Tartalma: Jungkook és Taehyung legjobb barátok - bár kicsit különböznek egymástól. Amíg Jungkook egy kis nyuszi, visszahúzodó fiúcska, addig Taehyung egy menő, ami a szívén, az a száján srác. Egy napon pedig teljesen tönkre megy a kapcsolatuk. Vajon valaha újra barátok lesznek?
Figyelmeztetések: trágár szavak, homofóbia, yaoi, szereplők személyisége nem olyan mint a valóságban(!)
Hossz: 4/5
Szerepek:
Aoi - Jungkook
Kuti - TaehyungTaehyung:
- Örökre mi? - adok hangot felháborodásomnak - Na ne nevetess, persze, mellettem maradsz, addig míg Namjoon meg nem jelenik. Tudod mit? El lehet innen húzni! Senki nem hívott ide! - intek igazából nem is tudom, hová, csak menjen innen. Minek jött ide? Megvoltam egyedül is, köszönöm. Nem kell értem aggódni!
Ám ekkor egy olyan dolog történik, ami meglep. Minden szó nélkül feláll és elindul. Isten tudja hová, de megint itt akar hagyni. Azért mert bunkó vagyok és nem tudom megfékezni azt a fránya nyelvem.
- Jungkook -ah! - kiálltom kétségbeesetten, ha már egyszer hajlandó volt ide jönni hozzám, ne lépjen le ilyen hamar, mert esküszöm, megütöm. Megfordul, megvakargatja az állát, majd vissza lépdel hozzám. - Hova mész? Senki nem mondta, hogy menj el! - róvom meg.
- De igen, te az előbb. - válaszolja leülve mellém.
- Nem emlékszem ilyenre - hazudom, mert mi tagadás elküldtem, de nem gondoltam komolyan. Ez a fura fájdalmas köd, mi körbe veszi fejem, késztet rá, hogy olyat is kiejtsek a számon, amit eddig nem.
- Hát rendben... akkor mond csak, mit csinálsz itt?
- Levegőzöm - rántok vállat -, na és te?
- Aggódtam, hogy valami bajod van, ezért megnéztelek!
- Nem kell az aggódásod!
- Mert meleg vagyok? Mert csak hogy tud, nem vagyok az, csak kíváncsi voltam és miután kipróbáltam rájöttem, hogy nem kell az nekem! - erőltet magára egy álmosolyt, még csak rám se néz. Innen tudom, hogy hazudik, már megint. Nem bírja a szemembe mondani az igazat. Felülve hozzá, amilyen erősen csak tudom megütöm a vállát.
- Ha még egyszer hazudsz, nagyobbat kapsz! - fenyegetem meg - Nem érdekel ez a dolog, többé már nem!
- Akkor mi érdekel? - fekszik most ő el a fűben, muszáj követnem a cselekedetét. Ülve szédülök, úgy legalább egy kicsit jobb.
- Semmi - sóhajtok -, inkább mesélj milyen a pasikád? - direkt gúnyosan kérdezem meg, had eméssze csak magát belülről - Fogadjunk most is Namjoonal voltál.
- Nekem nincs pasim! - fordul hasára kissé sértődötten. Ilyenkor olyan édes, akár egy kisgyerek.
Jungkook:
Méghogy nekem pasim van! Kész felháborító még a feltételezés is! Lila Szépség nem a pasim - de ez nem jelenti azt, hogy nem örülnék annak, ha az volna.
- Dehogy nem! Namjoonnal jársz - dörmögi, mire nagyot csapok a lacsakos fűbe.
- Nem járok vele! Fogadd már el! - fújtatok egy nagyot, gonoszan nézve rá. Szemétláda! Még így részegen is az én nemi életemmel foglalkozik. Borzalmas.
- Ahaa... Szóval meleg vagy - bólogat helyeslően, mire értetlenül nézek rá. Mindig is tudtam, hogy Taehyung, ha részeg, akkor nem százas, de hogy ennyire...
- Hogy jött ez most megint ide? - forgatom meg a szememet.
- Mert az vagy, nem? - fordul felém kíváncsi arccal. Sóhajtok. Ki szeretnék békülni vele, de ha állandóan csak ezzel a ténnyel tud foglalkozni, akkor nem megy.
YOU ARE READING
Szerepezések
FanfictionSziasztok! *-* Itt BTS ff-ek lesznek olvashatóak szerepezés formájában. Reméljük tetszeni fog nektek! 。^‿^。