Tartalom: Min Yoongi és Park Jimin már fél éve remek párkapcsolatban élnek, mindenféle testi kontaktus nélkül - a csókot kivéve. Ez mind egyiküket sem zavarta addig, amíg nem lettek egy idióta játéknak az áldozatai, aminek hatására talán megváltozik a kapcsolatukról kialakult érték-rendszerük.
Figyelmeztetések: 18+(!), yaoi, erotikus tartalom, trágár beszéd
Hossz: 8/10
Szerepek:
Kuti - Jimin
Yoongi - AoiJimin:
Végre eljött ez a nap. Amire egész héten türelmesen vártam. Szombat, azon belül is az este. Ki akarok kapcsolódni, hogy ne azon járjon a fejem, Yoongi mit is csinál Hosekkal. Mert bármennyire is tudtam, hogy ez fog történni, meglepett. Együtt vannak, már jó pár napja alkotnak egy párt. Szerelmes párt. A folyosón is együtt mennek végig, Hopi direkt össze is kulcsolja a kezeiket.
Nem mondom, hogy nem zavar, mert de, igenis zavar. Rosszabb mint valaha, de anyukám szerint idővel jobb lesz. A kérdés, hogy mikor? Hát ma biztos, hogy jobb lesz, leiszom magam a sárga földig, nem akarom tudni, ki vagyok, azt sem, hogy hol vagyok, a gondolataim meg főleg nem akarom hallani. Minek az nekem? Menjenek a fenébe! Nem hiányoznak.Most pedig iszok! Elvégre azért jöttem ide, nem? Jungkooktól ösztönösen veszem el a következő piát, amit Taehyungtól vett el – egész este ezt csinálja, nem akarja, hogy szegény Tae lerészegedjen –, lehajtom fenékig. Eddig nem hatott semmit, azért remélem később már jobb lesz.
– Nem kéne ennyit innod! – ingatja meg a fejét közvetlen mellettem Hoseok. Áruló, és még van bőre jó pofiznie és lógni velünk. Ahogy Yoonginak is. Olyan más lett, mióta összejöttek, többször is idejött hozzánk Hopival. Nem foglalkozom vele, ő mégis vagy olyan dolgokról beszél, ami direkt érint vagy enyeleg.
– Te csak fogd be! – öntöm le a következő poharat, amit szintén Kookie adott a kezembe. – Azt csinálok, amit akarok!
Mégis hogy képzeli, hogy ő mondja meg nekem, mit csináljak. Ne szálljon el így magától. Mert mindjárt ráugrok!
– Elmentem táncolni! — sóhajtok egyet, megse várom, míg valamelyik utánam szól, egy nagy társaság közepébe csapódok.
Yoongi:
Hoseok mellett ülve iszogatom még mindig első pohár italomat. Elterveztem, ma csak ezt iszom meg, semmi mást, és akkor nem részegedem le. Igen, ez így pont jó is lesz.
Érdeklődve szemlélem, ahogy Jimin becaflat a táncparkett közepére, és ott kezdi eléggé jól tekerni a csípőjét. Azta! Nem is tudtam, hogy ilyen... Szexi is tud lenni. Ezt a Jimint még nem ismerem.– Na, mi az, cica? – tűri el egyik tincsemet Hopi a fülem mögé. Mosolyogva, cica-arcommal nézek fel rá, szinte majdhogynem dorombolok. Egy hete már járunk, azóta minden nap szexelünk. Sőt, volt olyan éjszaka, amikor többször is csináltuk. Ahw, még az emlék is izgató! Imádom! Teljesen hozzá lehet szokni a napi szexhez, ami olyan mint a zsákba macska. Sose lehet tudni, hogy Hoseoknak most a kemény szexhez vagy épp a lágy, érzelmeshez van kedve.
– Semmi – ingatom meg a fejem, összébb húzva magamon az ingem. Hoseok mielőtt elindultunk volna bulizni, kigombolta a mellkasomig, hogy "szexibb" legyek. Ja, én is attól félek. – Nem megyünk táncolni? – csillan fel a szemem.
– De. Igen, bébi! – húz fel, én pedig éppen hogy letudom rakni a pultra a piámat, majd nevetve megyek fel vele a táncoló emberek közé. Napsugaram meg áll az emberek között, derekamnál fogva magához húz, férfiasságunkat pedig összedörgöljük.
– Mnnm! Milyen kemény! – harapom be az alsó ajkam, kihívóan nézve fel rá. Elmosolyodik, bólint, majd nézelődni kezd. Ehh...? Most mi baja?
Kicsit oldalra fordítom a fejem, hogy megnézzem, ő mégis mit néz: velem slégesen tekeri a seggét - ami eléggé formás - egy nő, akin olyan miniszoknya van, hogy látom a feneke vonalát is. Tovább szuggerálom a lányt; vékony,de mégis nagy melle van, arca pedig gyönyörű. Visszanézek barátomra, aki szinte nyáladzik a szexi nőre.
STAI LEGGENDO
Szerepezések
FanfictionSziasztok! *-* Itt BTS ff-ek lesznek olvashatóak szerepezés formájában. Reméljük tetszeni fog nektek! 。^‿^。