Taehyung:
El sem hiszem, hogy komolyan képes volt felvenni azt a kis cukiságot. Cukiság? Pff, inkább szexiség. De nem bírom ki, hogy csak halljam, nekem muszáj látnom, mert ha nem, akkor én felrobbanok. Soha nem fogok tudni majd elaludni: csak az fog járni a fejembe, hogy milyen szexi is lehetett.
Szó mi szó, ha Yoongi nem is akarja, én akkor is látni fogom.- Kérlek! Taehyungie látni szeretne egy csodát - fogom még mindig a csípőjét, úgy hajolok a füléhez, hogy ezeket megsúgjam. Érzem, ahogy megremeg kezeim közt, szaporábban kezdi venni a levegőt, ámde mégis felnevet.
- Csoda? Te tényleg nagyon perverz vagy - tol el magától, majd megfogva a kezemet behúz a táncparkettre táncolni. És igen: most direkt úgy tekeri a seggét, ahogy eddig soha, hogy nagyon jól hallhassam a csengőcskéket. Ne máár! Most miért kínoz? Tettem én ellene valami rosszat? Nem! Akkor meg hadd lássam azt a bugyit, még hozzá most!
A táncoló emberek között megtorpan, pont, amikor a zene egy lassú számra kapcsol. Automatikusan átkarolja a nyakamat, én pedig a derekára fogva húzom közelebb magamhoz.- Most közelebb vagy a csengőkhöz, mint gondolnád - nyomja ágyékát az enyémhez, ami kicsal belőlem egy apró nyögést. Légy átkozott, Min Yoongi, légy átkozott. - Képzeld el, szerintem ez most nagyon jól áll - suttogja a fülembe, direkt ingerelve engem.
- Na elég legyen ám! - fogom meg a csuklóját. Egészen a vécéig húzom, odabelökve pedig a falhoz nyomom. - Mutasd meg!
Yoongi:
- Mert ha nem, akkor mi lesz? - vágok vissza nevetve a reakcióján. Mióta elmondtam neki ezt az egészet, ő azóta be van görcsölve. És mit ne mondjak, eszméletlen vicces ahogy "szenved." Még ide is képes volt elhozni, nem is tudtam, hogy van itt vécé. Pedig aztán szívesen táncoltam volna még vele, legalább a lassú számot megvárhatta volna.
- Lefoglak és magam nézem meg! - lép hozzám még közelebb, mint eddig volt. Sajnálom fiacskám, nem szoktam megijedni. Főleg nem egy Taehyung felé kiskölyöktől.
- Fogd be és hallgasd milyen gyönyörűen szól, személy szerint nekem tetszik ez a dallam - limbálom meg a csípőm, direkt úgy, hogy jó hangosan csilingeljen.
Olyan aranyos fejet vág, amin muszáj ismét felnevetnem. Ajkait összeszorítva néz rám, kérlelően, kiskutya szemekkel. Nem fogok megenyhülni, egy percig sem. Nem vagyok egy holmi kislány, akit egy szép nézéssel el tud csábítani.
- Na, légyszíves, látni akarom. Még pedig most, szóval kérlek mutasd meg. Ha megmutatod soha többé nem hozom szóba női mivoltod! Eskü! - harapja be alsó ajkát kéjesen, kívánatosan végig mérve. A fene, hogy ő is ilyen csábító! Elég.
Leszarva, hogy eddig miken járt az eszem nyúlok ruhám alsó szegélyéhez, egy vontatott, majd határozott mozdulattal felrántva. Most valahogy pont nem érdekel, hogy elvesztettem minden becsületem. Nézze, csodálja, mi több, azt akarom, hogy kívánja.
Taehyung:
A lélegzetem is elakad, amikor a szemem elé tárul ez a gyönyörű látvány. Alsó ajkamba harapva nézem, hogy micsoda jól áll neki, és hogy pont ezt nem akarta nekem megmutatni. Chh!
Megfogva a derekát forgatom meg, hogy megszemlélhessem hátulról is. Abban sem kell csalódnom: a segge most is legyőz bármelyik nőit. Imádom... - simítom meg lassan, mire egy aprót felnyög.- Yo... Yoongi...
- I-igen? - pislant rám pipacs vörös arccal. Annyira szép, Istenem. Magam felé fordítva leengedem a szoknyáját, majd mielőtt gondolkodhatnék, megcsókolom. Magam sem értem, miért teszem, hiszen belül tudom, hogy őneki Minho tetszik, sőt... Lehet, hogy szerelmes belé.
Kezemben megremeg a teste, mégsem csókol vissza. Francba már! - kezdem el mozgatni az ajkaimat, hátha megenyhül. Yoongi, légyszi...
ESTÁS LEYENDO
Szerepezések
FanficSziasztok! *-* Itt BTS ff-ek lesznek olvashatóak szerepezés formájában. Reméljük tetszeni fog nektek! 。^‿^。