Yoonseok - Te meg a házasság... pt.1

1.1K 99 27
                                    

Tartalom: Yoongi és Hoseok egy jó ideje együtt járnak, mondhatni élettársak ugyanis együtt élnek már jó pár éve. Azonban valami megváltozott kettejük között, mintha megunták volna egymást. Sőt, Yoongi jó nyomozó létére kiszagolja, hogy Hoseok hűtlen hozzá. Khmm... és hát nem hagyja, hogy megússza.
Nyerte: k_lianna4
Hossz: 1/4
Figyelmeztetések: Yaoi, fiú - fiú szerelem. Trágár párbeszéd
Szerepek: Kuti - Hoseok
Aoi - Yoongi

Yoongi:

Idegesen szorítom össze a kezem közt a fehér anyagot. A kis szemétláda! Nem hiszem el, hogy mennyire utálatos! De csak egyszer kerüljön a kezeim közé, Istenemre mondom, hogy megölöm. Mégis hová képzeli magát és a kapcsolatunkat? És... ahw, megesz az ideg! - hajítom be a rúzsfoltos ingjét a kukába. Még van pofája ahhoz, hogy odaadja nekem mosásra. Hát, mossa ki neki a menkü, mert hogy én nem fogom, az is biztos.
Mérgesen trappolok le a konyhába, és rá kell jöjjek, mivel ma szabadnapom van, nekem kell elintéznem a házimunkát. De nem fogom. Hah! Majd elhívja a kis ribancát, aztán az majd összetakarít őnagyságának,miközben baszogatja. Én meg addig pihenek. Úgysem ártana már...
Sóhajtva foglalok helyet a kanapén -, ami tele van az ő sörös üvegeivel, de nem foglalkoztat most ez különösebben -, és bekapcsolom a tévét. Pontosan. A szabadnap arra való, hogy pihenjen az ember, nem pedig arra, hogy félrekúrogatósaknak rendbe tegyék a házat. Uh, csak érjen haza! - pillantok a faliórára. Még reggel van, biztosan nem fog hazaérkezni egyhamar. De én várok, türelmes vagyok...

***

- Helló, megjöttem! - kiáltja el magát. Én éppen a konyhában vagyok, főztem magamnak egy, és kizárólag egy adag rizst, mert megéheztem. Ő meg eszi majd a nője picsáját. - Yoongi, a konyhában vagy? - jön be a helyiségbe, egy mosollyal az arcán. És egy lila folttal a nyakán... Bazdmeg, nem is titkolja. Mitöbb, bűszkén vállalja! Legközelebb felvehetne egy olyan pólót, hogy M E G C S A L T A L A K.

- Chh, én csak Yoongi vagyok, mi? - kérdem, rengeteg gúnnyal a hangomban. Beletúr barna tincsei közé, majd összeráncolja a szemöldökét.

- Tessék? - értetlenkedik. Ó, hogy...

- Milyen érdekes... Én Yoongi, ő neki meg biztos azt mondtad, bébi. Vagy talán szexim, hm? - állok szinte bele az arcába, hogy kellemetlenül érezze végre magát.

Hoseok:

Először nem tudtam, miről beszél, majd mikor elém áll, pontosabban az arcomba, látom, ahogy egy pillanatra frissen szerzett szívás nyomomra pillant. Á, már értem. Már megint ez a baja, jó, oké, talán nem kéne ilyeneket csinálnom, de nem tehetek róla, hogy Min Hee túl vad és nem bír figyelni. Elmosolyodom, ha nem tenném és most leállnék foglalkozni Yoongi dühkirohanásával, akkor tönkre menne a napom. Így is sokszor tönkreteszi.

- Kit, kiről beszélsz? - válaszolok neki, ugyanis ha nem tenném, nagyobb balhé lenne, mint ami van.

- A ribancodról, a csajodról, szerelmedről vagy tudom is én kidről!

Előre hajolva lehelek csókot puha, finomkás ajkaira, majd nem sokkal ezután elhajolok a sokkot kapott drágámtól. Kitolom rá a nyelvem, kikerülöm a hűtő felé indulva.

- Jung Hoseok! - hallom mérges hangját hátam mögül. Nem szándékozik végre békén hagyni? - Kérdeztem valamit!

Direkt sem válaszolok neki, helyette körülnézve veszek ki egy éthordót, a tegnapi kaja maradéka. Gondolom Yoongi nem főzött ma, tekintve hogy össze se takarított. Nem haragszom érte, csupán rosszul esik egy kicsit, hogy itthon van egész nap és nem mást, de egy poharat nem tud arrébb rakni.

SzerepezésekOnde histórias criam vida. Descubra agora