Jack is net weg gegaan. Ik houd echt van hem. Straks gaat hij nog dood. Ik wil hem echt niet kwijt! We hebben nu al meer dan een jaar verkering. En dit is ons examen jaar. De laatste keer kanker voelt echt als jaren geleden en voor m'n gevoel ken ik Jack al veel langer dan een jaar. Toch vindt ik dat het veel te snel is gegaan. Hij heeft nu alweer kanker. Dat gaat toch veel te snel! Ik heb wel hoop dat hij het gaat overleven. Heel veel zelfs hij is zo sterk. Hij kan goed sterk blijven. Ik plof op de bank neer. Wat zal ik eens gaan doen? Ik besluit op netflixs een film te kijken. Het is echt zo'n Dramatisch en Romantieke film. Laat ik toch maar een andere zoeken. Na een half uur zoeken geef ik het op en besluit Jack te appen.
U: wanneer zie ik je weer?
Ik verveel me echt dood.Jack: Je kan lang wachten de
Regeltjes van m'n moeder zijn
Weer terug😒Jack: maar je kan nog wel
Gewoon bij mij langs
komen...💗U: is goed💗 wanneer zie ik
Je weer eens? Het liefst zo
Snel mogelijk!!!😘😝💖Jack: geen probleem ik zie
je morgen opschool wel
weer. Dat is dan voorlopig
Ook de laatste school dag
want Ik heb over 4 dagen
de operaties als het goed
Is. Maar we spreken
Morgen nog wel af💖 tot
Morgen.👋U: ja is goed👋
Dat is dan ook weer geregeld. Ik ga op de ban liggen en val al snel in slaap.
4 dagen later'ben je er een beetje klaar voor?' Vraag ik aan Jack. Hij knikt zenuwachtig. We zitten nu in de wachtkamer aan het wachten op de dokter. Als de dokter er eindelijk is lopen we met hem mee naar één van de kamertjes. Er staat daar een bureau in en 4 stoelen. We nemen allemaal en luisteren aandachtig hoe ze gaan opereren en dat soort dingen. Jack heeft vandaag nog niks gegeten of gedronken dat mocht namelijk niet. Ik zie aan Jack dat hij best nerveus is. 'Het komt goed hé. Geen reden om nerveus te zijn.' Zeg ik zachtjes tegen hem. Hij knikt simpel en concentreert zich al gauw weer op de dokter. De dokter Neemt Jack mee naar de behandel kamer. Ik zwaai nog even en loop dan naar z'n moeder toe. We moeten minstens 3 uur wachten. Het is nu half 5 smiddags dus we moeten zeven uur ongeveer terug zijn. Jack moet na de operatie nog 2 nachtjes blijven slapen en daarna mag hij weer terug naar huis. We hopen dat na de operatie al het kanker weg is, maar de dokter zegt dat er waarschijnlijk ook nog chemokuren moeten komen. Maar we hopen natuurlijk allemaal dat het na deze operatie weer klaar is. Ik vraag me echt af wat Jack nu allemaal aan het doen is. Over een paar minuten wordt hij vast verdoofd. Ik hoop dat hij iets minder spanning krijgt, want het was duidelijk dat hij het heel erg spannend vond. Met Jack in m'n hoofd loop ik achter z'n moeder aan naar het ziekenhuis restaurantje....
JE LEEST
badboy heaven (compleet)
Teen FictionJennifer is nieuw op school en wordt de eerste dag meteen al lastig gevallen door de populaire badboy Jack. Jenniffer en Jack hebben een hekel aan elkaar, totdat Jennifer erachter komt dat er iets mis is met Jack...