51. L ø r d a g

1.5K 119 26
                                    

@NataliaNastula <--- mam nadzieję, że się nie obrazisz na ,,taki" rozdział, hhih :D

L ø r d a g


Isak leży przede mną całkiem nagi. Strasznie mnie to podnieca. Jego ciało jest piękne, takie delikatne i zarazem mega seksowne... Uwielbiam kiedy leży przede mną bez ubrań. Jest wtedy taki bezbronny, niewinny, a zarazem niegrzeczny. Kocham to połączenie.

Isak siada na łóżku i zaczyna mnie rozbierać. Ściąga ze mnie koszulkę, następnie całuje moją szyję i ramiona. Siadam Mu na kolana. Isak kontynuuje swoje pocałunki, delikatnie porusza swoimi biodrami. Ja także jestem bardzo nakręcony. Stęskniłem się za naszymi chwilami intymności.

Silnym ruchem popycham Isaka tak, że po chwili chłopak znów leży na plecach. Rzucam się na Jego usta. Mocno się w nie wpijam i zaborczo całuję. Mam Go teraz tylko dla siebie. Isaka łapie mnie za pośladki i mocno je ściska. Następnie Jego dłonie wędrują do mojego paska. Sprawnie go rozpina i po chwili pozbywa się moich spodni.

Isak obraca nas w taki sposób, że to ja teraz leżę na plecach. Nawet nie wiedziałem, że ma tyle siły... Namiętnie całuje moje usta. Przejeżdża językiem po całej długości mojej szyi. Z moich ust wydobywa się cichy jęk. Jego wargi schodzą coraz niżej. Całuje mój tors i zjeżdża językiem niżej... Całuje moje podbrzusze.

-Ała!- Isak –postanowił mnie ugryźć zostawiając po sobie czerwony ślad. Spogląda na mnie z niewinną miną.- Nie gryź...

-Będę.- Odpowiada z łobuzerskim uśmiechem.

-Ty lepiej zajmij te usta czymś innym...

-Z chęcią.- Mówi i po chwili zaczyna całować moją męskość przez bokserki. Nie spodziewałem się tego... Z moich ust wydobywają się kolejne jęki. Nim się zorientowałem Isak już zdążył pozbyć się moich szarych bokserek. Uważnie obserwuję mojego ukochanego. Uwielbiam patrzeć się na Niego kiedy robi mi loda... Isak spogląda prosto w moje oczy i zaczyna jeszcze mocniej ssać. To jest takie podniecające... Z moich ust wydobywają się coraz głośniejsze jęki.

-Aaał, Isak!- Wykrzykuję nagle, bo chłopak ugryzł mnie z moją męskość.- Tak chcesz się bawić?- Pytam obracając Go na plecy silnym i zdecydowanym ruchem. Podciągam Go do góry, tak aby nasze twarze znajdowały się na tym samym poziomie. Isak robi słodką, niewinną minkę. Nie zmyli mnie, dobrze wiem, że jest niegrzecznym chłopcem. Zaczynam namiętnie Go całować, zostawiam mu kilka malinek na szyi i torsie. Schodzę coraz niżej i niżej... Całuję Jego wewnętrzną stronę ud, podbrzusze, kości biodrowe... Isak coraz głośniej oddycha. Uśmiecham się pod nosem. Chcę Go chwilę pomęczyć. Udaję, że biorę Jego męskość do ust i w ostatnim momencie się wycofuję. Isak robi się bardzo twardy.

-Even... No nie męcz mnie tak...- Wierci się pode mną i jęczy.

-To za to gryzienie...- Mówię nadal dotykając i całując Jego uda. Po chwili ,,tortur" lituję się nad moim chłopakiem...

Biorę całego Jego penisa do moich ust. Słyszę głośne jęki i sapanie. Lubię to. Spoglądam Mu prosto w oczy i kontynuuję. Wkładam w to wiele wysiłku i starań, ale wnioskuję, że Isakowi się podoba... Po chwili wyciągam Go z ust i sięgam po prezerwatywę, która leży na szafce nocnej. Mocno przyciągam Jego ciało do swojego i zębami rozrywam opakowanie.

-Nie dziś Ev...- Słyszę głos mojego ukochanego.

- Słyszę głos mojego ukochanego

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

________________

Hej, hej. Jak Wam mija weekend? 

Ja przyjechałam do rodzinnej miejscowości. W piątek byłam na imprezce organizowanej przez ludzi z mojego starego LO i doszłam do wniosku, że jednak jestem już stara :( Wszyscy byli ode mnie młodsi, nikogo nie znałam prawie. O godzinie 21 wszyscy już spali i rzygali xd 

To bardzo ciekawe zjawisko kiedy jesteś trzeźwy i obserwujesz pijanych ludzi xd


Alt Er Love. / EvakOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz