Het is inmiddels al een tijdje na Jack's scan. Ik ga vandaag bij hem langs om de uitslag te horen.
Ergens diep van binnen hoop ik gewoon dat de kanker nu weg is, ook al weet ik vrijwel zeker dat dat niet het geval is...
Ik loop naar buiten en stap op mijn fiets. Ik rij naar Jack's huis.
Ik loop naar een voordeur en klop aan.
De deur wordt geopend door Jack's moeder. Ze kijkt somber, dus ik weet al vrijwel zeker wat er aan de hand is.
Ze laat me binnen en ik loop naar de woonkamer, waar Jack zit. Ik ga naast hem zitten.
'hey Jack...' mompel ik.
'hey Jenniffer... Ik heb morgen weer een chemo kuur...'
'dat is best snel.'
'jup... Ik ben echt zenuwachtig...'
'waarom? Het is toch niets nieuws voor je?'
'laat maar...' mompelt hij. Ik zie dat hij iets voor me verbergt, maar ik besluit er niet naar te vragen.
Ik blijf nog een tijdje bij Jack, maar na een paar uur ga ik weer naar huis.
Wanneer ik thuis ben, merk ik dat ik echt heel nieuwsgierig ben naar wat Jack voor me aan het verbergen was.
Ik ga naar boven en start mijn computer. Ik herinner me dat Jack me ooit vertelde dat hij dunne darm kanker had. Ik heb er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord, dus daarom zoek ik het nu op op internet.
Na even onderzoek te hebben gedaan zie ik dat Jack's overlevingskans op dit moment ontzettend klein is. Hij kan nog wel genezen, maar er is niet veel tijd meer over...
Waarom wilde hij mij het niet vertellen? Ik moet Jack denk ik maar niets vertellen over het onderzoekje dat ik heb gedaan...
Ik merk dat het al best laat is, dus ik probeer wat te slapen. Na een paar uur onrustig rond te draaien in mijn bed, val ik eindelijk in slaap.
De volgende dag ga ik snel naar het ziekenhuis, voordat Jack zijn chemo kuur krijgt.
Ik kom aan en merk dat ik net op tijd ben. Ik kan nog net Jack sterkte wensen.
Zodra ik weer thuis ben voel ik me echt rot. Ik hoop zo erg dat Jack gewoon beter wordt... Ik kan hem niet verliezen...
Ik weet dat hij wil dat ik gelukkig ben nadat hij is overleden... Als hij het niet overleefd...
Maar hoe kan ik ooit gelukkig zijn zonder Jack?
A/n
Hey. Hartstikke bedankt voor het lezen van ons boek!We willen jullie ook even mededelen dat het, nu door school en zo, ons niet gaat lukken om dagelijks te uploaden. Sorry daarvoor, maar we doen ons best. ❤️❤️
JE LEEST
badboy heaven (compleet)
Dla nastolatkówJennifer is nieuw op school en wordt de eerste dag meteen al lastig gevallen door de populaire badboy Jack. Jenniffer en Jack hebben een hekel aan elkaar, totdat Jennifer erachter komt dat er iets mis is met Jack...