77. O n s d a g (E)

1K 131 56
                                    

O n s d a g


-Wynoś się stąd kurwa!- Słyszę głośny krzyk Isaka. Nie mam pojęcia o co mu chodzi. Dopiero przed chwilą się obudziłem, mam lekkiego kaca.- Masz dziesięć minut by spakować swoje rzeczy i stąd wyjść.- Mówi już spokojniejszym głosem, nie spogląda na mnie. Z Jego policzków spływają łzy. Szybko zrywam się z łóżka i do Niego podbiegam.

-Isak, co się stało?- Pytam przerażony.

- Po prostu kurwa wyjdź...- Odtrąca moją dłoń, która próbuje otrzeć Jego łzy.-... I więcej mi się nie pokazuj.-Odwraca się ode mnie i zamyka się w łazience. Słyszę jak płacze. Nie mam pojęcia co się stało. Jestem w szoku. Stoję na środku pokoju i analizuję o co może Mu chodzić. Po kilku sekundach ruszam w kierunku łazienki. Szarpię za klamkę- zamknięte.

-Isak otwórz, co się stało, powiedz mi...- Przykładam ucho do drzwi i dalej próbuje je otworzyć.

-Nie chcę Cię kurwa więcej widzieć!- Słyszę głos zza ściany.

-Isak, nie odejdę dopóki mi nie powiesz co się stało.

-Może Ty mi kurwa powiesz co się stało?!- Otwiera drzwi i staje ze mną twarzą w twarz. Jego oczy są napuchnięte i czerwone.- Dlaczego postanowiłeś wszystko między nami zjebać?!

-Isak, ja nie wiem o czym Ty do mnie mówisz!- Jestem zdenerwowany. Nie mam pojęcia o co Mu chodzi.

-Nie mogę się na Ciebie patrzeć, chcę żebyś się wyprowadził i nigdy więcej się ze mną nie spotykał.- Isak wypowiada te słowa drżącym głosem.- Między nami koniec.

Ta rozmowa była ciężka. Nawet nie mogę nazwać tego rozmową. To były przeplatające się krzyki i odgłosy łez. Isak zamknął się w łazience, nie chciał z niej wyjść. Próbowałem z Nim porozmawiać, wyciągnąć Go stamtąd, ale to na nic. Próbowałem przez dwie godziny- było tylko gorzej.

Spakowałem swoje rzeczy tak jak chciał tego Isak. Wziąłem tylko kilka rzeczy potrzebnych mi przez najbliższe parę dni. Porozmawiam z Isakiem kiedy ochłoniemy. Nie mam pojęcia co się stało. Nie daje mi to spokoju, martwię się. Dzwoniłem po wszystkich Jego znajomych. Nikt nic nie wie.

Nie mam pojęcia co Isak myślał wypowiadając słowa ,, Między nami koniec". Przecież między nami jest kurwa wszystko zajebiście! Jeszcze wczoraj po południu się ze sobą kochaliśmy i zapewnialiśmy o swoich uczuciach leżąc w swoich ramionach. Nie rozumiem co się stało.

Jedno jest pewne- nie pozwolę by coś się między nami stało... Udaję się do domu rodziców. Oświadczam mamie, że zostanę na parę dni. Przerażona pyta się mnie co się stało. ,,Nic, po prostu chcę trochę spędzić z wami czasu"- nie mówię jej do końca prawdy.

Przez cały następny dzień. Próbuję się skontaktować z Isakiem. Zapełniłem Mu całą skrzynkę pocztową, cały czas do Niego dzwonię, piszę wiadomości. Próbuję dowiedzieć się czegoś od znajomych, ale oni nic nie wiedzą. Piszą mi tylko, że Isaka nie ma w szkole. Dzwonię do Noory. Mówi, że Isak został w domu, do nikogo się nie odzywa.

Cały czas analizuję ostatnie wydarzenia. Zastanawiam się czy coś zrobiłem, czy coś powiedziałem nietakt... Nie mam pojęcia co się stało, a najgorsze jest to, że z Isakiem nie mam żadnego kontaktu.

Dzwonię do Eskilda. On zawsze o wszystkim wie... Nie mam pojęcia skąd, ale to teraz nie ważne. Wybieram jego numer z kontaktów i dzwonię.

-Halo, Eskild?

-Nie wiem czy mam ochotę z Tobą rozmawiać Even.- Odpowiada oschle.

-Czekaj, nie rozłączaj się!- Mówię szybko. Czemu Eskild też nie chce ze mną rozmawiać? Co się kurwa dzieje?!- Co z Isakiem?

-A jak myślisz?!- Chłopak krzyczy do słuchawki.- Źle z nim.

- Ale dlaczego?- Pytam ze łzami w oczach.- Ja nie wiem...

-Co nie wiesz?!- Przerywa mi.- Isak się o wszystkim dowiedział.

-O CZYM ESKILD?!- Jestem już wkurwiony całą ta sytuacją. Rudowłosy traktuje mnie jak jakiegoś przestępcę, a ja nawet nie wiem czemu mój chłopak wyrzucił mnie z domu.

-Isak już wie, że go zdradzasz.

________

Hej koty :*

 Teraz będzie sporo przekleństw, mam nadzieję, że nie jesteście na nie jakoś specjalnie wrażliwi.

Co sądzicie o tym rozdziale? Myślicie, że Even zdradził Isaka?

Muszę dziś napisać kolosa z espaniol, więc trzymajcie za mnie kciuki!! Idę jutro na rozmowę o pracę, więc trzymajcie za mnie kciuki jeszcze bardziej!! 

Oglądaliście wszystkie sceny  z czwartego sezonu?

Ja się zakochałam w Yousefie!! hahaha, myślę, że coś będzie między nim,  a Saną.  Mam wrażenie, że ten sezon będzie świetny, bardziej przemyślany od wcześniejszych. Oby odcinki były dłuugie... 


Alt Er Love. / EvakOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz