Ik zucht geïrriteerd als hij naar mij staart. 'wat....! laat maar' ik was vergeten geen grote mond naar hem, vooral niet als zijn vrienden er bij zijn. Ik kijk beschaamd naar mijn wiskunde boek. Waarom moet hij nu net ook natuurkunde en wiskunde in zijn vakken paket hebben? Ik gluur stiekem naar jack. Hij staart boos voor zich uit. Hij is toch wel echt knap alleen zijn innerlijk is niets meer dan een hoopje stront. Ik lees verder in mijn wiskunde boek. Waarom is dit zo irritant moeilijk? Ik leg mijn potloot boos neer, maar stoot perongelijk met mijn eleboog jack aan. De jongens achter mij lachen er zachtjes om. Ik wil jack en vooral de jongens gewoon negeren maar kijk jack toch voorzichtig aan. Zijn hoofd staat op onweer. Ik kijk snel weer weg en ga zogenaamd weer druk bezig met wiskunde. Ik hoop dat hij snapt dat het perongelijk was. En zo blijf ik de hele les niet snappend naar mijn wiskunde staren. Na een tijdje wordt ik dat zat en begin in mijn schrift te tekenen. Ik maak een roos. Ik zelf vind hem mooi gelukt en kijk er tevreden naar. Uiteraard begint jack te grinniken. Ik kijk hem boos aan en scheur het blaadje uit mijn schrift. 'wat ben jij aan het doen!' roept de wiskunde docent. Hij loopt naar mij toe en gritst het propje uit mijn hand. Vouwt hem open. Ik zie opeens een verwondering in zijn ogen, maar die is snel weg. 'Een wiskunde les is niet bedoed om in te tekenen' zegt hij nu iets kalmer. 'sorry meneer' fluister ik zowat. Hij loopt weer weg. Dan merk ik dat jack al de hele tijd aan het grinniken is. Ik wordt echt woedend. 'is het nu klaar!?' Sis ik net zacht genoeg zodat de docent het niet hoort. 'nooit!' Zegt hij terug. Ik slaak een diepe zucht. Dit wordt nog wat.
Opeens bedenk ik dat ik niet eens op de andere klasgenoten gelet heb. Ik kijk even kort rond. Iedereen zit wel naast iemand en 95 procent heeft gewoon lol. Behalve ik uiteraard. Ik zit naast iemand die ik met heel mijn hart haat!! Gewoon binnen 2 uur op school heb ik al een vijand. 'Nu nog vrienden' zucht ik. 'Jij en vrienden?' Nu begint jack nog harder te lachen. Nee dat meen je niet! Heb ik het hard op gezegd? Ik schaam me echt kapot hier. Zo erg dat ik bijna begin te huilen. zou ik echt nooit meer vriendinnen krijgen? Dan hoor ik gelukkig de bel gaan. Ik pleur mijn boeken in mijn tas en ren naar de wc. Wat een mooie dag is dit!
Als ik de wc weer uitloop bedenk ik me dat ik mijn boeken voor de volgende les moet halen. Ik pak mijn sleutel uit mijn tas en loop de trappen af. 'Daar is de slome slak.' ik kijk omhoog dat is een van die vrienden van jack die net achter mij zaten. Ik loop snel door naar mijn kluisje en kijk naar mijn rooster. Biologie ik weet bijna zeker dat jack daar niet zou zijn. Ik doe de goede boeken in mijn tas en draai me om. 'Jack!' Roep ik van schrik. Hij zet weer bijde handen aan de zijkanten van mijn hoofd. Hij is best wel war groter dan mij merk ik op. Ik staar aarzelend naar de grond en merk dat mijn handen een beetje trillen. 'Was ik nog niet duidelijk?' Ik staar aarzelend naar de grondt 'kijk me aan!' Ik kijk trillend omhoog. 'zet me niet voor schut volgende keer of ik doe je wat' ik knik. Hij zet een stap naar achter en ik ren snel door naar bio.
JE LEEST
badboy heaven (compleet)
TeenfikceJennifer is nieuw op school en wordt de eerste dag meteen al lastig gevallen door de populaire badboy Jack. Jenniffer en Jack hebben een hekel aan elkaar, totdat Jennifer erachter komt dat er iets mis is met Jack...