Namjoon;
Összevont szemöldökkel figyelem barátom: lehet, hogy beképzelem, de ő flörtölget egy fiúval. EGY FIÚVAL! Atya úr isten! Ha megyünk hazafelé eskü kiszedem belőle, hogy mi van köztük. Mondjuk... még aranyosak is volnának együtt. Ránézek Jinre, aki ugyanúgy a gerlepárt figyeli. Olyan szép arca van. Gyönyörű, nem csodálom, hogy ő az iskolahercege... nekem pedig kellett ma ide jönnöm hozzá, ennek az lesz a kövezkezménye, hogy egész éjjel verhetem a faszomat, mert nem fog elmúlni a már most keletkező merevedésem. És ha már képes velem ilyet tenni, akkor legyen olyan kedves, hogy szopjon le azzal a szép ajkaival vagy tárja szét a lábát hogy jó alaposan megdughassam. Ahw, igen, nagyon jó lenne.
Hamar megesszük az ételt, én pedig segítek elmosogatni Jinnek, nehogy úgy érezze, kihasználjuk őt.– Köszönjük a kaját, nagyon finom volt. Ja, és mégegyszer ne haragudj a kellemetlenség miatt – mondom, amikor már az utolsó edényt törlöm el.
– Nem gáz, és köszönöm.
Jin:
Miután elmennek azonnal Tae felé fordulok, aki az étkező asztal letörlésével van elfoglalva.
– Mi volt ez az egész? – Karba fonom a kezem felé lépkedve, próbálom a hangom mélyebbre vinni, hogy tudja, nekem nem hazudhat. Mindenről tudok.
– Micsoda? – rázza meg maga előtt a konyharuház értetlenkedve.
– Taehyung, ne játszd nekem itt a tudatlant! – kapom ki a kezéből a rongyot – Láttam, hogy viszonyultál ma Yoongihoz. Ha ennyire bejön neked, akkor mért nem hivtad egy olyan helyre, ahol ketten lehettek. Vagy még jobb, sehová!
— Te ezt nem értheted! — kiáltja rám – Ő ajánlotta fel, hogy átjön. És ha egyszer neki is bejövök akkor miért ne tehetném amit akarok?
Jaj Istenem! Megcsóválva a fejem fogom kézen és ültetem le az egyik székre.
– Figyelj, Yoongi egy csajozógép, nem tetszhetsz neki... Sajnálom, de legfeljebb játszadozna veled!
Namjoon;
Hazafelé menet rákérdezek Yoonginál, hogy mi van ezzel a Taehyung gyerekkel, de annyival leráz, hogy majd egyszer elmondja. Egyszer. Jól van, ha nem akarja, nem kell velem megosztania mindent, hiszen mindenesetre nem vagyunk csajok, akik azt is megbeszélik, milyen tampont vesznek. Nem, mi azt mondjuk el egymásnak, ami tényleg rátartozik: csakhogy ez igenis rám tartozik!
– Suga...
– Nem.
– Légyszi – veszem könyörgőre a figurát, de nem törődik velem, csak megy tovább előre. – Meg fogok sértődni! – próbálom befenyíteni egy igen csak gyökér dumával.
– Hűha – forgatja meg a szemét, majd elmosolyodik. – Legyen neked annyi elég, hogy kedves srácnak tartom.
Az állam hangosan koppan a földön, annyira meglepődöm. Jó, nyugi, Nam, biztos nem úgy gondolta. Yoongi hetero - és ebből nem tágítok. Nem tetszhet neki egy fiú, semmiképpen sem. Megtiltom neki.
– Szóval ő az új csajod? – kezdek viccelődni, mire tőle kapok egy szúrós pillantást, majd a sálát a szája elé húzva válaszol.
– A pasim.
Jin:
El sem hiszem, hogy mindez megtörtént. Taehyung egy ideje magába gubbasztva ül a nappali sarkába. Igazából rám haragszik, nem hiszi el, hogy nekem lesz igazam. Márpedig biztos vagyok benne, az a gyerek csak játszadozni fog vele. De hát ha neki ez jó, majd rájön. De akkor ne jöjjön hozzám sírva! Leülök tőle nem messze a kanapéra olvasni az egyik kedvenc könyvem, de hiába is olvasom a mondatokat egymás után, nem tudom értelmezni őket. Más nem jár a gondolataim közt, mint az imént történtek, azon belül is az a pillanat mikor össze ért a kezünk. Lehet neki jelenléktelennek tűnt, de én ott helyben meghalhattam volna. Chh, nem hiszem el, hogy a családba mindenki a rossz fiúkra bukik. Röhejes.
YOU ARE READING
Szerepezések
FanfictionSziasztok! *-* Itt BTS ff-ek lesznek olvashatóak szerepezés formájában. Reméljük tetszeni fog nektek! 。^‿^。