2.2

6.1K 178 49
                                    

Lucy

'Wie is daar?' Hoor ik een meisjesstem vragen door de microfoon.

'Lucy en Mason,' zegt Mason. De schuifdeuren van het complex gaan open en met onze koffers lopen we naar de lift.

'Ik ben benieuwd,' zeg ik tegen Mason. Hij knikt en zodra de deuren van de lift open gaan lopen we via de galerij naar nummer 1287.

'Hey!' Net wanneer ik op de bel wil drukken wordt de deur geopend. Een meisje met kort bruin haar staat in de deuropening.

'Ik ben Caitlyn.' Ik schud haar de hand en volg haar naar binnen. Binnen zit nog een ander meisje op de bank.

'Hey.' Een meisje met lang blond haar staat op. 'Ik ben Elina.'

'Lucy,' stel ik mezelf voor.

'De jongens zijn boodschappen doen.' Caitlyn gebaart dat we mee moeten komen.

'Hier is de keuken,' zegt ze. De keuken ziet er leuk uit. Niet veel bijzonders, maar groot zat voor met z'n zessen. In de gang bij de voordeur is nog een aparte wc en via de woonkamer loop je naar de gang met de slaapkamers.

'De achterste deur is de badkamer en de deur rechts achterin is van jou,' zegt Caitlyn. Ik knik.

'De voorste deur links van jou, Mason. Ik ga naar de woonkamer. Als jullie me nodig hebben geef je maar een gil!' We knikken en kijken naar hoe Caitlyn verdwijnt.

'Ik zie je zo,' zegt Mason. Hij drukt een kus op mijn mond en verdwijnt zijn kamer in. Ook ik open mijn deur.

De kamer ziet er bijna hetzelfde uit als op de foto's. Een groot met daarachter een vensterbank. Het is niet erg groot, maar groot zat voor mij alleen. Naast de deur staat nog een kledingkast en tegen de muur staat een tafeltje met een stoel. Dat was op de foto niet te zien. Verder ziet het er prima uit. Langzaam begin ik met uitpakken.

'Ik heb hier nog twee dozen.' Ik schrik van Mason's stem. Hij kijkt mijn kamer even rond en zet dan de dozen op de grond.

'Ziet er leuk uit!' Ik knik.

'Ik moet alleen nog wat bloemen neerzetten en wat foto's ophangen.' Hij glimlacht en drukt een kus op mijn mond.

'Ga je mee naar de woonkamer?' Volgens mij zijn de jongens thuis. Ik knik en loop achter Mason aan. Hij heeft gelijk. Op de bank zitten twee jongens.

'Jullie zijn vast Lucy en Mason?' Zegt de één vragend. Ik knik en schud ze de handen.

'Casper,' zegt de jongen met het lichtere haar. Mason en ik stellen ons voor.

'Liam.' De jongen met het donkere haar kijkt me even aan en wend dan zijn blik weer af.

'Hoe vinden jullie het appartement?' Vraagt Elina.

'Het is mooi!' Roep ik enthousiast. Ik ga naast haar op de bank zitten en zie de jongens weer achter de playstation kruipen. Mason kijkt mee.

'Wat studeer je?' Vraagt Caitlyn aan me.

'Ik heb een tussenjaar gehad,' zeg ik. 'Vanaf maandag begin ik aan de opleiding fotografie.'

After I met youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu