TaeGi - Menta szépség pt.1 (18+)

1K 91 12
                                    

Sziasztok! Vége van a kérésre írásnak, minden nyertes megkapta a díját. Igaz, hosszadalmas volt, de így jött ki >< íme egy TaeGi, mert régen volt, szóval reméljük, tetszeni fog nektek! ^^

Tartalom: Kim Taehyung egy igazi tinédzser: éli a bulizós éjjeleket, megadva magának a testi örömöket is. De mi van akkor, ha egy véletlen miatt ez a kielégülés olyan forrásból származik, ami eddig számára új volt, mégis ijesztően jónak véli? És mi a helyzet Min Yoongival, a szomszédban, akinek a szociális élete a béka feneke alatt van? Mi lehet az, ami ezt a két ellentétet egymás elébe állítja a Sors? 

Hát, egy melegbár.
Hossz: 1/?
Figyelmeztetések: férfiak közti szerelem, erotikus tartalom, trágár beszéd
Szerepek:

Yoongi - Kuti
Taehyung - Aoi 


Taehyung

A tükör előtt állva igazgatom a világos barna hajamat: nem sokára ideér Jimin, a legjobb barátom, és elmegyünk bulizni egy bárba, amit egy haverja ajánlott neki. Na, kíváncsi leszek rá. Mondjuk nagyon-nagyon remélem, hogy lesz sok dögös csaj. Ah, bárcsak! – kicsit arrébb lépve a tükörtől megszemlélem magamat: egy fekete, kicsit laza pólót öltöttem magamra, egy ugyanilyen, szaggatott farmerral és egy fehér kondival. Kiegészítőként egy keresztes nyaklánc lóg a nyakamba.

– Hoppá, ma valaki nagyon szexi – lép be vihogva a szobába Jimin, egy fehér ingbe, amely félig ki van gombolva, és egy kék farmerrel.

– Hát te sem panaszkodhatsz – kacsintok rá, majd bele is markolok a jó kerek, feszes seggébe, amit a több éves tánc tett ilyenné. Erre csak felnevet és előhalássza a telefonját, megnézve pontosan a hely nevét. Felém mutatja, hogy ismerem- e, de nem. Erről soha nem hallottam. Vakon bízva benne indulunk el, persze rengeteg kotont eltéve, hiszen nem csak táncikolni megyünk mi a bulikba. Jó sok szexért. Az odavezető úton végig nevetünk, egymást dicsérgetve, meg hogy vajon lesznek-e jó csajok, de amikor megérkezünk az épület elé, elbizonytalanodom. Elég érdekes.

– Biztos jó helyen vagyunk? – nézek felvont szemöldökkel Jiminre, aki elővéve a telefonját ellenőrzi a hely nevét.

– Ja... – mondja bizonytalanul. Vállat vonva beállunk a sorba, megvesszük a beugrót, majd be is lépünk. A discofények el-vissza villódzanak, a hely tele van tömve... férfiakkal?

– Mi ez, kan buli? – nevetek fel, körbe nézve. Egy jó dudát sem látok, csak sok srácot.

– Nem, nézd, ott van pár csaj! – mutat a táncparkett közepére Jimin, de alig hallom a dübörgő zenétől. Bólintva egyet megindulok a szőke maca felé, míg barátom elmegy piáért. A lány derekát hátulról átkarolom, majd a nyakába csókolok.

– Szervusz, Cica, szeretnél megismerni felülről és alulról? – suttogom a fülébe, mire összerezzen, és ellök magától.

– Hülye gyerek! Nem vagy vicces! – trappol el tőlem, menve a barátnője után. Pff, a kis tüzes. Vállat vonva kezdek el táncolni a ritmusra, tekerni a csípőm, teljesen beleélve magam. Ekkor kezeket érzek meg a derekamon, amik biztos, hogy Jiminé, ezért felnevetek, és hozzádörzsölve a hátsóm tovább tekerem.

Yoongi:

Nem vagyok valami népszerű ember, sosem voltam. Nem is szeretnék, egyetlen egy barátom van, az is egy idióta - de ez mellékes -, megelégszem vele. Ám a szerelemre még én is vágyom, hiába vagyok betegesen antiszociális, szerelmes akarok lenni. Vagy legalább valami hasonló. Az egyetlen egy baj az, hogy eddigi életem során sorban utasítottak el, mondván ők heterók. Elhiszem, ezért sem próbálkozom már a rendes életben megtalálni a párom. Hoseok szerint egy melegbár lenne a legjobb. Így hát elráncigált ide, ahol több férfi is van. Némelyik megijeszt a magasságával, izmosságával vagy csak csupán a tekintetével, de Egy igazán felkelti az érdeklődésem. Először csak megfigyelem, ahogy egy nővel táncol, nagyon jóképű és kedvesnek tűnik,  talán ő benne megbízhatok annyira, hogy  leálljak vele beszélgetni. Vagy mi több, lefeküdni vele. Egyszerűen ezek a villanó fények csoda széppé teszik. Sűrű, dús haja van, ívelt orr és hozzá egy koreaihoz képest nagy szemek társulnak. Magasabbnak tűnik nálam, de nem annyira, hogy megijedjek tőle. Lassan, óvatosan közelítem meg, háta mögé állva. Még a vállai is szélesek, innen nézve a lábai is jól ki vannak dolgozva. Egy mély levegőt veszek, erőt kell vennem magamon. Ilyet még nem csináltam soha. Közeledni fogok egy emberhez. Egy pillanatra lehunyom a szemem, és átkarolom a derekát. A terv sikerülni látszik, ugyanis felkacagva mozgatni kezdi csípőjét. Szorosan hátra nyomja fenekét, szóval azt hiszem, nyert ügyem van. Most már lehetek bátrabb, igaz?

SzerepezésekWhere stories live. Discover now