Hoe kon dit zo ver gaan? Ik hoop dat iedereen gewoon aan het roddelen is over dat Jack geschorst is. Ik kan wel gaan huilen. Waarom kwam Jack zo erg voor mij op? Het is allemaal mijn schuld. Ik had Gewoon moeten zorgen dat Jack meer met Ryan om zou gaan. Het boeit me eerlijk gezegd niet echt hoe het gaat met Ryan. Sinds hij mij heeft bedreigd. Jack was wel echt veel te ver gegaan. En sinds ik zijn vriendinnetje ben wordt ik door de hele school vies aangekeken. Behalve door Kate. Die weet trouwens nog niet precies wat er gebeurt is. Ze vindt gewoon wat er ook gebeurt is, dat het niet mijn fout is. Dat is wat zij vindt tenminste. Ik besluit niets te vertellen over wat er precies was tegen Kate. Want als ik dat wel doe wordt ze of heel ongelukkig of ze gelooft mij gewoon niet.
Na de laatste les fiets ik meteen naar Jacks huis. Als ik aan klop doet zijn moeder open. Ik ben pas net binnen og Aslan begint me al weer kopjes te geven. Ik lach. Zo lief! Ik begin hem te aaien terwijl Ik wacht op Jack. Na 5 minuten loopt Jack de huiskamer in. Ik leg Aslan naast me neer en geef Jack een dikke knuffel. 'Wat is er gebeurt.' vraag ik snel. 'Ik ben geschorst.' Zegt hij geïrriteerd. Ik kijk hem vol ongeloof aan. Dat meen je niet. hij is echt geschorst! Allemaal door mij. Ik plof verdrietig neer op de bank. Zo blijft het nog heel lang stil. Ik moet sorry zeggen bedenk ik me. 'ehm... sorry dat ik je überhaupt over Ryan heb verteld, waardoor nu dit gedoe is.' Ik staar baar mijn voeten. 'Het spijt me echt' zeg ik. Ik zie Jack me verontwaardigd en vol ongeloof aankijken. 'Wordt je door iemand gedwongen dit te zeggen?' Vraagt hij. Ik kijk hem vragend aan. Is hij serieus? 'nee natuurlijk niet wat denk je!' Roep ik. 'Nou ja ik vindt het best raar dat jij het jou schuld vindt. Maar dan zal ik je nu vertellen jij kan er niks aan doen. Oke?' Ik knik maar. Ik ben het nog steeds niet met hem eens. Door mij hebben twee best friends ruzie. Ik slaak een diepe zucht en loop naar de keuken. Ik heb echt dorst. Ik schenk snel een glas water in en loop weer naar Jack's huiskamer. Ik zie dat Jack diep aan het nadenken is. Ik hoor hem zachtjes iets zeggen wat klinkt als 'hij zal boeten voor wat hij gedaan heeft.' Wat is hij nu weer van plan? Ryan is al in elkaar geslagen. Dat vindt ik meer dan genoeg. 'Ik zou hem gewoon met rust laten' probeer ik dan maar. 'Ja dag weet je wat hij jou heeft aangedaan? Hij moet weten hoe dat voelt!' Waarom luistert Jack niet gewoon effen ik wil het niet! 'doe het dan niet, omdat ik het niet wil.' Besluit ik te zeggen. Ik zie dat Jack heel erg aan het aarzelen is. 'oké' Zegt hij met tegenzin. Ik hoop dat hij het echt meent maar aan zijn gezicht te zien denk ik niet.
JE LEEST
badboy heaven (compleet)
Teen FictionJennifer is nieuw op school en wordt de eerste dag meteen al lastig gevallen door de populaire badboy Jack. Jenniffer en Jack hebben een hekel aan elkaar, totdat Jennifer erachter komt dat er iets mis is met Jack...