Tartalom: Ez a történet egy különállő, hosszabb történetből (Vmin) fakad. Ez egyfajta betekintés a másik oldalra. Jungkook egy hatalmas Big Bang fan (VIP). Szereti az összes bandatagot, de legeslegjobban G-Dragont: mindenféle tárgyat gyűjt vele kapcsolatba. Az iskolába az a hír járja, hogy Baekhyun jegyeket tud szerezni a közelgő koncertre, csakhogy ezeknek bizonyos ára van.
Figyelmeztetések: trágár beszéd, yaoi, erotikus tartalomra utaló jelek
Hossz: 4/7
Szerepek: Yoongi - Aoi
Jungkook - KutiJungkook:
Mérgesen tekintek a falapra, amin pár másodperce löktem ki Yoongit. Azt a fránya idiótát. Hülye puli kutya. Füttyent és már fut is, papucs. A barátait meg itt hagyja. Fontosabb neki az a barom, mint itt bármelyikünk, még Taehyungnál is. Pedig azt hiszem először ők ketten voltak csak barátok, úgy csatlakoztak a többiek, erre tessék. Egy hülye fasz kell és megbolondul. Még mindig mérgesen, prüszkölök magam elé.
– Jungkook — szólal meg mögüllem Jin hyung –, nem gondolod, hogy durva voltál? Mármint túlzásba estél!
– Miért estem volna? Megérdemelte!
– Felnőtt ember – ingatja megróvon a fejét –, ő dönti el, hová megy. És ha ő most oda akart, akkor el kell fogadni, nem pedig kiakadni.
– Nem érdekel, ti hallgattok, de én kimondom, amit gondolok. Teljesen belebuzult Baekbe.
– Jungkook! – szól rám eréjesebben – Először is, nem beszélünk rondán, másodszor pedig légy tisztelettel azzal szemben, aki idősebb nálad. Tarsd be a társadalmi normákat!
– Nem! – dobbantok egyet — Majd ha bevallja, akkor kussba maradok, de addig ne jöjjön a közelembe sem. Miért nem bírja senki sem megérteni..?
– Mit? – értetlenkedik Hoseok is.Magam sem tudom, talán hogy idegesít ez az egész helyzet. Legelőször leszartam, azt hittem miattam teszi, hogy a jegyekért áldozza fel magát, de mióta megtudtam, hogy nem. Ő igenis akarta, azóta forr a vérrem belülről.
— Semmi – ingatom meg a fejem. Sose fogják megtudni.
– Jungkook — szólít meg halkan Taehyung –, szeretnéd, hogy egyedül hagyjunk?
Yoongi:
Ingerülten nyomok rá a csengőre, amely lágy dallamat kiadva magából jelzi a gazdinak, hogy jött valaki, aki akar valamit. Az az én.
– Yoongi! – nyit ajtót Baekhyun, mire egyből az ajkaira tapadok. Kell nekem az a szex, de most kibaszottul. Kellett Jungkooknak felhúznia az agyamat. Éhesen falom ajkait, úgy lököm beljebb az ajtót. Ottbent azonban eltol magától, kipirosodott arccal.
– Mit művelsz? – néz rám megróvón.
– Semmit... Csak amiért jöttem – válaszolom, és sűrgetően a derekára fogok.
– Hülye perverz – szedegeti le a kezem magáról, puffogva nézve rám. – Nehogy azt hidd, hogy nekem mindig a fasz kell. Nem tudom, minek néznek egyes emberek – ingatja meg a fejét, majd helyet foglal a kanapén. Ne már!
– Akkor miért? – ülök le mellé. Hirtelen a kis szűzike lett, akinek nem mindig a fasz kell. A francokat nem! Csak kéreti magát most.
– Hát csak – von vállat, majd bekapcsolja a tévét. – Akarsz filmezni? – mosolyog rám, mire bólintok. Talán ezzel is lenyugodom, nem csak a szexszel. De lehet, hogy érezte rajtam, hogy most vad lennék, ezért nem akarta, és állított le. Vajon valaki bánthatta olyankor?
– Amúgy – szólal meg. – A kis Jungkooknak nem kellenek cuccok? Egy csomót beszereztem! – nyitja ki a tévé alatti kis szekrényt, amelyben ott lapul a több száz Big Banges cucc.
ESTÁS LEYENDO
Szerepezések
FanficSziasztok! *-* Itt BTS ff-ek lesznek olvashatóak szerepezés formájában. Reméljük tetszeni fog nektek! 。^‿^。