Yoonmin - Just do it. pt.7

789 104 58
                                    

Sziasztok!
Az esetleges hibákért előre is elnézést! A későbbiekben javítjuk!

Tartalom: Min Yoongi és Park Jimin már fél éve remek párkapcsolatban élnek, mindenféle testi kontaktus nélkül - a csókot kivéve. Ez mind egyiküket sem zavarta addig, amíg nem lettek egy idióta játéknak az áldozatai, aminek hatására talán megváltozik a kapcsolatukról kialakult érték-rendszerük.
Figyelmeztetések: 18+(!), yaoi, erotikus tartalom, trágár beszéd
Hossz: 6/10
Szerepek:
Kuti - Jimin
Yoongi - Aoi

Jimin:

Értetlenül nézek az előttem álló két egyénre. Taehyungra és Jungkookra. Az rendben volt, hogy Yoongi eljön velem - nem így történt, fontos iskolai dolga akadt -, megbeszéltem Taevel is. De hogy Kook is? Nincs vele semmi bajom, bírom a kis nyuszipofit, csakhogy azóta az ominózus naptól fogva, hogy TaeTae szerelmet vallott, mérget érzek felőle.

- Sziasztok! - intek, azért a hatás kedvéért direkt lassan összeszorított ajkakkal nézek rajtuk ismét végig.

- Bocsi, de Kookie is jönni akart! - mosolyodik el legjobb barátom, majd megragadja a kezem és sétálni kezdünk. Szorosan mellettük Jungkookal, aki nem szól semmit.

Kicsit hülyén érzem magam, tudom, hogy szereti Taet, erre én itt randizgatok vele. Keze közül kirántom kezem és átsíetek Kook mellé. Mindketten meg vannak lepődve. De mit tehetnék? Itt az ideje, hogy ők randizzanak s én tartsam a gyertyát.

- Menjünk először kajálni! - vigyorodom el a hasamra simítva - Éhes vagyok! Hyung fizet!

Egy olyan randit fogok nekik összecsapni, hogy a nap végére, úgy érzik, hogy nyűg vagyok a nyakukon.

- Akkor mindenkép megyünk! - szaporázza meg Taehyung a lábait - Gyerünk, siessetek! Rendelnem kell, ráadásul a legdrágábból! - nevet fel gonoszan. Haha. Nagyon vicces. Legfeljebb felhívom anyát, de nem hiszem, hogy lesz rá szükségem. Mindig ugyan azt eszik.

Egy gyors büfébe belépve Kookiék azonnal rendelni kezdenek, míg én helyet keresek. Körbe nézve találok is egy üres asztalt, leülve oda várakozom. Sokáig tart míg ideérnek, ezért nézelődni kezdek. Tekintetem azonnal kiszúr egy furcsa dolgot. Nem sokkal messzebb tőlünk van egy asztal, két darab menü, üdítő az asztalon. Mindez nem lenne figyelemfelkeltő, csupán az asztal alatt kikandikál két pár láb. Látványosan van ott valaki. Bujkál vagy mit csinál? Egyáltalán kinek jut eszébe egy asztal alá, helyesbittek, egy ilyen magas asztal alá bújni? Felkacagva dőlök oldalra épp csak annyira, hogy kellő rálátásom legyen a bujdosókra.

Érzem, ahogy a szívem kihagy egy ütemet. Alig kapok levegőt, a testemen végigmegy egyfajta remegés. Mintha rosszul lennék. Először azt hiszem, rosszul látok, ám másodszorra is odapillantva, rá kell jönnöm. Yoongi ott guggol Hoseok mellett. Nyelnem kell. A szám kiszáradt, úgy érzem, ha most nagyra nyitnám a szám, hogy kiabálhassak nekik, akkor felszakadna. Nem akarom, hogy vérezzen, ezért felkelek, kelletlenül, de odaballagok. A szerelmemhez, aki látszólag randizik, azzal, akivel megcsalt. Mit kéne még elnéznem nekik?

- Nem kell elbújnotok! - halkan beszélek, még mindig félek a vérzéstől. Leguggolok eléjük. Azt hiszem, sose felejtem el Yoongi reakcióját. Fehér bőre a szokottnál is sápadtá válik másodpercek alatt, szeme kitágul majd összeszorítja, ahogy ajkait is. Már motyogná a nevem. De nem érdekel. Nem, többé már nem. És mivel nem érdekel, nem fogja elrontani a napom. Igenis tökéletes randit szervezek a kisgalamboknak! Yoongival ráér később beszélni.

Yoongi:

Jimin egyszerűen itthagyott. Fogta magát, és visszament Taehyunghoz, nem törődve velem. Ennek örülnöm kéne, nem igaz? De akkor is! Most kapott rajta, hogy Hoseokkal vagyok, legalább kiakadhatna vagy valami!

SzerepezésekDonde viven las historias. Descúbrelo ahora