, hogy legszivesebben én is mindenfajta gátlás nélkül nevetgélnék velük. Ahj. A tanár lassan megérkezik, vele együtt elkezdődik az óra.
- Ma is levelet fogunk gyakorolni! - vesz fel az íróasztaláról egy köteg nyomtatott papírt, majd szét is osztja. - Ki tudja milyen levél ez?
- Tanácsadó? - hallom meg egyik fiú hangját gúnyosan csengeni. - Miért kérdez ekkora baromságot, ki ne tudná?
- Látom drága fiam, te ezt nagyon jól tudod! - meresztette rá szemét. - Esetleg nem szeretnéd megtartani helyettem az órát?
- Hát de! - kacag fel, ezután már csak azt látom, ahogy a szőke hajával előre ballag. A terem elejére érve, közvetlenül a tanár mellé áll. - Jó reggelt osztály, ma én tartom az órát!
Hangos nevetés, mindenki röhög az örömére, kivéve én. Egyáltalán nem tartom ezt viccesnek, de mindegy. Mert a többiek szerint Namjoon az osztály nagyfiúja igenis röhejes.
Namjoon;
Élvezem a nagy nevetést, de az hamar szemet szúr nekem, hogy Jin hyung szánakozva néz rám. Nem hiszem el! Akárhányszor poénkodok ő így reagálja le, amit nem értek. Oké, látom az arcán, hogy nem bír, sőt egyenesen egy hólyagnak tart, de nem tudok változtatni a viselkedésemen. A tanár nevetve visszaküld a helyemre, mire helyet foglalok Kim Seok Jin mögött. Kissé oldalra billentve figyelem barna, kissé hullámos haját; még ez a része is gyönyörű.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Szerepezések
Hayran KurguSziasztok! *-* Itt BTS ff-ek lesznek olvashatóak szerepezés formájában. Reméljük tetszeni fog nektek! 。^‿^。