Vmin - Zöld szemű pt. 6

620 75 2
                                    

Tartalom:
Történetünk egy fiatal szerelmespárról szól, akik megtudják milyen nehéz az együttlét, ha az ember külön költözik. Sajnos Jiminnek olyan munkája akad, ami sok időt elvesz az idejéből, amit Taehyung, a friss egyetemista nem hagy szó nélkül. És mindezt csak nehezíti Jungkook, Taehyung legjobb barátjának megjelenése.
Figyelmeztetések: yaoi, trágár beszéd, idegen nyelvi elemek
Hossz:6/6✅
Nyerte:NekoChan_TR
Szerepek: Én írom Taehyung részét, míg Aoi Jiminét. 

Taehyung:

Reggel korábban kelek, mint ő. Nem tudtam valami jól aludni, későn aludtam el és korán keltem fel. A gond az, hogy mielőtt lecsuktam volna a szemem és miután kinyitottam, a veszekedésünkön jár az eszem. Talán tényleg ott kéne hagynom a melóm és akkor kibékülnénk. De mégsem hagyhatom cserben Jungkookot, megbízik bennem, ráadásul alig egy napja, hogy nála dolgozok. Azonban Jimin addig nem fog megbocsátani, míg folytatom ezt a dolgozós dolgot. Ahj, tényleg nem tudom, mit csináljak. Hogyan érjem el, hogy a káposzta is megmaradjon, de a kecske is jól lakjon?

- Mrhhrm - nyammog párat mellettem Jimin, ilyenkor kifejezetten édes. Bár, ő mikor nem?

Megsímitom az apró kezét, majd lassan kimászok mellőle. Készítek reggelit. Legalább azt még meg tudom csinálni. Legelső dolgom, hogy egy tálba legalább tíz darab tojást verek fel, aztán megsózva egy serpenyőbe öntöm. Tojás sütés megy a legjobban, sokszor készítettem már magamnak. Ezután egy-egy tányérra teszem, majd a tálcára és mellé zsemlét és inni valót. Remélem, ízleni fog neki, ez minden amit képes vagyok finoman elkészíteni.

Belépve a szobába leteszem a tálcát az éjjeli szekrényre és leülök mellé. Gyengéden próbálom keltegetni, hogy érezze a szeretetem.

- Jiminie... - hintek egy puszit a fülére, mire egy morgást hallat. - készítettem neked reggelit.

- Tényleg? - csillant fel egy pillanatra a szeme, majd ugyan úgy, mint ahogyan tegnap, ellök magától és bosszúsan felül. - Ne hogy azt hidd, hogy ettől megbocsátok!

- Nem hiszem. - mosolyodom el, mivel tudom, hogy úgyis enni fog belőle.

Jimin:

Bosszúsan nézek rá, de valahogy nem tudom figyelmen kívül hagyni azt, hogy póló nélkül üldögél előttem. Alváshoz soha nem vesz fel, így remek rálátásom nyílik arra a csodálatosan kidolgozott felsőtestre. Istenem, olyan szexi... Na de, most nem ez a lényeg! Ettől függetlenül még haragszom rá!

- Ahj! - kezdem el morogva enni a tojást, és bár nagyon finom, mégis puffogó fejet vágok hozzá. Azt hiszi, holmi kedveskedéssel majd elnézem neki a dolgokat.
Mosolyogva figyeli, ahogyan eszem, és hogy ne legyen lelkiismeret-furdalásom gyorsan be is lapátolom. Akkor is haragszom!

- Elmegyek dolgozni! - adom át neki az üres tálcát, majd kikecmergek mellette. Nagyokat pislogva pillant az órára, amely az éjjelimen kattog, és rájön, hogy bizony őneki sem ártana készülődnie.

Taehyung:

Ahj! Jobb lesz, ha sietek. Gyorsan magamra kapok valamit és megeszem a saját részem. El fogok késni! A baj az, hogy Jimin nem arra megy, amerre én, mert akkor elvihetne autóval. Nem mintha elvinne... De azért egy próbát megér.

- Jimin! - állok meg a fürdőszoba ajtajába - Nem vinnél el kocsival? El fogok késni!

- Kérdésedben a válasz! - húzza ki szemceruzával a szemét. Nagyon jól áll neki, ám ennek ellenére jobban szeretem, mikor nem használ ilyen dolgokat.

SzerepezésekDonde viven las historias. Descúbrelo ahora