57.O n s d a g (I)

1.3K 130 11
                                    

O   n   s   d   a   g

 Zbliżał się już koniec roku. Dni były coraz cieplejsze, a w szkole mieliśmy coraz więcej luzu. Przez większość lekcji po prostu czekaliśmy, aż będziemy mogli pójść do domu, bo nic, kompletnie nic się nie działo.

Dziś stwierdziliśmy z chłopakami, że urwiemy się z kilku ostatnich lekcji i pójdziemy na piwo. Pogoda była cudowna, aż się prosiło aby pójść na piwko w plener. Mahdi miał już osiemnaste urodziny, więc bez problemu kupił nam alko. Poszliśmy do parku gdzie usiedliśmy na trawie koło małego jeziorka. Otworzyliśmy piwa i rozkoszowaliśmy się promieniami słońca i zimnym lekko gorzkawym smakiem.

Even miał już zakończenie roku szkolnego. Jestem z Niego bardzo dumny bo otrzymał świadectwo ukończenia szkoły z wyróżnieniem. Cieszę się, zasłużył na to. Mój chłopak złożył papiery do kilku szkół wyższych i czeka na odpowiedź. Póki co pracuje u swojej mamy w restauracji. Jest tam kelnerem. Ja też szukam jakiejś wakacyjnej pracy. Chcemy z Evenem pojechać razem na wakacje, więc chcę na nie zarobić. Ogólnie przydałaby się jakaś dodatkowa kasa...

Siedzimy z chłopakami i rozmawiamy o mało istotnych rzeczach. Śmiejemy się, wspominamy ostatnią imprezę. Magnus cały czas się uśmiecha i z kimś smsuje. Chłopak jest wyraźnie rozkojarzony i rozmarzony.

-Ej stary, z kim ty tak piszesz?- Zapytał go w końcu Mahdi. W odpowiedzi chłopach podniósł dwukrotnie brwi i zaśmiał się.

-Byłem ostatnio na randce.-Powiedział w końcu. Aż zakrztusiłem się piwem. Jonas zaczął głośno się śmiać i pytać z kim.- Z Vilde.- Uśmiachnął się szeroko.

-Stary, może wreszcie zaliczysz.- Zaśmiał się Jonas i poruszył swoimi ciemnymi, gęstymi brwiami.

-No, w końcu nawet Isak zaliczył więcej lasek niż ty.- Szturchnąłem Mahdiego łokciem.

-Co kurwa znaczy ,,nawet Isak"?- Pokazałem w powietrzu znak cudzysłowie i przedżeżniałem chłopaka.

-No w końcu jesteś gejem, nie?

-Nie jestem gejem.- Wszyscy skierowali swój wzrok na mnie i głośno się zaśmiali.

-A może jestem Bi?!- Zdenerwowałem się na moich przyjaciół. Nie lubię gadać z nimi o ,,takich" rzeczach. Krępuję się wtedy... Myślałem, że to dla nich też mało wygodny temat, ale chyba się myliłem. Bałem się, że nie zaakceptują mojej orientacji, że nie będą chcieli się ze mną dłużej kumplować. Na szczęście okazało się zupełnie inaczej i jest mi teraz głupio, że tak myślałem.

-Sprawdźmy to.- Powiedział Jonas i pokazał nam całą galerię bardzo ładnych i skąpo ubranych dziewczyn. Nie zrobiło to na mnie wrażenia... Moi przyjaciele byli bardzo podekscytowani. Mieli szeroko otworzone usta i wręcz ślinili się na widok półnagich kobiet. Śmieszył mnie ten widok. Zauważałem piękno płci przeciwnej. Potrafię wskazać ładną dziewczynę, powiedzieć, że ma piękną buzię, nogi czy tyłek, jednak nie pociągają mnie tak jak faceci, a właściwie jeden facet... Nie zwracam uwagi na innych mężczyzn oprócz Evena. Nie rozglądam się za nikim na ulicy, nie obczajam nikogo na insta czy fejsie. Dla mnie najpiękniejszy, najcudowniejszy i najprzystojniejszy jest Even.

-Okej, jednak jestem gejem.-mówię spoglądając na mój dzwoniący telefon. Moim oczom ukazuje się przesłodkie zdjęcie Evena na co szeroko się uśmiecham i dodaję:- Na sto procent.- Odbieram telefon od mojego ukochanego.

- Odbieram telefon od mojego ukochanego

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

-Cześć słońce.-Mówię do Evena i słyszę udawane jęki chłopaków: ,,och jak słodko", ,,oh, nasz Evak"...

Po chwili rozmowy rozłączam się z moim chłopakiem. Evenowi kończy się już przerwa w pracy i musi wracać do klientów. Dzwonił aby przypomnieć mi o zaproszeniu chłopaków do Jego domu na weekend i jak sam powiedział ,,chciał po prostu usłyszeć mój głos". Oj Even potrafi być romantykiem...

-Evena rodzice wyjeżdżają na kilka dni. Co wy na to żeby zebrać całą naszą ekipę i pojechać tam po zakończeniu roku?

__________________

Cześć kochani jak mija Wam weekend? <3

Jestem mega podekscytowana tą imprezą- niespodzianką dla mojego chłopaka i Jego siostry bliźniaczki. Uwielbiam organizować takie rzeczy!! 

Zrobię duużo dobrego jedzenia, chcę upiec tort, porobić kolorowe drinki i ozdobić mieszkanie balonami, hahah :D Mam jeszcze czas na planowanie do piątku :D 

Alt Er Love. / EvakOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz