69. Jenniffer

57 5 0
                                    

Ik staar de hele les maar wat voor me uit. Waarom zou ik me gaan concentreren? Ik weet gewoon niet wat ik moet nu Jack dood gaat. Straks duurt het nog 13 jaar. Ik kan niet 13 jaar lang verdrietig blijven. Oke I know waarschijnlijk gaat het niet langer dan 3 jaar duren, maar ik kan ook niet 3 jaar lang verdrietig zijn. Ik staar naar m'n wiskunde sommen. Ik schuif het langzaam weg. Ik heb gewoon geen zin om dit te gaan maken. Jack naast mij is heel geconcentreerd bezig met leren. Hij moet de examens dan ook volgende week maken. Ik kijk naar de rest van de klas. Ook alle anderen kinderen zijn druk bezig. 'moet ik je helpen?' Hoor ik Jack naast me vragen. Ik kijk naar m'n boek. En dan weer terug naar Jack. 'Ja graag antwoord ik. Jack heeft me afgelopen jaar heel erg geholpen met het maken van wiskunde. Ik ben dan ook erg vooruit gegaan met m'n cijfers voor wiskunde. Hij legt me precies uit hoe het moet en ik begin het te maken. Na een tijdje gaat de bel en zijn we uit. Ik ga met Jack mee naar huis. En vanavond ga ik film kijken met Kate. Daar heb ik ook wel zin in.

Ik stap bij Jack achterop z'n brommer. Zo ben ik ook naar school gekomen. We rijden naar zijn huis. Als we aankomen lopen we naar zijn kamer. Hij ploft neer op z'n bankje en ik ga naast hem zitten. Zo zitten we daar even niet wetend wat we moeten zeggen. 'Wat wil je doen?' Vraagt Jack dan. Ik denk na. Ik ben best wel moe eigenlijk. Wat zouden we kunnen doen? 'Misschien een spelletje?' Antwoord ik dan. Hij knikt en loopt naar de spelletjes kast en pakt er een spel uit. ''Flash Point'' is het. Dat is een brandweer spel waarbij je samen probeert te winnen tegen het spel. Al gauw zijn we druk bezig met spelen. We merken niet dat in de tussentijd Aslan naar boven is gelopen en onze kamer in is gegaan. Ik schrik me dan ook kapot als ik opeens iets langs m'n rug voel lopen 'aaahh' roep ik. Jack kijkt me lachend aan. Ik kijk beschaamd naar de grond, maar begin dan ook te lachen. Ik ai Aslan over z'n kopje en ga dan weer door met het spel. Als we klaar zijn en het opgeruimd hebben lopen we naar beneden. Ik zie dat het al half zeven is en besef me dat ik zes uur bij Kate zou zijn. Ik app haar snel dat ik eraan kom en zeg Jack gedag.

Ik bel aan en er wordt meteen open gedaan door Kate. 'Je hebt toch nog niet gegeten?' Vraagt Kate hoopvol.

Ik schud lachend mijn hoofd 'hoezo? We hadden toch afgesproken dat ik bij jou ging eten?' Zeg ik lachend

'Ja dat klopt, maar ik vroeg het omdat je een half uur te laat was. Je zal wel blij zijn dat je nog niet gegeten hebt want we eten pizza!' Roept Kate uit.

We lopen de huiskamer in bestellen de pizza en zeten divergend aan. Na een half uur is de pizza er. Het is uiteraard heerlijk. Om om 12 uur zijn we klaar met het kijken van divergent 1,2 en 3. Het is een top avond...

badboy heaven (compleet) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu