Tartalom: Kim Taehyung egy igazi tinédzser: éli a bulizós éjjeleket, megadva magának a testi örömöket is. De mi van akkor, ha egy véletlen miatt ez a kielégülés olyan forrásból származik, ami eddig számára új volt, mégis ijesztően jónak véli? És mi a helyzet Min Yoongival, a szomszédban, akinek a szociális élete a béka feneke alatt van? Mi lehet az, ami ezt a két ellentétet egymás elébe állítja a Sors?
Hát, egy melegbár.
Hossz: 2/?
Figyelmeztetések: férfiak közti szerelem, erotikus tartalom, trágár beszéd
Szerepek:Yoongi - Kuti
Taehyung - Aoi
Yoongi:
Reggel arra ébredek, hogy valaki szuszog mellettem. Kissé furcsa, legutoljára hat éves koromba feküdt mellettem valaki, de ennek ellenére jól esik. Tetszik. A mellkasomba is egyfajta jól eső érzés szökik, ahogy végignézek férfias arcán. Akaratlanul is felemelem kezem, hogy kisimítják szeméből pár tincset, ahogy képest, hogy hetero és az elején nem akarta szörnyen jó esténk volt. Csak sajnos elmúlt, szívesen maradnék tovább, bámulnám a szép arcát, talán lenyomnék még pár menetet, de nem lehet. Hoseok szerint reggel tízre le kell lépni az ilyen szobámból, különben kidobnak onnan. Telefonomat kezembe véve nézem meg, mennyi az idő. Kilenc óra huszonöt. Akkor még van harmincöt percem. Sajnos fel kell keltenem Csipkerózsikát.
– Hé, kellj fel – rázogatom vállánál fogva gyengéden.
– Nem akarok! – furja bele fejét párnába morgolodva – Még alszom.
– Nemsokára feljönnek a takarítók. Gyere! – mosolyodom el, majd kezemmel alá nyúlva ültettem fel.
Álmos fejet vág, ami hihetetlen, de szörnyen jól áll neki. Mint egy vérbeli férfinak. Márcsak a borosta hiányozna. Öklébel kidörzsöli szeméből az álmosságot, aztán egy sóhajt hallat.
— Fázom!
– Épp azért öltözz! – állok fel, felöltözve, ám mikorra a végénél tartok jövök rá, hogy még a nevem sem tudja – Amúgy Min Yoongi vagyok.
– Kim Taehyung! – követi cselekedetek, hogy ő is magára ráncigálja gönceit.
– Itt van a telefon számom! – veszem le az ágyról a mobilom, lediktálom neki, mire ő boldogan megígéri, hogy hívni fog.
Taehyung:
Amint lemegyek rá kell jöjjek, hogy Jimin olyan jó barát, hogy megvárt; pontosabban a pultra hajtott fejjel alszik. Még mielőtt odasétálnék hozzá mosolyogva integetek a tegnap esti szexpartneremnek, aki ásítva hagyja el a helyet. Nem hiszem el, hogy mit tettem. Szexeltem egy fiúval. Meglettem baszva. Te atya úr Isten. És még élveztem is – mitöbb, ribancokat megszégyenítően nyögdécseltem és könyörögtem a folytatásért. Mi van velem?
– Jimin! – rázom meg lágyan a vállát, de csak nem kel fel. Sóhajtva helyet foglalok mellette, közben körbe nézek. Szóval ez a hely nappal egy triptiz bár - állapítom meg, amikor az előttem lévő rúdon egy meztelen férfi kezdi tekergetni magát egy tangába. Jézusom. – Jimiiiin! – rángatom most már meg erősebben.
– Mi van? – nyitja ki nagy nehezen a szemét.
– Lefeküdtem egy fiúval – jelentem be mindenféle kertelés nélkül. Erre azonnal kipattanak a szemei, megragadja a vállam, úgy néz a szemembe.
– Komolyan? És milyen volt?!
– Hát... – pirulok el egy kicsit. — Őszintén? Eszméletlen jó. Olyan csípőmozgása volt a fazonnak! – ámuldozom amikor visszaemlékszem a múlt éjszakára. Vissza akarok oda menni!
YOU ARE READING
Szerepezések
FanfictionSziasztok! *-* Itt BTS ff-ek lesznek olvashatóak szerepezés formájában. Reméljük tetszeni fog nektek! 。^‿^。