Cím: Playful kisses (pajkos csókok)
Tartalma: Taehyung, Jimin és Jungkook nagyon jó barátok, annak köszönhetően, hogy egy kosárcsapatban játszanak már kisgyerek koruk óta. Ám egy nap, amikor már rájönnek, hogy elérkezett hozzájuk is a serdülőkor, de nincs kin kiéljék. És azt is tudják, hogy ilyen helyzetekben is segítenek egymásnak a barátok...
Figyelmeztetések: erotikus tartalom, trágár beszéd, yaoi
Hossz: one shot
Szerepek:
Taehyung - Aoi
Jungkook - KutiTaehyung:
- Anya, elmentem! - kiáltom el magamat, felkapva a kosárlabdámat, már menve is a közeli kosárpályára. Ott várnak elvileg a srácok, hogy játszunk egy jó kis meccset. Imádok kosarazni, szinte mondhatni, hogy az az életem. Apa kosáredző volt anno, és amíg el nem váltak anyával, addig mindig elvit engem a munkájába. Szóval mondhatni, kosárlabdával a kezembe születtem meg.
Egészen a pályáig futok, ahol sajnos még nincs senki. A francba már! Pedig még Jimin nyaggatott azzal, hogy el ne késsek. Erre meg tessék, itt kell lennem most egyedül. Sóhajtva kezdem pattogtatni a szerelmem, majd dobok pár büntetőt, meg fektetett dobást, mire végre a kis Minimanó hajlandó megjelenni.- Taehyuuung! - szalad felém, mint őrült. Nevetve kitárom a karomat, ő pedig olyan intezítással veti rám magát, hogy elvesztem az egyensúly érzékem, és elterülök a forró aszfalton.
- Aucs... - jajdulok fel, mire egy kicsit megemelkedik rólam, úgy néz a szemembe.
- Ne haragudj, nem akartam - mosolyog rám bűnbánóan. Megingatva a fejem megsimogatom a derekát, hogy semmi baj, de csak azért sem száll le rólam, mitöbb, egy ideje az ajkaimat szuggerálja.
- Mi az? - vonom fel a szemöldököm. Nem akarom én a világért sem bántani, de pont rossz helyen nyom a férfiassága, ami nem is kicsit kemény. Pfff.
- Tae, te csókolóztál már? - pislog rám ártatlanul, mire megingatom a fejem. Mégis kivel tettem volna? Még egy kapcsolatom sem volt!
- Miért? - kérdem. Ő fészkelődni kezd rajtam, ami csakugyan nem segít a helyzetemen, majd egészen közel hajol az arcomhoz.
- Még én sem. Kicsit gáz, hogy tizenöt évesen még csókszűzek vagyunk, nem? - kuncog fel azon a kis egér hangján. Ezzel egyet kell, hogy értsek vele. A többi velünk egyidős srácok nem hogy nem csókszűzek, hanem semmilyen szűzek. Le vagyunk maradva.
- De, rohadtul gáz - húzom el a szám, és ekkor esik le, hogy Jimin mire is akar kilyukadni. És igaza van, most vagy soha. Hiszen mi barátok vagyunk, az valamelyik országban elfogadott, hogy ők csókolóznak. Erőt véve magamon tarkójára csúsztatom a kezem, és megcsókolom. Nem lepődik meg, miért is tenné? Felkészült már rá, de akkor is bénán visszonozza. Nem mintha én jobb lennék, leharaptam a saját számat.
Jungkook:
Furcsálva haladok feléjük, most vagy én látok rosszul, vagy Jimin tényleg Taehyungon fekszik? Felvont szemöldökkel szaporázom meg a lépteim, lehet rosszul van, és nem tud leszállni róla. De ahogy mögéjük érek, épp elkapom azt a pillanatot, mikor a fiatalabb hyungom tarkón ragadja a másikat egy csók reményébe. Huh?! Mi a franc? Nem hiszek a saját szememnek! Taehyung és Jimin, a két legjobb barátom egymás szájában túrkál? Megrázva fejem dörzsölöm meg a szemem, hogy ez a mocskos délibáb eltűnjön a látóteremből, de csak nem akar megszűnni. Sőt! Ahogy telnek a másodpercek, annál hevesebbek, Jimin már a középső tájékát is ringatja. Márpedig ha mindez nem tűnt el, akkor igaz. Összejöttek volna? De minek? Sose vettem észre, hogy éreznének egymás iránt valamit. Ez olyan kínos... Nem bírják észrevenni, hogy itt vagyok? Ne előttem, kérlek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Szerepezések
Hayran KurguSziasztok! *-* Itt BTS ff-ek lesznek olvashatóak szerepezés formájában. Reméljük tetszeni fog nektek! 。^‿^。