Sugakook - Koncertjegyek tizennyolcas tartalommal pt.5

853 109 4
                                    

Tartalom: Ez a történet egy különállő, hosszabb történetből (Vmin) fakad. Ez egyfajta betekintés a másik oldalra. Jungkook egy hatalmas Big Bang fan (VIP). Szereti az összes bandatagot, de legeslegjobban G-Dragont: mindenféle tárgyat gyűjt vele kapcsolatba. Az iskolába az a hír járja, hogy Baekhyun jegyeket tud szerezni a közelgő koncertre, csakhogy ezeknek bizonyos ára van.
Figyelmeztetések: trágár beszéd, yaoi, erotikus tartalomra utaló jelek
Hossz: 5/7
Szerepek: Yoongi - Aoi
Jungkook - Kuti

Jungkook:

Visszaérve, nem bírom levakarni az arcomról a mosolyt. Kibékültünk, ráadásként még mindig fogja a kezem, ahogy egész úton is. Pont úgy, mintha járnánk. Jó érzés erre gondolni. Hogy miért harcoltam ellenne az örök kérdés marad számomra is. Hiszen olyan aranyos volt, ahogy nevetett nekem. Ő tényleg az én kedvenc hyungom. A legjobb.

- Hali! - lép hozzánk életem megrontója: Baekhyun. Miért kell állandóan megjelennie? Ma ez már hányadik? Ja, az első, akkor még kb húszszor visszajön. Ahj már.

- Mit akarsz? Nem vetted még észre, hogy zavaró vagy?

- Csitt, csitt, csitt drágaság! - közeleg felém, majd a kezében tartott szatyrot a kezembe nyomja - Szereztem be neked pár cuccot. Nézz körül, ma kedvezményesen adok neked bármit.

- Nem kellenek a mocskos dolgaid! - szorítom meg hyungom ujjait, mire hallok egy apró szisszenést tőle.

- Nem azok, ha egy olyan is, mindig letisztitom! - dobbant a lábával, miközben kezével kipakol a táskából.

Különféle bandás cuccok vannak előttem, párna, bögre, póló - amit az egyik koncertfelvételen láttam rajta -, komolyan ugyan így nézett ki. És legutoljára egy kendő, amire azt mondja ez a barom, hogy ezt hordta először. Kell nekem! Nem érdekel, hogy tőle van, mindaddig míg hyung az én kezem fogja. Márpedig nem engedte el, akkor sem mikor erősen szorítottam. Meg is kérdezem, mit kér ezekért. Egy csókot. Két percig tartó nyelves csókot.

- De nekem ez lesz az  első csókom  - hajtom le a fejem, de azért belemegyek -, lehetne olyan helyen, ahol nem lát senki?

- Mi lenne ha este átmennék és megbeszélnénk ezt az egészet? - húz vissza észrevétlenül Yoongi.

- Akkor várlak, addig itt hagyom ezeket! - mosolyodik el elpakolva a többi cuccát - Sziasztok, majd még talán jövök.

Na ne, gondoltam. Megvárom, míg elmegy és azon nyomban engedem el hyungnimem kezét. Randit beszélt meg vele, úgy hogy közben az én kezem fogta. Lehet még ennél is megalázóbb a helyzet?

Yoongi:

- Most mi az? - értetlenkedem az engem vizslató, szúrós szemektől. Eddig ezt csak Jungkooktól kaptam. - Ne már, megijedek - nevetek fel, hogy oldjam a feszültséget, de csak nem.

- Idióta vagy - mondja Hoseok, komolyan mérgesen nézve rám. Na, most akkor már biztos, hogy rossz fát tettem a tűzre. De mégis mit? Én csak megmentettem a picinek az első csókját. Annak nem így kéne elcsattania, főleg nem Baekhyunnal. Hanem egy olyan emberrel, akit ismer és szeret. Mondjuk valamelyikünk a bandából. Még én is önként és dalolva beleegyeznék.

- De... miért? Jungkook, mit tettem? - fordulok felé. Olyan jó puha volt a keze, miért kellett eleresztenie? Szemétláda. Lehunyja a szemét, majd megingatja a fejét.

- Semmit, hyung. Köszönöm - erőltet magára egy hamis mosolyt, és pont ekkor csengetnek be, így lelép.

- Mi van fiúk? - kérdem, hátha most elmondják. Kezdem hülyének érezni magam, de nagyon. Olyan mintha mindenki tudna valami olyanról, amiről nekem is kéne, de nem. Ahj már.

SzerepezésekOnde histórias criam vida. Descubra agora