1.16

12.7K 286 83
                                    

Nigel

Het is donderdag en er is weer een studiedag. De regen klettert naar beneden en met mijn afstandsbediening zap ik door de zenders. Er is niet veel te zien op tv. Zuchtend zet ik de tv uit.
Ik voel mijn telefoon trillen in mijn broekzak en snel neem ik op. Het is Janne.

'Hey,' zegt ze. 'Ga je vanavond mee uit eten?' Ik weet niet wat ik erop met zeggen.

'En waarom zou ik?' Vraag ik.

'Ik wil met je praten. We hadden afgesproken nog een etentje te doen als we er allebei overheen waren,' legt ze uit.

'Volgens mij ben jij er nog niet overheen,' zeg ik terwijl ik naar de keuken loop en een blikje bier uit de koelkast pak.

'Maar als je het zo graag wilt is het goed.' Met het blikje bier loop ik terug naar de bank.

'Top. Ik heb al gereserveerd!' Ik grinnik even. Typisch iets voor Janne. Niet afwachten op een reactie, maar gelijk haar zin doen.

'Ik sta zeven uur voor het complex om je op te halen!' Voor ik nog iets kan zeggen hangt ze op.

De deurbel gaat en snel kijk ik wie het is. Stiekem hoop ik op Lucy. Mijn hart bonkt iets harder als ik Jayda zie staan.

'Wat doe je hier?' Vraag ik. Ik trek haar naar binnen voor het geval ze gezien wordt.

'Ik wil praten,' zegt ze. Ze loopt naar de woonkamer en gaat op de bank zitten.

'Ik vond het gister fijn met je,' zegt ze. Ik haal even een hand door mijn haar en ga op de hoek van de bank zitten. Hier was ik al bang voor. Dat ze gevoelens zou krijgen.

'Wat wil je daarmee zeggen?' Vraag ik. Ik kijk haar vragend aan.

'Ik zou er niets op tegen hebben om vaker zo met je te doen,' zegt ze. Ze schuift iets meer mijn kant op en probeert op mijn schoot te kruipen.

'Niet doen,' zeg ik terwijl ik haar van me af duw. Haar teleurgestelde blik raakt me even.

'Het mag niet, Jayda.' Jayda haalt haar schouders op en pakt mijn hand.

'Wind ik je niet op?' Vraagt ze terwijl ze op haar lip bijt. Shit! Waarom moet ze dat nou weer doen. Zo is Jayda. Als ze iets wil gaat ze ervoor en dan kunnen de regeltjes haar niets schelen.
Met haar handen opent ze een knoopje van haar blouse en ik moet me echt inhouden om niet aan haar te komen.

'Ik weet dat je het wil,' zegt ze. Ze pakt mijn hand en legt het op haar borst. Intiem kijkt ze me aan. Wanneer ze nog een keer op haar lip bijt houd ik het niet meer. Ik trek haar naar me toe en knijp hard in haar borsten. Ik neem haar mee naar de slaapkamer en gooi haar op bed.

'Je wilde het,' zegt ze zodra ik haar nek kus. Ik voel me ondertussen schuldig tegenover Lucy, maar even kan het me niets schelen. Ze komt op me zitten en knoopt mijn broek los. Zodra ze mijn boxer uit heeft gegooid begint ze zachtjes te likken.

'Ga door,' kreun ik zachtjes. Ik geniet van wat ze doet en zodra ik klaarkom komt er een harde kreun uit.

'Gast!' Ik schrik als ik geklop op de deur hoor.

'Doe is open!' Het is Jeffrey. Snel kleed ik me aan.

'Een vriend van me,' leg ik uit als ik Jayda's vragende gezicht zie.

'Hoe kom ik hier nu weg dan?' Vraagt ze verbaasd aan me.

'Blijf hier,' sis ik. Ik loop de slaapkamer uit naar de voordeur.

'Wat kom je doen?' Vraag ik nors aan Jeffrey.

'Sorry man,' zegt hij. 'Ik weet dat het niet handig is om wat met jouw leerling te beginnen.' Ik knik wat.

'Ik moet nu gaan. Ik wilde alleen m'n excuses aanbieden.' Zonder nog iets te zeggen loopt hij weg.

'Jij kunt ook beter gaan,' zeg ik tegen Jayda die inmiddels achter me staat. Jayda trekt haar wenkbrauwen op en loopt dan weg.

Om zeven uur kruip ik in de auto bij Janne. Het is gek, maar het voelt vertrouwelijk.

'Waar gaan we heen?' Vraag ik als we beginnen te rijden. Janne haalt geheimzinnig haar schouders op.

'Het is iets wat jij heel lekker vindt!' Roept ze enthousiast. Na ongeveer vijftien minuten rijden parkeert ze haar auto bij een Italiaans restaurant.

'We hebben gereserveerd op de naam Smits,' Zegt Janne bij aankomst tegen de gastvrouw. We volgen de gastvrouw naar ons tafeltje en zodra we zitten kijk ik verbaasd naar de fles champagne.

'Waarom is dat?' Vraag ik aan Janne. Janne schenkt de glazen vol en overhandigt me er één.

'Ik wil je terug,' zegt ze. 'We hebben zoveel meegemaakt. Ik mis je en ik hou van je,' zegt ze. Ze heft haar glas. Ik kijk ondertussen naar de mensen die naar binnen komen. Ik schrik als ik Lucy met Mason en zijn familie naar binnen zie lopen. Lucy heeft me gezien en kijkt me even aan. Ik werp mijn blik weer op Janne en druk mijn glas tegen die van haar.

'Op een nieuw begin?' Zegt ze vragend. Ik knik glimlachend en druk een kus op haar mond. Via mijn ooghoeken zie ik Lucy kijken.

'Op een nieuw begin,' bevestig ik.

———

Sorry dat er nu pas een hoofdstuk online komt!
Morgen zal het volgende hoofdstuk er gewoon ook gewoon weer op staan! Ik heb ook nog een foto van Janne gevonden. Ik hoop dat jullie dit hoofdstuk leuk vinden! -x

Janne

Janne

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
After I met youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu