Tartalom:
Történetünk egy fiatal szerelmespárról szól, akik megtudják milyen nehéz az együttlét, ha az ember külön költözik. Sajnos Jiminnek olyan munkája akad, ami sok időt elvesz az idejéből, amit Taehyung, a friss egyetemista nem hagy szó nélkül. És mindezt csak nehezíti Jungkook, Taehyung legjobb barátjának megjelenése.
Figyelmeztetések: yaoi, trágár beszéd, idegen nyelvi elemekHossz:3/?
Nyerte: NekoChan_TR
Szerepek:Aoi (Semesamas) írja Jimin szemszögét!
Kuti (én) írom Taehyung szemszögét!
Jimin;
Munkámmal ismét viszonylag hamar végzek, így nem sokkal, de előbb hazaérek, mint Tae. Ledobom magamról a zakót, nyakkendőt és cipőt, majd azonnal a hűtőt támadom meg, hátha főzött valamit. A francokat! Csont üres... Sóhajtva ingatom meg a fejemet. Még szerencse, hogy munka után egy kicsit Yoongi elhívott kajálni. Ő olyan, akár a tündér keresztanya: tudja, mi lesz előre és segít megoldani az abban rejlő próblémákat. Jobb főnököt nem is találhattam volna. Körül nézek, és rá kell jönnöm, hogy nagy rendetlenség van a nappaliba, de ezt majd Taehyung elintézi. Legalábbis remélem.
Fogom magam, majd inkább úgy döntök, veszek egy forró fürdőt, hogy kieresszem egy kicsit a munkában szerezett feszültséget.– Helló, Kád – köszönök második szerelmemnek kacsintva. Ha Tae itt lenne, már egyből menne a féltékenykedés, tudom. Ismerem, nem egyszer történt már ilyen. Emlékszem, amikor még gimisek voltunk a haverokkal azzal szívatták, hogyha esetleg választás elé állítana, hogy ő vagy a kád, akkor egyértelműen új barát után keresgélhetne. A tök fej pedig hitt is nekik. Nem mondom, hogy nincs benne valamennyi igazság, de... Mindegy. Elkezdek vetkőzni, közben megengedem a vizet. Az pont megfelelő hőmérsékletűvé válik, amire már belépek, így nem ég meg érzékeny lábfejem. Hátra dőlve élvezem a víz melegét, kifelé kukucskálva a fürdő ablakán. Látom, ahogyan Taehyung éppen megérkezik Jungkookkal, valamin nevetve. Megölelik egymást, elég szorosan, puszi-puszi és végre elindul felfele. Ch, nehéz dolog elválni a szerelmedtől.
Taehyung;
Kulcs csomóm előkeresve a megfelelő kulcsot helyezem a zárba, de feleslegesen. Nyitva van. Akkor itt van Jimin is. Boldogan sietek befelé a táskám magam mögé rejtve. Már csak az kéne, hogy meglássa hozom a kaját. Pedig most tényleg én főztem, csak Kooknál. De várjunk csak, már megint miért van itthon ilyen hamar?
— Jimin! — kiáltom el magam, mivel nem tartózkodik a nappaliba. Hamar meg is jelenik, a fürdő ajtót ki csapva, törölközővel a fején siet felém – Hogyhogy ilyen hamar itthon vagy? – karolom át magamhoz húzva. Imádom őt ölelgetni, olyan jó illata van. Mámorító, Jimines. – Kirúgtak?
— Dehogy! – nevet fel egy puszit adva számra – Miért talán rosszkor jöttem?
Hát jöhettél volna akkor, miután elrakom a kaját - mondom magamban. És akkor jövök rá, hogy a táskát csak úgy ledobtam a földre. Jaj, ne már! Remélem nem borult össze. Lassan elengedem izmos testét és szatyromhoz érek.
– Vettem egy kis hideg kaját – kacagok fel kicsit sem feltűnően –, megyek berakom a hűtőbe!
— Rendben! – bólint, útnak indítva fenekén csapva.
Besietek a hűtőszekrény elé, ami holt üres volt. Remek. Remélem nem nézett bele... Tényleg! Hogy én milyen okos vagyok!
— Ettél már valamit? Reggel főztem, a hűtőbe van az éthordokban! – szedem ki a dobozokat hangtalanul, oda helyezem a polcra. Tökéletes, mintha mindig is ott lettek volna.
YOU ARE READING
Szerepezések
FanfictionSziasztok! *-* Itt BTS ff-ek lesznek olvashatóak szerepezés formájában. Reméljük tetszeni fog nektek! 。^‿^。