ja hij komt weer terug op school! Het kan nu niet meer mis gaan. Ik zie aan Jack z'n gezicht dat hij echt heel blij is. Net zoals ik trouwens. Het is nu allemaal bijna helemaal goed. Alleen nog één chemokuur, daarna is alles weer zoals het hoort te zijn. Ik ben zo zo blij! Ik geef Jack een dikke knuffel. Ik wil hem nooit meer los laten. 'Ik hou van je' mompel ik. Hij zucht verliefd 'Ik ook van jou.' Hoe kan je ooit zo verliefd zijn op iemand? Ik voel zo veel voor hem. Ik wil later echt met hem trouwen. Hij is de man naar mijn dromen. Eigenlijk helemaal niet. Hij is veel beter!!! Ik ben zo blij dat ik zijn vriendinnetje mag zijn. Na hem nog lang vast te houden besluit ik het goede nieuws ook effen aan kate en Ryan vertellen. 'Kom laten we het aan kate en Ryan vertellen!' Roep ik naar Jack. Hij verteld dat Ze het al weten, maar we besluiten alsnog eventjes met ze bij te kletsen over de laatste maand en zorgen dat alles weer 100% goed zit tussen ons vier.
'Hey' Kate staat meteen op en omhelst me 'echt gaaf dat Jack weer terug mag komen!' roept ze naar mij.
'Zeker dan zijn we weer is met z'n allen samen!' Zeg ik, waarop iedereen knikt
Jack kijkt al de hele tijd voor zich uit. Alsof hij een antwoord op een moeilijke vraag zoekt of zo. Bij die gedachte begin ik te grinniken. Na een tijdje vraagt Jack effen onze aandacht 'Ik wil nog effen sorry zeggen tegen Ryan omdat ik hem in elkaar geslagen heb, maar ook tegen Kate natuurlijk dat je het uit moest maken met Ryan en als laatst aan Jenniffer omdat ik er niet voor haar was twee weken geleden'
'het maakt niet uit' zeggen ik en Kate in koor.
'ik moet ook mijn excuses aanbieden' begint Ryan. '1: sorry Jack dat ik geen goede vriend ben geweest. 2: sorry Jenniffer voor al dat gedoe en als laatste sorry Kaye dat ik je voorgelogen heb, dat had ik echt niet mogen doen'
We vergeven ook hem en zo is alles weer helemaal opgelost als je het mij vraagt. Ik hoor de bel gaan. Oh ja we moeten natuurlijk wel weer naar de lessen ik pak zuchtend mijn tas op en loop naar de les. Wiskunde... yeeee! Daar heb ik zin in, not! Ik zie Jack lachend naar me kijken 'ik help je wel met het maken van de opdrachten. zegt hij lachend. Ik knik blij 'daarom ben ik zo blij dat je eindelijk weer terug bent.' Ik ben er dan ook echt héél blij mee. Ik heb hem zo gemist de laatste dagen op school. Eindelijk zit ik weer naast hem. 'dank je wel' fluister ik nog zachtjes.
JE LEEST
badboy heaven (compleet)
Novela JuvenilJennifer is nieuw op school en wordt de eerste dag meteen al lastig gevallen door de populaire badboy Jack. Jenniffer en Jack hebben een hekel aan elkaar, totdat Jennifer erachter komt dat er iets mis is met Jack...