Ik heb nu toch echt nieuw geld nodig. De afgelopen 2 weken heeft Ryan amper gemeen gedaan, daarom zat ik nog te twijfelen of hij nog echt zo gevaarlijk is, maar voor de zekerheid blijft ik het geld geven. Het is nu echt bijna op. Ik heb al een extra baantje bij het verzorgingshuis gevonden. Dan verdien ik ook nog best wat. Maar dat baantje start pas volgende week. Ik moet toch echt geld hebben voor deze week. Daarom sta ik nu voor Jacks huis. Hij wilt me misschien wel geld uitlenen. Zijn moeder doet open. Ik bedank haar en loop naar Jacks kamer. Ik doe zo vrolijk mogelijk de deur open.
Ik deins meteen achteruit. Daar staat Ryan in de kamer. 'wut?' Roep ik naar Jack. Ik zie Jack aarzelen.
'ehm.... ik ehmm...' Zegt hij verlegen. 'heb hem vergeven. Of nog niet helemaal maar deels' probeert híj. Ik kijk van Jack naar Ryan en daarna weer terug naar Jack. Ik krijg een waarschuwende blik van Ryan. Jammer genoeg ziet Jack het niet. Ik zucht, rol mijn ogen en ren de trap af naar beneden. Ik plof op de bank neer waar Aslan ook op ligt. Ik aai hem zachtjes. Ik voel tranen achter mijn ogen prikken. Waarom moet Jack het zo nodig goed maken met Ryan?
Na een kwartiertje komt Jack de kamer binnen lopen. 'hé, wat is er met jou aan de hand?' Verzucht hij.
'Niks, helemaal niks' probeer ik hem te overtuigen. Ik wil eigenlijk dat hij het gaat ontdekken van dat elke school dag geld geven. Aan de andere kant ook weer niet. Ik weet nog goed wat hij twee weken geleden had gezegd tegen Ryan. Ik wil niet dat Kate iets overkomt.
Jack kijkt me schuin aan. 'oke, maar waarvoor kwam je?' zegt hij vrolijk.
'Ik eh... nou ik....ik heb geld nodig voor een cadeautje voor mijn moeder. Ik kan het volgende maand terug betalen.' Probeer ik.
Hij kijkt me onderzoekend aan. 'oké. Hoeveel?' Vraagt hij. Nu moet ik zeggen 50. Maar dat is zo veel! 'Kan 40 euro?' Besluit ik. Hij glimlacht en knikt heftig. Hij loopt naar boven en komt terug met 50 euro.
'Super bedankt!' Zeg ik opgelucht. Hij komt naast me zitten en slaat zijn arm om mijn schouders heen. 'alles voor mijn mooie meisje.' Ik kijk hem aan 'echt bedankt.' Ik kijk naar zijn ogen zo perfect. Ik wouw dat ik ook zulke had. Niet dat mijn ogen niet mooi zijn trouwens. Maar die van hem... hij kust me ik ga er in mee. Hier had ik nou effen zin in. 'I love you' fluister ik tegen zijn lippen aan. 'I love you more' fluistert hij terug. Ik wil gewoon voor altijd bij hem blijven. Ik zal hem nooit laten gaan.
Aslan komt tussen ons in liggen. Jack trekt terug en we aaien Aslan. Deze dag kan niet meer stuk. Wat er ook gebeurt. Niemand kan vandaag meer verpesten. Ik ga dicht tegen Jack aan zitten en geef Jack een knuffel. 'I love you the most.'
JE LEEST
badboy heaven (compleet)
Teen FictionJennifer is nieuw op school en wordt de eerste dag meteen al lastig gevallen door de populaire badboy Jack. Jenniffer en Jack hebben een hekel aan elkaar, totdat Jennifer erachter komt dat er iets mis is met Jack...