Taegi - A lába, a szeme, a segge... na, meg a bugyija! pt. 5

1.3K 117 12
                                    

Tartalma: Kim Taehyung egy kém ügynökségnél dolgozik, és éppen egy megbízatást hajt végre az iskolájában. Azt állítják, az egyik osztálytársa, Minho, a maffia fia, akire már évek óta vadásznak. De egyedül valahogy nem képes egyről a kettőre jutni, főleg úgy, hogy a közeledő iskolabálra nem mehet be kísérő nélkül. Őt pedig valamiért elkerülik a nők, ezért kérvényez egy női bajtársat, akit meg is kap YoonJi formájában.
Figyelmeztetés: Idegen nyelvi elemek, yaoi, trágár beszéd, erotikus tartalom
Hossz: 5/9
Szerepek: Taehyung - Aoi, Yoongi - Kuti

Yoongi:

Megvárom, míg leállnak, messze tőlünk, én is leállítom az autót. Várnom kell, míg bemennek. Ahogy ezt megteszik, kiugrok a kocsiból, utánuk menve. Amilyen gyorsan csak tudok az ablakhoz sétálok. A zakó azon részét, melyen a kamera található feljebb emelem, hogy Tae is kellőképpen láthassa, amit én. A helyiség első részében foglalnak helyet, talán ha tippelnem kéne, akkor nappaliban.

- Megjöttem! - teszi a vállamra a kezét, amit azonnal leseprek magamról. Ne érjen hozzám! Nem felejtettem el neki a mait. Nem foglalkozva azzal, amit tettem feljebb emeli lassacskán az ablakot - szerencsére nem nyikorog -, zsebéből kivesz egy hosszú, vékony mikrofont, aminek a hegyét bedugja a házba.

- Sss! Hallgass egy kicsit - csitít le, szájához emelve mutatóujját.

Bólintva fordulok az ablak felé. Különféle dolgokról kezdenek beszélni másik két emberrel, akit nem ismerek. Pontosabban valami hulláról beszélnek, azt hiszem, ez a lényeg. A hulla a Han folyóba van dobva, oda rejtették, amiért Minho apja alaposan leszidja őket. Ezt kihasználva veszem elő gyorsan a mobilom.

"Az északi erdőben vagyunk, gyertek ti is. Itt van a maffia, na meg egy hulla van a Han folyóban, küldj egy alakulatott, akik megkeresik. Ide meg egy kis erősítést" - írom meg a főnöknek. Remélem, nemsokára itt lesznek.

- Kik azok az ablakban? - hallom meg az egyik ismeretlen férfi hangját, majd csapódik ki az ajtó, mind a hárman azonnal rohannak ki fegyverrel a kezükben.

Ijedten nézek Taehyungra, aki csak maga mögé húzva nyújt át nekem egy pisztolyt. Gyorsan megtöltöm és a harcdíszben állt bajtársam mellé állok.

- Adják meg megukat! - kattintom meg a biztosítékot, hogy minél hamarabb lőhessek, ha szükséges.

Taehyung:

- Nézzenek oda, a kis hölgyemény bekeményített - gúnyolja ki Minho apja drága bajtársamat. - Inkább ti adjátok meg magatokat. Többen vagyunk - helyezi az ujját a ravaszra.

- Komolyan? - vigyorodom el mindenttudóan. Ezzel egyidőben érkezik meg három helikopter, amelyből az egyik leszáll. A maffia alakulat azonnal afelé fordul, a pisztolyt arra szegezve.

- Szervusztok - lép ki a helikopterből a mi kis drága főnökünk. Én már lépnék is a többi emberkéhez, hogy a halentékához helyezzem a fegyverem, de pont hogy fordítva sül el az egész. Francba. Persze, hogy nem ilyen kiképezetlenek. - Ugyan, uraim, tegyék le a fegyvert. Maguk is tisztában vannak azzal, hogy semmi esélyük ellenem - mondja beképzelten, és éppen ekkor érkezik meg több ezer autó, a mi cégünk lógójával ellátva. Mindegyikből minimum öt ember száll ki, puskákat, különböző fegyvereket szegezve a három emberre.

- Engedje el - lép Yoongi a fogvatartómhoz, a fejéhez szegezve a fegyverét. A maffia vezér lassan helyezi le a lába elé a pisztolyt, magasba emelve a kezét; az emberei pedig követik a tettét.

- Heh - vigyorodik el a főnökünk, a vezér mögé lépve. Lehúzza a karjait, majd bilincsbe rakja őket. - Tudtam, hogy egyszer elkaplak!

- Tudtam, hogy egyszer megtalálsz - néz rá az a gyökér vigyorogva, majd szépen felmennek a helikopterre, és felszállnak. A többit is bilincselnénk le, ha hirtelen nem csapódna ki a ház ajtaja, több száz emberrel kirohanva.

SzerepezésekDonde viven las historias. Descúbrelo ahora