🙌🙆👋👯Verseny❤🙆

637 17 74
                                    

Sziasztok!

Az előző bejegyzésben felettük a kérdést, hogy mi tartanánk egy versenyt. Nos, akkor ismertetném az egyetlen egy szabályt. 😄
Összesen húsz darab kérdés lesz, és aki legelőször, a legtöbb kérdésre helyesen tud válaszolni, az nyert.
A nyeremény, hogy megmondhatja, mi legyen a következő három ship.

1. A "Lába, a szeme, a segge... Na, meg a bugyija! " című történetben Yoonginak milyen bugyija volt a bálon?

2. A Dal c. történetben Yoongi kinek, ill. kihez írta a dalt?

3. Mi az első közös munkánk?

4. Melyik történet az, amelyben egy bizonyos személy rálehel az ablakra?

5. A Megbízatás c. ff-ben Taehyungnak mi a különleges képessége, amit erőszeretettel használ?

6. Kik lettek szerelmesek egy közös dal által?

7. " Értetlenül meredek magam elé, az előbb még annyi inger ért, hogy azt sem tudtam, mit csináljak vagy valami. Erre most semmi, egyikük sem nyúl hozzám, pedig nem kellett volna sok. Ahj. " Honnan származik?

8. Taegi ff-nél ki alakítja Yoongi szerepét?

9. A lába, a szeme, a segge... Na, meg a bugyija! című ff-ben hogy hívják a maffia főnök fiát?

10. A lába, a szeme, a segge... Na, meg a bugyija! Történetbem Yoonginak milyen parfümje van?

11. Namjin - Cserkészés c. ff-ben amikor az osztályterembe Jin ad a kajálából Namjoonak, akkor Suga mit vesz el Rm-től?

12. Fehérben a fekete című ff-nek miért pont ez a címe?

13. Fehérben a fekete című történet milyen esemény kapcsán jutott eszünkbe?

14. Fehérben a feketében melyik darabot játsza el először Yoongi?

15. Jihope - Other side c. történetben Hoseok mivel fenyegeti meg Mint, mikor azt hiszi, hogy nem akar elmenni velük a hétvégén bulizni?

16. Jikook - Cica (Os) - ban Jimin mennyi időt töltött a menhelyen?

17. Vkook - Gay Rabbit-ban Kookie miért hívja Namot lila szépségnek?

18. Taegi - Éjjeli chatelésekben Yoongi éjjeliének hányadik fiókjában lapulnak a Taehyunggal való közös képei?

19. Sugakook - Koncertjegyek tizennyolcas tartalommal c.ff-ben Namjoon szerint mi a ceruza?

20. Yoonmin - Just do it! c.történetben Hoseok minek nevezi Yoongit, mikor éhes?

SzerepezésekDonde viven las historias. Descúbrelo ahora