4. F R E D A G (E)

2.6K 236 23
                                    




F        R         E         D         A         G

1 0 : 2 6

                Wychodząc  z łazienki uśmiechy nie schodziły nam z ust. Tego nam było trzeba. Chwili intymności, bliskości. Chcę mu wynagrodzić ten tydzień smutku. Wiem, że bardzo przeżywa moje nastroje. Chcę żeby był ze mną szczęśliwy, choć wiem, że to niełatwe.

-Zaraz zrobię nam jakieś pyszne śniadanko. Co Ty na to?- Pytam zakładając białą koszulkę. Na twarzy mojego chłopaka widzę niezadowolenie.- Co jest?

-Z chęcią zjem śniadanie, ale... musisz zakładać koszulkę?- Podchodzi do mnie i zaczyna mnie rozbierać. Po chwili zostaję jedynie w białych bokserkach. Uśmiecham się i lekko unoszę brwi. Daję mu całusa i udaję się do kuchni.  Oj Isaaaak...

Zaczynam przygotowywać nam coś do jedzenia. Isak siada przy stole i uważnie mi się przygląda. Uśmiecham się pod nosem. Jak go tu nie kochać? W radio leci Ed Sheeran - Shape Of You. Kroję pomidory, a mój chłopak widocznie rozbawiony podchodzi do mnie od tyłu i mnie przytula. Zaczyna śpiewać piosenkę. Wychodzi mu to trochę nieudolnie, ale za to jak słodko! Śpiewa refren i nagle dotyka mój tyłek. Razem się śmiejemy. Daje mi szybkiego całusa w kark i zaczyna robić herbaty.

-Skarbie, nie zapomnij wziąć leków.- Przypomina mi. Tak bardzo się o mnie troszczy. Czasami ciężko mi uwierzyć, że ma dopiero szesnaście lat bo zachowuje się bardzo dojrzale jak na swój wiek.

-Pamiętam. Pójdziemy po śniadaniu do parku?- Patrzę się na Niego. Wygląda na zadowolonego, Jego twarz jest spokojna i uśmiechnięta. Mnie także ogarnia spokój. Staram się o niczym nie myśleć, chcę uciec od moich ciemnych myśli. Zdaję sobie sprawę z tego, że ja też się uśmiecham. Chcę by ten zwykły moment trwał.

___________________________________________

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

___________________________________________

Zaczyna się robić coraz weselej... :) Krótki rozdział, ale wstawię jeszcze coś dziś :)

Alt Er Love. / EvakOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz