Taegi - Ágynak nyomva pt.2

1K 137 30
                                    

Kitartást a sulihoz! 💗💗

Tartalma: Min Sugát, a BTS egyik meghatározó tagját egy csúnya influenza sajnos az ágynak nyomja, ami nem engedi, hogy a fiúkkal együtt tovább dolgozzon, ameddig az egészsége nem lesz a legmegfelelőbb. Ez az alkalom pedig nagyszerű lehetőséget ad a BTS többi tagjának, hogy "kényszer szabadságra" menjenek - mert hát, a nagypapit nem hagyhatják felügyelet nélkül. Taehyung pedig a kis furfangos eszével ezt a kis szabadidőt meg is szerzi magának...
Figyelmeztetések: yaoi, trágár beszéd, idegen nyelvi elemek, férfiak közti szerelem
Hossz: 1/5
Szerepek:
Kuti: Yoongi
Aoi: Taehyung

Yoongi:

- Mi a rák van?! - förmedek rá. Mi a jó büdös baja van ennek? Nyugodtan alszom, a legszebb álmom élem -nem emlékszem már rá -, erre jön és tönkre tesz mindent. Felkelt, de mégha kedvesen tette volna, azt mondom jólvan. De így?!

- Miért nem vetted be a gyógyszert? - mutat dühösen a fiókra. Remek, észrevette. Most aztán, ha eljár a szája magyarázkodhatok hyungnak.

- Mert nem akartam! Menj innen ki!

- Nem! - ül le mellém az ágyra. - Vedd be vagy különben esküszöm az Istenre, a szádba tömöm!

- Kifelé! - emelem meg a hangom. Meg is ijedt, egy pillanatra mintha még meg is remegett volna teste.

- Kimegyek, de ne hidd, hogy feladtam! - áll fel. Dühös, nagyon, ökölbe van szorulva a keze. Ha neki úgy jobb, nyugodtan megüthet. Komolyan. Nem szeretem, mikor ilyen. Kissé ijesztő.

Kitrappol a helyiségből és már csak azt hallom, ahogy kint telefonál. Hangosan beszél, bizonyára a dühe miatt. Nem tudom, kit hívott, de beárult neki, és hogy szerinte gyerekes vagyok. Ja, persze, pont én.

Taehyung:

Hevesen magyarázok Namjoon hyungnak arról, hogy Yoongi micsoda gyerekes és csökönyös, de szimplán kinevet. Te leaderök leaderje...

- Hyung már! - kezdek nyavajogni. - Hogyan adjam be neki a gyógyszert? Eszméletlen magas a láza... - szomorodom el a gondolatra is. Nem akarom, hogy a kezeim alatt égjenek le a belső szervei.

- Tömd bele a szájába - kuncog fel a háttérből Hoseok hyung.

- De hogyan? - lepődöm meg. Könnyű azt mondani... Szerintem leharapná a kezemet, rosszabb mint egy krokodil.

- Szerintem menj, kérd meg szépen - mondja Jin, kis naivan. - Ha meg ez sem használ, keress rá a neten, hogyan kell valaki szájába betömni a gyógyszert - fejezi be Namjoon a mondatot. Pfff, kis perverz az összes!

- Rendben, sziasztok - nyomom ki, egy gondterhelt sóhajjal együtt. Óvatosan visszamegyek a szobájába: a takarója alatt van, bizonyára alszik. A fiókjából kiveszek egy pirulát, majd az ajkaihoz illesztem, amik szerencsémre el vannak nyitódva. Ráhelyezem a nyelvére, majd hátra döntöm a fejét. Erre azonnal kipattannak a szemei, köhögni kezd, előre hajol, szinte fuldokol. Ijedtségembe rácsapok a hátára, ezáltal kiköpi, amit azt akartam, hogy lenyelje... Remek!

- Meg akarsz ölni?! - akad ki, talán kicsit jogosan. De na, a kényszer akarta!

- Be kell valahogyan venned azt a gyógyszert! - emelem meg én is a hangomat. - Most én vagyok a hyung, szóval hallgass rám!

- Pfff, TaeTae, ez volt az év poénja, hahahaaa - játszik rá egy kicsit. - Nem fogom! Keserű az íze!

Érzem ahogyan a dühtől az arcomba kúszik a vér, vörössé varázsolva fejemet. Ami biztos nagyon jól megy a vörös hajamhoz, heh. Hirtelen eszembe villan, hogy az egyik animébe szájból szájba adták a gyógyszert mert a lány ugyanilyen makacs volt mint Suga. Mielőtt meggondolnám magam, bekapom a gyógyszert, ráfogok Yoongi tarkójára, fejét hátra döntöm, majd úgy helyezem ajkaim az övéjére. Meglepettségtől elnyílt ajkai közt átdugom a nyelvem az ő szájába, és úgy küldöm le a torkán.

SzerepezésekOnde histórias criam vida. Descubra agora