49. Jennifer

71 6 0
                                    

'Dat moeten we vieren!' Roep ik. Ze knikken heftig. Emily kijkt ons grijnzend aan 'we kunnen naar de snackbar en daarna ben en Jerry's halen!' Roept ook zij. Ik en Jack stemmen meteen in. Zo zitten we 5 minuten later in de auto naar de snackbar. Ik kus Jack op z'n lippen. Hij kust vrolijk mee. 'niet te klef' zegt Emily lachend. We stoppen en lachen mee. Plagend geeft Jack me nog een klein kusje.

Na 2 uur lol ga ik terug naar huis. Ik ben weer is vet moe. 'Ik ben thuis!' Roep ik en loop naar boven. Ik ben zo opgelucht dat zijn kanker bijna over is. Dan hoef ik me geen zorgen meer om hem te maken en kan hij weer hemzelf zijn. Nou ja ik moet nog steeds op hem letten. Ik vertrouw hem nog niet echt sinds hij het Kate heeft laten uitmaken met Ryan. Ik ben wel echt blij dat Jack Kate met rust laat. En natuurlijk ook Ryan mij. We waren afgelopen 2 weken allemaal weer heel close met elkaar. We hebben veel met z'n vieren gechilled. Jack mag misschien weer terug naar onze school. Ik stond erop dat hij zijn excuses zou aanbieden aan de directeur en dat heeft hij uiteindelijk gedaan. Nu gaan ze overleggen of hij weer terug mag. Ik hoop van wel want nu zit ik best wel vaak alleen. Er is nog wel een ander meisje 'Lieke' die soms naast me zit, maar ik heb niet echt contact met haar ofzo. Ik hoop daarom echt dat hij terug komt.
Ik ben de laatste twee weken er best vaak uit gestuurd. Nou ja valt eigenlijk ook wel mee 2 keer echt en 3 keer bijna. Ik moet me effen een paar weken gaan gedragen want als ik zo door ga moet ik op gesprek met mijn moeder. Daar heb ik uiteraard ook geen zin in. Ik wordt uit mijn gedachtes gehaald door mijn mobiel.

Jack:hey

U: hallo!😘

Jack: ik heb morgen een
gesprek met onze mentor!😉

U: echt!? Super goed! Ik ben
benieuwd🙌 app me dan!

JACK: zal ik doen!💖😘
Love you❤

U: love you to😍😘

Yes! Ik hoop echt op goed nieuws morgen. Dan wordt het weer eens gezellig in de lessen. Ik ga weer op mijn bet liggen. Ik voel me opeens heel vrolijk! Mijn dag kan echt niet meer stuk.
Na een half uur val ik in slaap, klaar om de volgende dag weer naar school te gaan.

Triiinnnggg, triiiiiiinnnnnnggggg. Weer een nieuwe dag. Ik ben nog veel te moe. Kan ik niet nog effen blijven slapen? Ik stap zuchtend uit bed. Vervolg mijn morning routine en fiets naar school. Bij de brug zie ik Jack staan. 'Hey schatje!' Zegt hij vrolijk. 'Hey! Je gaat je straks wel gedragen bij de directeur hè?' Vraag ik lachend. 'Ja zeker ik mis je op school!' Ik ben zo blij dat hij mij ook mist. Als we eenmaal op school zijn zeg ik gedag en loop duimend naar mijn klas.

badboy heaven (compleet) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu