Tartalma: Kim Taehyung egy kém ügynökségnél dolgozik, és éppen egy megbízatást hajt végre az iskolájában. Azt állítják, az egyik osztálytársa, Minho, a maffia fia, akire már évek óta vadásznak. De egyedül valahogy nem képes egyről a kettőre jutni, főleg úgy, hogy a közeledő iskolabálra nem mehet be kísérő nélkül. Őt pedig valamiért elkerülik a nők, ezért kérvényez egy női bajtársat, akit meg is kap YoonJi formájában.
Figyelmeztetés: Idegen nyelvi elemek, yaoi, trágár beszéd, erotikus tartalom
Hossz: 9/9✔
Szerepek:
Taehyung - Aoi
Yoongi - KutiTaehyung:
Napok teltek el azóta, hogy véglegesen befejeztük Yoongival a küldetésünket: ami annyit tesz, hogy ezentúl csak a cégen belül találkozhatunk. Sőt még ott sem, mert a főnök pisztolyt tart a halántékomhoz. Ahj... ő meg az idióta szabályai. Ennek ellenére Yoongi tényleg olyan, mintha szeretne, mivel kibúvókat keres, hogy tudjunk randizni. Minden délután eljön értem a suliba, elmegyünk valahová, csak úgy jól érezni magunkat. Ha őszinte akarok lenni, sokszor unatkozom. Meg voltam szokva az akcióval és ennek így hirtelen vége - és most egy ideig nem mehetek új bevetésre. A főnök szerint mostanában sokat dolgozom, pihenjek egy kicsit, élvezzem a diákéletet. Tenném, ha hagyná, hogy Yoongival legyek. Pfff.
Az iskolába mindenki tök szomorú volt, amikor kiderült, hogy Yoonji "elköltözött", kivéve engem és Minhot. Vagy ha pontosítani akarok, inkább csak Minho. A napokban vele is jobban összebarátkoztam, akármennyire is nehéz bevallanom, de jó fej és van tehetsége a kémkedéshez. Talán csak rossz családba született.- Tisztelegj! - lép be a főnök a terembe, ezáltal kezdetét vette az edzés. Nemsokára minősítővizsga, szóval ezeket az edzéseket sokkal komolyabban veszi, mint eddig. Pedig azok sem voltak piskóták.
- Igenis! - vágjuk magunkat tisztelgő állásba, akár a katonák. Ekkor kinyílik az ajtó, Yoongi lép be rajta, farmerba meg minden egyéb, nem edzéshez való ruhába. Szóval ma megint csak lesni fog.
Yoongi:
Mosolyogva ülök le a terem egyik felébe a padra. Innen tökéletes rálátásom van az összes idiótára. Haha. Kezem magam előtt karba fonom és hogy csak még jobban fenségesebben nézzek ki, hátra is dőlök a falhoz. Kissé hideg, de kényelmes. A főnök úr kiadja a parancsokat, majd közeledni kezd felém. Megint. Egész héten ezt teszi. Nem hagy békén, még a szobába is be szokott jönni. Idegesítő, mindig el kell küldenem a francba, persze szép szavakkal. Sóhajtok egyet mikor elém ér és leül mellém.
- Ha már itt vagy edzhetnél is! - kezd bele ismét ebbe az évszázados hülyeségébe - Figyelj, tudom, nem szeretsz mozogni meg mi egyéb. De nemsokára minősítő vizsga, és nem akarod ugye hogy leminősítsen az ülés?
- Nekem nyolc - válaszolok rá se nézve. Őszintén, ez az egész nem érdekel. Csak azért vagyok "kém" mert ehhez értek, semmi máshoz.
- Normálisan! - szól rám egy kicsit hangosabban.
- Mert? Mi lesz ha nem? - nézek rá dühösen - Talán megfenyegetsz a pisztolyoddal? Ha?! Gyere, már úgy is megtetted! - dőlök előre, szemeimmel megkeresve Taehyungot.
- Nem nyitok vitát. Menj öltözz át. Háromig számolok.
- Menj a jó büdös francba! - mondom ezeket a szavakat kellő hangsúllyal, hogy természetesen mindenki aki e helyiségben tartózkodik meghallja. - Megyek, de esküszöm, ahogy megdöglesz én innen lelépek. - Azzal felállok és otthagyom őket. Mennem kell átöltözni. Őnagysága azt akarja, hogy edzek. Király.
Taehyung:
Meglepődve azon, hogy Yoongi is beáll edzeni, figyelem egész végig. Sajnos nem mehettem oda hozzá egyszer sem, hogy segítsek neki, de... Ah! Annyira rossz volt nézni, ahogy szenved.
ESTÁS LEYENDO
Szerepezések
FanficSziasztok! *-* Itt BTS ff-ek lesznek olvashatóak szerepezés formájában. Reméljük tetszeni fog nektek! 。^‿^。